Het is vorig jaar in december ofzo geplant en het ziet er naar uit dat het echt nog lang gaat duren voordat het hekwerk echt dicht is.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:55 schreef Document1 het volgende:
Die hedera groeit als kool. Weet je zeker dat je al deze moeite wil doen?
Oké. Ik ben blij dat ik het niet meer heb.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Het is vorig jaar in december ofzo geplant en het ziet er naar uit dat het echt nog lang gaat duren voordat het hekwerk echt dicht is.
Afhankelijk van zonuren en voeding kan een Hedera +100 cm p/j groeien. Het eerste jaar is altijd wat langzaam, dan is de plant meer bezig met wortelen, zitten die diep genoeg en op een goede voedzame grond dan gaat het heel erg rap.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:57 schreef Soldier2000 het volgende:
Het is vorig jaar in december ofzo geplant en het ziet er naar uit dat het echt nog lang gaat duren voordat het hekwerk echt dicht is
Oke, dus wellicht zou het voor nu ook een optie zijn om toch met een privacy doek te werken?quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:44 schreef Watuntrik het volgende:
[..]
Afhankelijk van zonuren en voeding kan een Hedera +100 cm p/j groeien. Het eerste jaar is altijd wat langzaam, dan is de plant meer bezig met wortelen, zitten die diep genoeg en op een goede voedzame grond dan gaat het heel erg rap.
Dus ik zou ook nog even door het zure appeltje heen bijten wat aanblik betreft. Dat groeit je gratis dicht in 2 of 3 jaar tijd. Houd je het dan niet meer bij met snoeien dan zou je nog eens spijt ervan kunnen krijgen dat je Hedera geplant hebt. Dus, die dure wilgentenen zie je dan niet meer, al het werk en centen geïnvesteerd om er niet naar te kunnen kijken.
Dat is wel stuk voordeliger en duurzamer dan wilgenteen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:22 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Oke, dus wellicht zou het voor nu ook een optie zijn om toch met een privacy doek te werken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |