Het volgende is er aan de hand
17 januari ongesteld na stoppen met de pil
Netjes in de vruchtbare week ons werk gedaan
14 februari had ik ongesteld moeten worden... NIETS
16 februari test gedaan negatief (zelfs met de beste wil van de wereld konden we geen 2e roze streepje ontdekken)
17 februari beetje bruine afscheiding, verder niets
Wel volgende klachten:
- continue gevoel van misselijkheid, niet braken ofzo maar wel zo'n onbestemd gevoel
- ik heb het gevoel dat mijn borsten aan het groeien zijn, ze voelen erg zwaar aan
Uiteraard dacht ik hoera zwangerschapsverschijnselen nu vraag ik mij af, zou ik alsnog zwanger kunnen zijn of zouden deze klachten ook te maken kunnen hebben dat ik sinds januari met de pil gestopt ben.
Uiteraard hoop ik dat iemand zegt, ik heb dit ook gehad en bleek uiteindelijk wel zwanger te zijn....
Wie kan er hier iets zinnigs over zeggen?
quote:Ik weet wel zeker dat je dit moet doen, anders heb je nooit zekerheid.. Waarom zou je niet langs de arst gaan? Die heeft per dat genoeg gevallen zoals deze.... Wij kunnen geen onderzoek doen, de arts dus wel.
Op dinsdag 18 februari 2003 11:05 schreef STING het volgende:
Ongeacht het feit dat hier misschien mensen zitten met een antwoord, kun je denk ik het beste naar de huisarts.
quote:Je kan daar wel posten hoor, als je wel eens meeleest zal je zien dat je niet de enige bent die er
Op dinsdag 18 februari 2003 10:58 schreef Utrecht het volgende:
Ik post maar niet in het zwangerschapstopic omdat ik daar denk ik nog niet in val (Binnenkort hopelijk wel).
quote:Nou, ik heb dit dus ook gehad
Uiteraard dacht ik hoera zwangerschapsverschijnselen nu vraag ik mij af, zou ik alsnog zwanger kunnen zijn of zouden deze klachten ook te maken kunnen hebben dat ik sinds januari met de pil gestopt ben.
Uiteraard hoop ik dat iemand zegt, ik heb dit ook gehad en bleek uiteindelijk wel zwanger te zijn....
Wie kan er hier iets zinnigs over zeggen?
Welke test heb je gebruikt, predictor vraagt nml om vrij veel hormonen om een posi resultaat te geven. Heb je ochtendurine gebruikt? Zou ik zelf weld oen trouwens, omdat dit meer geconcentreerd is, geeft je gewoon een duidelijker streepie/stippie/plusje als ie positief is.
Inderdaad naar de dokter gaan heb ik nog niet zo'n zin in.
Ik heb bedacht om zaterdag opnieuw te testen tenzij ik natuurlijk ongesteld wordt.
Ik heb de test zondag middag gedaan (zondag ochtend van vakantie teruggekomen 9 uur vliegen jetlag enzo), met middag urine.
Daarvoor nog lekker veel gedronken zodat ik zeker moest plasseb, achteraf natuurlijk niet zo slim.
Eigenlijk durf ik nu even geen test te doen aangezien ik bang ben dat ie weer negatief is (ja lekker blijven ontkennen), ben trouwens bijna 29.
De test die ik deed heb ik bij de weekend apotheek gehaald en was een voor mij onbekend frans merk GQ7 of zoiets geloof ik. (was het enige merk wat er was). Ik bener maar vanuit gegaan dat al die testen dezelfde betrouwbaarheid hebben.
Stiekum ben ik op zoek naar bevestiging dat ik mijzelf niet een zwangerschap aanpraat ondanks de negatieve test maar dat ik gegronde redenen heb om te denken dat de test niet klopt.
[Dit bericht is gewijzigd door bixister op 18-02-2003 12:14]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |