SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Hier harde regen nuquote:
Wat had die nou net verkocht dan?quote:Op zondag 21 juli 2024 11:55 schreef datismijnmening het volgende:
ZONDER HEM, ZONDER HERMAN, WANT DIE HAD HEM NET VERKOCHT
Patchkast in de meterkast?quote:Op zondag 21 juli 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
Zit het huis van mijn maatje te bekijken, 30 internetaansluitingen
quote:. Ik doe mien auto an de kant, en fiets now deur ′t land
Ik werk niet meer commercieel, en verdien dus ok niet völ
Ik bedenk heLE hopen idealen, loop d'r allenig moar van te balen
Vervuiling doe′k niet meer an met, stoa alleen uut met de pret
Godverdomme, woar doe ik 't veur
Ik sloof mien uut, en 't helpt gin zak
Godverdomme, woar doe ik ′t veur
′T Geet niet veuruut, 't maakt gin donder uut
De hele wereld geet d′r an, en iedereen wet d'r van
Ik vertel an wie ′t wil heuren, nooit zal d'r iets gebeuren
Zi-j denkt alleen moar an fatsoen, zi-jn wilt nergens iets an doen
Zi-j denkt an een ni-je inbouwkeuken, i-j mossen doar de koppen op mekare beuken
Godverdomme, woar doe ik 't veur
′T Geet niet veuruut, ′t maakt gin donder uut
'T Kan toch zo niet langer goan, zo blif d′r niks bestoan
Ik vertel 't iedereen, moar zi-j zegt loop toch hen
Zi-j denkt alleen moar an de poen, en wat zi-j veur zichzelf kan doen
Zi-j denkt alleen an vretten en neuken, mossen doar de koppen op mekare beuken
'T Geet niet veuruut, 't maakt gin donder uut
30 maar?quote:Op zondag 21 juli 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
Zit het huis van mijn maatje te bekijken, 30 internetaansluitingen
jij komt nooit in de natuur zeker.quote:Op zondag 21 juli 2024 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een eend zonder broek vind ik best aanstootgevend.
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:01 schreef Haags het volgende:
Het is gewoon vies goor ranzig benauwd vandaag hoor @:nattekat
1 stap buiten en je zweet al.
Ik heb een lange broek en shirt met lange mouwen aanquote:Op zondag 21 juli 2024 13:01 schreef Haags het volgende:
Het is gewoon vies goor ranzig benauwd vandaag hoor @:nattekat
1 stap buiten en je zweet al.
als bescherming tegen de brandende zon?quote:Op zondag 21 juli 2024 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een lange broek en shirt met lange mouwen aan
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog niet gezienquote:Op zondag 21 juli 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als bescherming tegen de brandende zon?
quote:
Is frisjesquote:
Hmm, okequote:Op zondag 21 juli 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog niet gezien
[..]
[..]
Is frisjes
Nee ik ga wel lopen. Afwas kan prima als het later gaat regenen. 1762 stapjes inmiddels. Deur nog niet uit geweestquote:
hmm.. ja het is maar 23 graden immersquote:Op zondag 21 juli 2024 13:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog niet gezien
[..]
[..]
Is frisjes
Als je in het 'bos' hier verdwaalt heb je hooguit een paar stapjes extraquote:Op zondag 21 juli 2024 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah zo ja, doe ik ook. Maar meestal per ongeluk omdat ik verdwaal in het bos
Prima temperatuur vandaag.quote:Op zondag 21 juli 2024 13:42 schreef Ama het volgende:
Blij als volgende week weer wat aangenamer is buiten.
Wel smerig benauwd, had net met wandelen meer gehad aan een handdoek dan een parapluquote:
Ik kom hier ook altijd wel weer uit op een rijksweg of snelwegquote:Op zondag 21 juli 2024 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je in het 'bos' hier verdwaalt heb je hooguit een paar stapjes extra
Hier is het kletsnat hoorquote:Op zondag 21 juli 2024 13:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ben nu buiten en het is buiten wel prima.
Sow, ben ik weer. 5700 inmiddels. Moest wel enorm pissen op het laatstquote:Op zondag 21 juli 2024 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ga wel lopen. Afwas kan prima als het later gaat regenen. 1762 stapjes inmiddels. Deur nog niet uit geweest![]()
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Het bananenbrood staat in de oven. Ik herhaal, het bananenbrood staat in de oven.
@:essnhills @:4EverBlackEyed
Heel het huis ruikt nu naar vanille en kaneel
Wat is hier de hapjes : stapjes ratio van precies?quote:
Is allemaal heel gezond met banaan, spelt, ei en notenquote:Op zondag 21 juli 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is hier de hapjes : stapjes ratio van precies?
Nou dat was de vraag nietquote:Op zondag 21 juli 2024 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is allemaal heel gezond met banaan, spelt, ei en noten
Er is geen ratio, dit is gewoon zelfgebakken, dan telt dat niet. Net zoals bij hapjes op vakantiequote:
Ah juist, okeequote:Op zondag 21 juli 2024 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is geen ratio, dit is gewoon zelfgebakken, dan telt dat niet. Net zoals bij hapjes op vakantie
quote:Op zondag 21 juli 2024 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alles opgeruimd en op tijd klaar voor de start van de F1
quote:Op zondag 21 juli 2024 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alles opgeruimd en op tijd klaar voor de start van de F1
Is Cavendish al bij het eerste tussenpunt?quote:
Bijnaquote:Op zondag 21 juli 2024 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is Cavendish al bij het eerste tussenpunt?
Ja dat dacht ik al, beetje dom om het niet meteen te doen, nu loopt hij uit en moet ie heel veel tijd terug geven.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zal zijn plekje wel terug moeten geven of 5 seconden straf.
Zijn ze allemaal. Ze doen mee om te winnen natuurlijkquote:Op zondag 21 juli 2024 15:08 schreef McGrath het volgende:
Wat is Verstappen toch een arrogante eikel
#werkenbijdenosquote:Norris zit op ruim een seconde van Norris.
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar emoties en communicatie houden wel even wat anders in als je in zo'n auto zit dan wanneer je rustig op de bank zit.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:08 schreef McGrath het volgende:
Wat is Verstappen toch een arrogante eikel
Ja, maar hoe kan je klagen als je veel te hard die bocht induikt met 3 breed en dat je dan van de baan af geduwd wordt?quote:Op zondag 21 juli 2024 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze allemaal. Ze doen mee om te winnen natuurlijk
Wel lachen in het F1 topic altijd.
Ooo-hoo, it's just me, myself and Iquote:
Wederom niet om het goed te praten, maar ze kunnen dat vanuit de auto ook niet altijd goed zienquote:Op zondag 21 juli 2024 15:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, maar hoe kan je klagen als je veel te hard die bocht induikt met 3 breed en dat je dan van de baan af geduwd wordt?
Nou ja, hij klaagt ook vaak genoeg als ie niet achter het stuur zit, dat doet ie al jaren en de Nederlandse verslaggeving is nooit kritisch op hem. Wat voor mij de F1 ook wel redelijk verpest heeftquote:Op zondag 21 juli 2024 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het goedkeur, maar emoties en communicatie houden wel even wat anders in als je in zo'n auto zit dan wanneer je rustig op de bank zit.
Visma-LAB heeft daar met Zeeman en Plugge ook wel een handje vanquote:Op zondag 21 juli 2024 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vertsappen is de nieuwe Sven Kramer? Altijd alles winnen en nog overal wat op te zeiken hebben
Vind beiden een kutkop en vieze vlezige vochtige lippen hebben.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Vertsappen is de nieuwe Sven Kramer? Altijd alles winnen en nog overal wat op te zeiken hebben
Nu je het zegt, eigenlijk lijken ze best veel op elkaarquote:Op zondag 21 juli 2024 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beiden een kutkop en vieze vlezige vochtige lippen hebben.
Half december neem ik weer een maandje.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:20 schreef McGrath het volgende:
Heb weer 20 minuten gebruik gemaakt van mijn Viaplay, moet toch even nu er geen voetbal is, maar ik ervoor betaal. Hij kan nu weer op echte sport
Let's play dartsquote:Op zondag 21 juli 2024 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Half december neem ik weer een maandje.
Ja ik kijk gewoon altijd PL, dus ik betaal voor een jaarabonnement aangezien die goedkoper is.quote:Op zondag 21 juli 2024 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Half december neem ik weer een maandje.
ja over 5 minuten hebben we beeldquote:Op zondag 21 juli 2024 15:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja ik kijk gewoon altijd PL, dus ik betaal voor een jaarabonnement aangezien die goedkoper is.
Wel grappig dat ze bij de Tour nu gedeeltelijk over het F1 circuit gaan bij de start
VRT is gewoon al bezigquote:Op zondag 21 juli 2024 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja over 5 minuten hebben we beeld![]()
Eerst nog zaaddodende intro met Jeroen Stomphorst en daarna eindelijk echte beelden. Hopelijk niet teveel lulinterviews tussendoor.
Tis ontzettend plakkig jaquote:Op zondag 21 juli 2024 15:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Best lekker gelopen, nu even douchen
In Vietnam/Laos/Kalimantan (Indonesie) hebben ze ook wel andersoortige huizen.quote:Op zondag 21 juli 2024 14:05 schreef UitStraling het volgende:
Als het hier altijd van dit weer zou zijn zouden we niet verder komen dan wat hutjes van kamelenpoep.
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
de NOS is echt een parodie op een omroep godverdomme
Om half vier pas inschakelen, dan eerst een half uur gelul, letterlijk VIJF seconden koersbeelden en weer gelul. Schakel je in arren moede maar naar de Belg, ook gelul. Klaar mee.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om half vier pas inschakelen, dan eerst een half uur gelul, letterlijk VIJF seconden koersbeelden en weer gelul. Schakel je in arren moede maar naar de Belg, ook gelul. Klaar mee.
quote:Op zondag 21 juli 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Het bananenbrood staat in de oven. Ik herhaal, het bananenbrood staat in de oven.
@:essnhills @:4EverBlackEyed
Heel het huis ruikt nu naar vanille en kaneel
IEDEREEN IS BOOSquote:Op zondag 21 juli 2024 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de F1 gaat het ook helemaal de krakeling in zo te zien
Haha, was een referentie naar het commentaar bij F1quote:
Old man yells at cloudquote:
Ziet er goed uitquote:
Smaakt vermoedelijk naar banaan en brood.quote:Op zondag 21 juli 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je al een smaaktest gedaan?
Heb je lekker gefietst Modie?quote:Op zondag 21 juli 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Smaakt vermoedelijk naar banaan en brood.
quote:Op zondag 21 juli 2024 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb wat ergers gezien dan een auto met wimpers. Namelijk een auto met afgescheurde wimpers
ik heb ze een keer in paradiso gezienquote:
Ja, lekker is anders.quote:
Ja qua smaak, smeuïgheid, structuur en dergelijke is die perfect geluktquote:Op zondag 21 juli 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Heb je al een smaaktest gedaan?
Die is hier gelukkig nu wel even weg.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo. In de zon is het opeens pittig warm.
Zon?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo. In de zon is het opeens pittig warm.
eerder een dikke jointquote:Op zondag 21 juli 2024 16:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Biertje, nakkie d'r bij.
Heerlijk.
Zonnetje?quote:Op zondag 21 juli 2024 17:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even onbeschermd in het zonnetje gezeten, gelijk verbrand.
Ja, het was hier eerst hele dag eigenlijk best bewolkt. Maar sinds een uurtje nu schijnt de zon.quote:
Ja, in Luxemburg hebben ze die nog gewoon.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga m'n laptop opeten.
Of weggooien, ook goed.
[ afbeelding ]
Fraudquote:Op zondag 21 juli 2024 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, in Luxemburg hebben ze die nog gewoon.
Ik denk dat ik heel blij ben dat ik dat niet meer gezien heb, zoals ik nu lees over het gedrag van Maxxiequote:
Ja hier eigenlijk ook.quote:Op zondag 21 juli 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
Hier is het al de hele dag grijs en bewolkt.
Ik bak hierom altijd alles zelfquote:Op zondag 21 juli 2024 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is geen ratio, dit is gewoon zelfgebakken, dan telt dat niet. Net zoals bij hapjes op vakantie
Voor zo ver ik er verstand van heb (aangezien ik alleen maar met een half oog meekijk als er wat "interessants" gebeurt) werd het helaas alleen maar erger ja. En niet alleen bij hemquote:Op zondag 21 juli 2024 17:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heel blij ben dat ik dat niet meer gezien heb, zoals ik nu lees over het gedrag van Maxxie
Goed bezig Koen, geld moet rollen!quote:Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef Koen66 het volgende:
Prima dagje gehad, uurtje met een snelle boot door het fjord gevaren etc
Op zich zijn inhaalacties natuurlijk wel leuk, maar veel te hard een bocht in vliegen aan de binnenkant, je volledig verremmen en een crash veroorzaken is belachelijk natuurlijk. Zeker om dan ook nog de schuld aan Hamilton te geven. Kan de reactie van het team wel waarderenquote:Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor zo ver ik er verstand van heb (aangezien ik alleen maar met een half oog meekijk als er wat "interessants" gebeurt) werd het helaas alleen maar erger ja. En niet alleen bij hemVolgens mij is de algeheel geldende mening wel een beetje dat het een saaie race met veel drama, boosheid en wat rare keuzes vanuit zowel enkele coureurs als de teams was.
Straks wordt dit het nieuwe voetbal.
ja tis een duur landquote:Op zondag 21 juli 2024 17:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier rolt het letterlijk je portemonnee uit
In principe op donderdag 1 aug terug in Deutschland, kijken nog of we dan direct naar huis terugrijden of nog ergens 1 of 2 dagen Duitsland eraan plakken.quote:
Leukquote:Op zondag 21 juli 2024 17:40 schreef Koen66 het volgende:
Prima dagje gehad, uurtje met een snelle boot door het fjord gevaren etc
ik niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
gaat er iemand nog zomergasten met bert van den burgh kijken vanavond?
kan ik me voorstellen want die man heet 21 juliquote:
ok kejje nagaanquote:Op zondag 21 juli 2024 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen want die man heet 21 juli
Eric van der Burg
Ben ook wel eens klaar met KSC maar je hield het lang volquote:Op zondag 21 juli 2024 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Druk met vanalles en nog watEn was even klaar met de KSC, had een pauze nodig
Die muur is bijna net zo lang als de Chinesequote:Op zondag 21 juli 2024 18:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ook wel eens klaar met KSC maar je hield het lang vol
Je stond bijna op de 'muur van verdwenen Foqueville bewoners '
pizza en doner?quote:Op zondag 21 juli 2024 18:25 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen eens een restaurant opzoeken. Weinig keuze in dit kleine durp
Heb je ook typisch noors gegeten? Weet niet echt wat typisch noors is eigenlijk. Vis?quote:Op zondag 21 juli 2024 18:25 schreef Koen66 het volgende:
Zometeen eens een restaurant opzoeken. Weinig keuze in dit kleine durp
ja en rrendierquote:Op zondag 21 juli 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook typisch noors gegeten? Weet niet echt wat typisch noors is eigenlijk. Vis?
Smalsenbrodjensquote:Op zondag 21 juli 2024 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook typisch noors gegeten? Weet niet echt wat typisch noors is eigenlijk. Vis?
je hebt vast wel door dat die tekst geknipt is hequote:
We komen natuurlijk ook voor een lekker hapje eten. Noorwegen heeft een aantal typische kerstgerechten, hoewel de populariteit een beetje schommelt per regio. De populairste gerechten zijn ‘ribbe’ (knapperig buikspek van het varken), ‘pinnekjøtt’ (gedroogde schapenribben, tweede plaatje) en ‘lutefisk’ (kabeljauw die in loog heeft gelegen). Lutefisk is echt iets waar je van moet houden. Veel mensen eten het absoluut niet. Uiteraard overal een klein glaasje akevitt bij, een lekker borreltje. Als dessert (maar ook bij het ontbijt) eten de Noren graag riskrem of multekrem (een soort paprijst). Daarnaast bouwen ze graag een ‘pepperkakehus’, een huisje van gemberkoek, vaak rijk versierd met snoepgoed. Je kunt in elke supermarkt complete bouwpakketten inclusief versiering vinden. Dezelfde koek wordt ook gewoon los bij de koffie gegeten.quote:Op zondag 21 juli 2024 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in het Osloboekje nogeens wat over Noors eten gezet
Ik had ook liever naar zijn broer Bert gekekenquote:Op zondag 21 juli 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt vast wel door dat die tekst geknipt is he
ja of Benquote:Op zondag 21 juli 2024 18:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik had ook liever naar zijn broer Bert gekeken
quote:
Doe maar duurquote:Op zondag 21 juli 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua smaak, smeuïgheid, structuur en dergelijke is die perfect geluktHad alleen denk ik beter blauwe bessen dan noten er doorheen moeten doen
ik ga nu een blikje casis open maken.quote:
Waar ben je?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Schnitsel van kalkoenfilet, salade en koffie na.
oke jij wintquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dan wel een keer een Wienerschnitzel eten natuurlijk. En Apfelstrudel en Kaiserschmarrnquote:Op zondag 21 juli 2024 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee exact maar ergens in Oostenrijk.![]()
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wel een keer een Wienerschnitzel eten natuurlijk. En Apfelstrudel en Kaiserschmarrn
Dat ken ik uiteraard maar morgen via Slovenië naar Kroatiëquote:Op zondag 21 juli 2024 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan wel een keer een Wienerschnitzel eten natuurlijk. En Apfelstrudel en Kaiserschmarrn
Ben je weer verkeerd gefietst?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee exact maar ergens in Oostenrijk.![]()
Oh jammer, zo kort in Oostenrijk.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ken ik uiteraard maar morgen via Slovenië naar Kroatië
Had al speltbloem gebruikt omdat ik dat amandelmeel te duur vondquote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN broodje kroket IN!!!
BananenBroodBrigadequote:Op zondag 21 juli 2024 19:16 schreef kwiwi het volgende:
En morgen bananenbrood bakken, geïspireerd door @:4everblackeyed en @:LTVDK
Weet t niet zo met Oostenrijk, niet helemaal mijn land, wel de natuur maar de mensen..zo saai hier, de mensen hebben weinig smaak wdbquote:
Nu je er toch bent een lekkere Gösser drinkenquote:Op zondag 21 juli 2024 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ging richting ooootmarsum en ergens ging ik links en nu sta ik hier
De consensus is toch niet dat er tegenwoordig nog gedopet wordt?quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu je er toch bent een lekkere Gösser drinken
wij hebben een onweersbui goed ontweken tussen de middag. reden vanaf assen naar deventer, omdat we iets afbogen naar hoogeveen hadden we de bui mooi aan de rechterkant van de auto... was bijna zwart zo donker.quote:
Ik vind de mensen juist super vriendelijk en relaxtquote:Op zondag 21 juli 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet t niet zo met Oostenrijk, niet helemaal mijn land, wel de natuur maar de mensen..zo saai hier, de mensen hebben weinig smaak wdb
En geboorte plaats van Hitler natuurlijk.
gewoon bloem is nog goedkoperquote:Op zondag 21 juli 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had al speltbloem gebruikt omdat ik dat amandelmeel te duur vond
Ja kan best, ik refereer nog aan de tijd dat we met de motor door de Alpen en zo trokken. In Italië en ook Zwitserland een leuke tijd en in Oostenrijk, ten eerste overal flitsers en savonds dodelijk saai.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind de mensen juist super vriendelijk en relaxt
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kan best, ik refereer nog aan de tijd dat we met de motor door de Alpen en zo trokken. In Italië en ook Zwitserland een leuke tijd en in Oostenrijk, ten eerste overal flitsers en savonds dodelijk saai.
Alles dankzij die wetenschappelijke benadering. We hebben 117 jaar lang maar wat raak lopen klooien maar nu weten we het opeensquote:
Heb je het beessie al een naam gegeven?quote:
manage your own stables?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die optie heb ik nog niet gezien. Zit nog in het begin die story mode
ziet er echt vet uit
Ah ja, weet niet meer hoe het precies zat, misschien dat dat pas kan als je de openingsmissie doorbent en je vrij op pad mag en paardjes kopenquote:Op zondag 21 juli 2024 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die optie heb ik nog niet gezien. Zit nog in het begin die story mode
ziet er echt vet uit
Uit een negatieve review op een attractie in Spanjequote:but guess what? They have a special invention that the world has never heard of. The "Siesta"! yes the "Siesta"!. They close the whole park for 1 hour for the "Siesta". Can you imagine?! The whole park! They need to rest
Biden heeft ook besloten siesta te houdenquote:Op zondag 21 juli 2024 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Vertel me dat je Amerikaans bent zonder me te vertellen dat je Amerikaans bent
[..]
Uit een negatieve review op een attractie in Spanje
immigranten en toersisten moeten zich aanpassen aan de wet!!quote:Op zondag 21 juli 2024 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
Biden geen kandidaat meer voor Amerikaanse presidentsverkiezingen
De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november. Dat maakte hij zojuist bekend in een brief op X.
[ x ]
Wowowowowquote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
De Amerikaanse president Biden is geen kandidaat meer voor de presidentsverkiezingen in november. Dat maakte hij zojuist bekend in een brief op X.
[ x ]
NOt a second too soonquote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[ x ]
Had laatst op een wielerdiscord een discussie over voeding met twee Amerikanen en die waren alleen maar aan het quoten en linken van individuele dokters die ergens een alternatieve kijk op hebben, geen organisaties ofzo, maar gewoon individuen die waarschijnlijk door bepaalde branches gesponsord worden. Dat voelde ook zo gigantisch Amerikaans.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar echtquote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
immigranten en toersisten moeten zich aanpassen aan de wet!!
behalve als we (of ze) zelf op vakantie gaan... dan is het raar dat andere landen andere regels en gewoonten heeft.
juiste beslissingquote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[ x ]
helaas zal dat wel weer zo worden..quote:
Raar want dat was al een week bekend dat dat dit weekend bekend zou worden.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
AMV zal wel weer geëxplodeerd zijn aan posts
uhuh.... 24-02-2025quote:Op zondag 21 juli 2024 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar echtMaar ook je eigen super domme onwetendheid zo presenteren: They have a special invention that the world has never heard of. The "Siesta"! Wat genant
Ah ok dat wist ik niet, wss zij welquote:Op zondag 21 juli 2024 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar want dat was al een week bekend dat dat dit weekend bekend zou worden.
quote:
Ik herinner me ook zo'n verhaal dat NASA volledig is overgegaan op metric system nadat iemand een hoeveelheid verkeerd had geïnterpreteerd vanwege metric- en imperial geneuzel en er toen iets drastisch misgingquote:Op zondag 21 juli 2024 20:10 schreef Nizno het volgende:
ow en laten we niet vergeten... recepten waar in liters centiliters en soortgelijke maten wordt genoteerd... nee een amrikaan wil in cups spoons teaspoons...
Tuurlijk, slechts een minuut voorsprong op Vingegaard erbij en de rest ach..quote:
Om de Gouden Bocht nou een ghetto te noemenquote:Op zondag 21 juli 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
Tis je bitch Dimmy uit 020 ghetto van Damsco
Oh.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Tuurlijk, slechts een minuut voorsprong op Vingegaard erbij en de rest ach..
Ik dacht, al.. wat doe jij fancy met je speltbloemquote:Op zondag 21 juli 2024 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had al speltbloem gebruikt omdat ik dat amandelmeel te duur vond
A quarter of an inch.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herinner me ook zo'n verhaal dat NASA volledig is overgegaan op metric system nadat iemand een hoeveelheid verkeerd had geïnterpreteerd vanwege metric- en imperial geneuzel en er toen iets drastisch misging
Nee?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om de Gouden Bocht nou een ghetto te noemen
Alleen maar omdat er een stel Fok!ers geweest is?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat restaurant werd toch heel erg gehyped?
Die musjesquote:Op zondag 21 juli 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi hoor, Nice en Monaco in het avondzonnetje
Travelsnack #96
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dat restaurant werd toch heel erg gehyped?
Oh hee die snack ga ik eens doorlezen als inspiratie voor mijn septemberreisjequote:Op zondag 21 juli 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi hoor, Nice en Monaco in het avondzonnetje
Travelsnack #96
Zijn toch schattig?quote:
Nee, moker irritant. Soort muggen maar dan turbozestienkleppemuggen.quote:
quote:Op zondag 21 juli 2024 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, moker irritant. Soort muggen maar dan turbozestienkleppemuggen.
Volgens mij word Kamala de nieuwe nominee.quote:
Laat maar weten aan welk deel je de meeste inspiratie gehad hebt danquote:Op zondag 21 juli 2024 20:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh hee die snack ga ik eens doorlezen als inspiratie voor mijn septemberreisje
Buch vooralquote:Op zondag 21 juli 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar weten aan welk deel je de meeste inspiratie gehad hebt dan
Wees geen laffe poema, stemt allen Oboema.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij word Kamala de nieuwe nominee.
Good luck![]()
Ik denk dat Michelle Obama de enige serieuze uitdager zou zijn
De turbo musjes.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De fontein in Nice, de rest stond al op mijn lijstjequote:Op zondag 21 juli 2024 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat bekt niet lekker.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees geen laffe poema, stemt allen Oboema.
Dat museum kan ik zeker aanraden. Alleen al die zeeschildpadden buiten achter dat dikke glasquote:Op zondag 21 juli 2024 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De fontein in Nice, de rest stond al op mijn lijstjeEn ik wist niet dat je met de boot van Nice naar Monaco kon
En was Musée Océanographique het een beetje waard voor het geld? Het kost nu zo'n twee tientjes, geen idee of dat toen anders was. We twijfelen een beetje aangezien ik voor die prijs ook wel eens hele slechte aquariumervaringen gehad heb
Oh en de curbs/kerbs, ik wist niet dat die er permanent lagen op sommige stukjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |