SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Precies, ik ook nooit, zal wel een familietrekje zijnquote:
Mwah.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vind je dat niet aantrekkelijk klinken?
Goede TT 4EverLapoHunterquote:
Ligt eraan of er ook iets op de pannenkoeken zit, maar gewoon puur koolhydraatflapjes best wel veelquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik klink nooit sarcastisch![]()
Ja oke, dat is waar, maar hoeveel pannenkoeken zou je op kunnen, denk je?
Kun je ze tenminste wel allemaal proberen zonder een godsvermogen kwijt te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor he.. als je dat onbeperkt zou krijgen
binnenunit vervangen dan alssie herrie maaktquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is slecht slapen dankzij de pleurisherrie van dat ding flex?
Mobiele aircoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:40 schreef mschol het volgende:
[..]
binnenunit vervangen dan alssie herrie maakt
It runs in the familyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Precies, ik ook nooit, zal wel een familietrekje zijn
Maakt dat ding zoveel herrie?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe is slecht slapen dankzij de pleurisherrie van dat ding flex?
Ja, zat echt te hunten.quote:
Wat is best wel veel voor jou? 3 of meer?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ligt eraan of er ook iets op de pannenkoeken zit, maar gewoon puur koolhydraatflapjes best wel veel
Jij denkt nog steeds terug aan de pannenkoek met babi pangang?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je ze tenminste wel allemaal proberen zonder een godsvermogen kwijt te zijn
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij denkt nog steeds terug aan de pannenkoek met babi pangang?![]()
*Rilt (maar toch ook wel weer geďntrigeerd)
Jepquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maakt dat ding zoveel herrie?
Een keer niet hier in de wijk.quote:Gewonde door steekincident Emmen
Nee, wat een ellende allemaalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep
Maar ik had ook wel last van de benauwdheid en heb een lichte verkoudheid opgelopen, dus dat werkt ook niet echt mee allemaal.
Rust zacht alvast.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:49 schreef Nattekat het volgende:
en heb een lichte verkoudheid opgelopen
Het goede nieuws is dat die pleurisherrie het helemaal waard was. Gewoon heerlijk afgekoeld binnen en geen plaknachtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wat een ellende allemaal
(lees dit op een niet sarcastische toon)
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://princenhof.info/menukaart/
Zat inderdaad wel meer aan het dubbele te denken 6-8 ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is best wel veel voor jou? 3 of meer?
Ik denk dat ik er 3 of 4 op kan en dat ik dan wel weer voldoende pannenkoeken voor het hele jaar op heb.
quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zat inderdaad wel meer aan het dubbele te denken 6-8 ofzo
Ik vind dat gammele trappetje al niks.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mij ook niet, want ik val geheid uit zo'n ding
Nee, dat lijkt mij ook nietsquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat gammele trappetje al niks.
Vind je dat je dik bent of ben je dik ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is ook wel de reden dat ik nog steeds dik ben
Ik vind mezelf dikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je dat je dik bent of ben je dik ?
Ja, ik kan wel wat pannenkoeken makenquote:
Kijk, dat is iets anders dan dat je het echt bent.quote:
Hij vindt zichzelf dik, hij is het waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik iets niet geloof is dat jij dik bent.
dag of 2 rekken met kijken, ruiken en proevenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:58 schreef Ama het volgende:
Kut gisteren allemaal broodbeleg gehaald want in mijn hoofd was die datum nog ver weg. Ja dat is dinsdag dus over de datum.
Stop de tijd, het gaat allemaal veel te hard.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik iets niet geloof is dat jij dik bent.
Okéquote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf dik, hij is het waarschijnlijk niet
Ja wtf.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stop de tijd, het gaat allemaal veel te hard.
Ja, dat is waar ookquote:
Wat is je ervaring met echt warm weer? Dat het dan drukker is daar of juist niet over het algemeen.quote:
Hoe gaat het trainen?quote:
Als je bezig bent op je werk niet?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
als ik vrij ben gaan de uren wel snel voorbij
Mijn eerste ingeving is als het warm is in elk geval niet daarheen gaanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is je ervaring met echt warm weer? Dat het dan drukker is daar of juist niet over het algemeen.
Kut, had woensdag weer best wat last dus maandag weer terug naar de fysio. Ben een beetje bang dat de marathon een probleem gaat worden. Of althans het doel wat ik ervoor heb.quote:
Mijne ook maar daarna dacht ik wellicht is het daar wel goed te doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn eerste ingeving is als het warm is in elk geval niet daarheen gaan
Oh dat helpt niet nee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dan kijk ik de hele dag op de klok
Jammerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kut, had woensdag weer best wat last dus maandag weer terug naar de fysio. Ben een beetje bang dat de marathon een probleem gaat worden. Of althans het doel wat ik ervoor heb.
Mits het niet zo druk is iddquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijne ook maar daarna dacht ik wellicht is het daar wel goed te doen.
zal nu nog lekker rustig zijn?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:04 schreef AirwiN het volgende:
Goedemorgen vanaf het strand.Best aangenaam en de zee is heerlijk verfrissend.
nee niet drukquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat is je ervaring met echt warm weer? Dat het dan drukker is daar of juist niet over het algemeen.
Geef het aan je buurman als dank voor de klusjes.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:58 schreef Ama het volgende:
Kut gisteren allemaal broodbeleg gehaald want in mijn hoofd was die datum nog ver weg. Ja dat is dinsdag dus over de datum.
Zeker. Het stuk waar ik nu zit is altijd wel rustig. Geen Scheveningen qua drukte en soort mensen. Dat scheelt.quote:
valt reuze mee joh. gisteren was de wachttijd een uurquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:06 schreef mschol het volgende:
nog nooit zo rustig gezien bij de kassa's
wel de 12de voor retourneren
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
valt reuze mee joh. gisteren was de wachttijd een uur
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt bij de Ikea, maar wij hebben dan natuurlijk ook de grootste van Nederlandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zijn nu al genoeg mensen om al minstens 20 minuten te wachtenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt bij de Ikea, maar wij hebben dan natuurlijk ook de grootste van Nederland
ING? zit een fout in de ing appquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:14 schreef mschol het volgende:
en waarom kan ik met mn telefoon niet retourpinnen
Het is de Efteling niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goedemiddag.quote:
Wat is begeleid werk?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen Nationale Feestdag.
Maandag gewoon werken (ik doe begeleid werk)
Het zal wel zo zijnquote:
Ik om 9.40 closequote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:18 schreef Karzai het volgende:
tis weekend, een normaal mens komt dan niet voor tien uur zijn bed uit
Hebben we nog wat aan de dag (op fok zitten)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen kinders wat is iedereen vroeg bij vandaag
Ah je woont in België?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen Nationale Feestdag.
Maandag gewoon werken (ik doe begeleid werk)
Licht uit, alles dicht ventilator op standje 100 en ik overleef het ook wel weerquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben we nog wat aan de dag (op fok zitten)
Aha, duidelijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
https://www.begeleidwerken.be/nl
[..]
Thuis al ingesmeerd en ga zo weer weg als de zon echt fel wordt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een echte FOK!er heeft factor 100000 nodig, heb je dat ook mee?
tot volgende weekquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
Begonnen aan nieuw boek. 600 blz geloof ik.
Er staat een lekker windje dus heet is het absoluut niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:24 schreef Karzai het volgende:
maar ik ga absoluut niet naar het strand, mij te heet
Dan merk je niet dat je verbrand.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er staat een lekker windje dus heet is het absoluut niet.
Dat is een risico.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan merk je niet dat je verbrand.
Het leven..quote:
Kan je er ook mee bellen en internetten?quote:
Van Smeg? Die zijn wel mooi.quote:
Moet minstens kunnen voor die prijs..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je er ook mee bellen en internetten?
Idd van Smegquote:
Nee, moet ik zelf betalenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Krijg je daar de sporthandschoentjes bij?
Ik moest van de week al naar binnen omdat mijn nek begon te branden na 10 minuten buiten lunchenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:26 schreef Karzai het volgende:
ik verbrand niet snel maar smeer wel altijd, tis gewoon niet verstandig om uren vol in de zon te gaan zitten
Je moet genoeg water binnenkrijgen met dit weer!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
Zo ijsla is weer goed gevuld. Nu vooral waterijs.
https://www.google.nl/sea(...)v5sB&sclient=gws-wizquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moest van de week al naar binnen omdat mijn nek begon te branden na 10 minuten buiten lunchen
Ik heb deze gekocht voor Parijs:quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)v5sB&sclient=gws-wiz
Nu kunnen we je herkennenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht voor Parijs:
[ afbeelding ]
Ik vind deze livestream leukquote:
ook een teamFR gekocht voor als ze weer eens gaan rellen en jij kan wegsneaken?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
das wel een leuk hoedje ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
update:het is warm🥵quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind deze livestream leuk
* volgt
Hoeveel updates per uur?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind deze livestream leuk
* volgt
Moest lachen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu kunnen we je herkennen
*gaat alvast in de bosjes in Parijs liggen
Nee, ik heb daarvoor een geel hesje mee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ook een teamFR gekocht voor als ze weer eens gaan rellen en jij kan wegsneaken?
Dat zijn de fransen allang weer vergetenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb daarvoor een geel hesje mee.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat zijn de fransen allang weer vergeten
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker met je bezwete kop boven een bbq hangen
quote:
Gezellige boysquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lekker met je bezwete kop boven een bbq hangen
Dag is nog vroeg he.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
mijn dag begon goed zag de mooiste kont vanochtend langslopen
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom, maja wil het toch even vermeld hebben. wordt moeilijk om deze te ovetreffen
Ja. Ik wou er een competitie van maken, maar dat lijkt me nu kansloosquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
daarom, maja wil het toch even vermeld hebben. wordt moeilijk om deze te ovetreffen
Oh zo doen wij het vanavond ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren was weer pauper BBQ, maar het ging er een stuk professioneler aan toe dan de vorige keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het gaat om de gezelligheidquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren was weer pauper BBQ, maar het ging er een stuk professioneler aan toe dan de vorige keer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Worthless without pics.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:05 schreef Karzai het volgende:
mijn dag begon goed zag de mooiste kont vanochtend langslopen
Om 9:30 moest ik wel uit bed, want het begon te branden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:09 schreef Ama het volgende:
Ik vind vroeg opstaan met dit weer niet erg maar er zijn grenzen hoor..
Dat is ook dik prima toch.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om 9:30 moest ik wel uit bed, want het begon te branden.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, het was een heel strak pakje dat ze aan had, verder geen fantasie meer nodig
Nog meer brood en vlees.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Altijd jammer als er geen salade of gegrilde groenten erbij zijn, dan vind ik het zo kaal.
opsturen naar Luctor, tegen de tijd dat het daar is is het wel afgekoeld.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
"Wat zal ik toch met het kookvocht van de anemonen en de heermoes doen?"
Zou me god niet weten hoe je er aan komt ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
"Wat zal ik toch met het kookvocht van de anemonen en de heermoes doen?"
ow ja nooit aan gedacht, ik gooi het kookvocht van de anemonen en heermoes altijd wegquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon niet zo hard persen op de wc.
Hoe maak jij je anemonen-heermoesstampot?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja nooit aan gedacht, ik gooi het kookvocht van de anemonen en heermoes altijd weg
Vlees ziet er wel goed uitquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
puntpaprika!quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe maak jij je anemonen-heermoesstampot?
Doe jij er dan nog wat gefruite ui of paprika door of een geitenkaasje?
is inderdaad ook een goede combinatie. wat sap van de Kaffir limoen er door doen wil ook een bijzondere twist gevenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hmm lekker.
Ik doe zelf er nog weleens munt door, voor de frisheid
Schaduw opzoeken lukt niet? Als je niet in de schaduw kon bbqenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
Gelukkig draait de zon vanmiddag dus kunnen we lekker in de schaduw BBQ-n.
Waarom zou ik, tegen tijd dat ik buiten wil zitten is er wel schaduw in de tuin.quote:
Dingen die ik nooit en te nimmer zal snappen: de populariteit van een kroegspel.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
Bomvolle kalender eist zijn tol: relatie dartsensatie Luke Littler (17) op de klippen
de ziel
Een spel als Bierpong is nog niet uitgegroeid tot een sportevenement.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dingen die ik nooit en te nimmer zal snappen: de populariteit van een kroegspel.
dattie uberhaupt een relatie hadquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
Bomvolle kalender eist zijn tol: relatie dartsensatie Luke Littler (17) op de klippen
de ziel
Dat zou de volgende wordenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een spel als Bierpong is nog niet uitgegroeid tot een sportevenement.
oei op mijn 17e gaf ik nog onschuldig een zoentje en had ik een krantenwijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
de ziel
een 21jarig handtasje voor een 17jarige darter kan ik ook niet echt relatie noemenquote:
kijk uit wat je belooft, hij houdt je er aanquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel vrienden met je worden mocht je een groot talent hierin zijn
Zolang je de bladeren niet raakt kan dat wel toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
mensen die nu in de volle zon hun planten water gaan geven
Als je van je planten af wil..quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:31 schreef mschol het volgende:
mensen die nu in de volle zon hun planten water gaan geven
de aarde kan je wel bevochtigen ja,maar dat verdampt zo weer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang je de bladeren niet raakt kan dat wel toch?
tis ook niet mijn favo klus ofzoquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:33 schreef mschol het volgende:
[..]
de aarde kan je wel bevochtigen ja,maar dat verdampt zo weer.
maar ik zag iemand in de tuin staan met tuinslang in de hand, en dat zag er erg ongeintresseerd uit
elke dag even mozart draaien voor de plantjes werkt ookquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang je de bladeren niet raakt kan dat wel toch?
niet favo klus of totaal ongeintresseerd vind ik ook nog wel een verschilquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tis ook niet mijn favo klus ofzo
Ik zou dat ook niet vol interesse doen hoor, helemaal nu niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
niet favo klus of totaal ongeintresseerd vind ik ook nog wel een verschil
ik draag al jaren geen teenslippers meer,zitten gewoon kutquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.ad.nl/gezond/(...)otherapeut~a83a5704/
cocktailsaus, knoflooksausquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Welke sausjes horen echt bij een BBQ vinden jullie?
Zag vanochtend bij de Jumbo ook al genoeg mensen inkopen doen.quote:
Satésaus en knoflooksaus.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
voor mij whiskeysausquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
shaslicksaus en kerriesausquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Ik las het als dartsen-satie.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
de ziel
Cocktailsaus.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Tzatziki.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:42 schreef Ama het volgende:
Alleen in huis nu maar verder gewoon aan de sandalenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draag al jaren geen teenslippers meer,zitten gewoon kut
Mag zigeunersaus nog wel?quote:
ik draag gewoon lage wandelschoenenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen in huis nu maar verder gewoon aan de sandalen
Moeten een andere woord voor verzinnen want dit woord is veeulste moeilijkquote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:45 schreef mschol het volgende:
misschien haal ik voor vanavond wel wat shaslicks
Vleesspies met paprika.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moeten een andere woord voor verzinnen want dit woord is veeulste moeilijk
stokjes vlees met groente ?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Moeten een andere woord voor verzinnen want dit woord is veeulste moeilijk
Die zal nu zijn jeugdliefde wel inruilen voor een golddigger.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:26 schreef Nizno het volgende:
de ziel
Einde van de dag nog even op het balkon?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hut gestofzuigd, tweede was in de machine. Het gaat prima.
Eerst even Touretappe kijken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Einde van de dag nog even op het balkon?
Ik wilde eigenlijk ook stofzuigen maar dat kan ook nog wel van de week als het iets is afgekoeld. Het is nu al 27 graden in huis.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, hut gestofzuigd, tweede was in de machine. Het gaat prima.
Zegt ie ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pogi wil vandaag anderen een kans geven blijkbaar.
Nja ik had gisteravond een plastic diepvriesbak kapot laten vallen dus er lagen wat splintertjes her en der. Die kun je maar aan de kant hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook stofzuigen maar dat kan ook nog wel van de week als het iets is afgekoeld. Het is nu al 27 graden in huis.
Daar heb ik een kruimeldief voorquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja ik had gisteravond een plastic diepvriesbak kapot laten vallen dus er lagen wat splintertjes her en der. Die kun je maar aan de kant hebben.
Hoeveel verlies?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:16 schreef Karzai het volgende:
13 euro overgehouden van mijn toto ek gokken, naja beter dan niks
Prima toch voor een leuke hobbyquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:16 schreef Karzai het volgende:
13 euro overgehouden van mijn toto ek gokken, naja beter dan niks
Ja het is een schertsvertoning. Maar goed, ik hoop nog op wat leuke kasteeltjesquote:
Ze hebben geluk dat ze in die EL-kwalificatie zitten, maar het wordt een beste klus een Europees hoofdtoernooi te bereiken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik verwacht er nog niet veel van dit seizoen
Laat me je de stad tonen, waarvan ik ben gaan houdenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:21 schreef Karzai het volgende:
trek toch mijn ajax shirt aan, mijn steun hebben ze
Nu EK voorbij is vind ik het ook wel weer even leuk geweest.quote:
samequote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu EK voorbij is vind ik het ook wel weer even leuk geweest.
Om te janken zo veel slechte spelers.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:21 schreef Karzai het volgende:
alles verkocht en alleen maar troep gekocht, het zal nog even duren voor ze weer aan de top zijn
De komende 1 jaar en 10 maanden is het weer gewoon voetbalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Nu EK voorbij is vind ik het ook wel weer even leuk geweest.
Er begint vast snel wel weer iets belangrijks.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De komende 1 jaar en 10 maanden is het weer gewoon voetbal
WK?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Er begint vast snel wel weer iets belangrijks.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Laat me je de stad tonen, waarvan ik ben gaan houden
Zwier mee over het Weena, met zijn hoge flatgebouwen
Zie je daar aan het einde al het prachtige Hofplein
Als Feyenoord heeft gewonnen, duik je zo in de fontein.
Van hier naar rechts dan kom je langs het statige Stadhuis
En dit hier is de Meent, de straat die de Coolsingel kruist
Geef je geld uit in de Koopgoot, daar is 'ie voor gegraven
En loop wat verder door, dan kom je bij de Leuvehaven
En daar staat Rotterdam dan door de ogen van Zadkine
De stad raast door, maar jij bent even stil om het te zien.
Schei toch uit over die moffen, hou toch op over die bommen
Rotterdam stad zonder hart, mijn hart ligt er wel verdomme!
Wat een ander ook mag zeggen, die slaat de plank maar mis
Rotterdam, de mooiste rotstad die er is.
Zie je daar de Willemsbrug, daar verderop de Zwaan
De twee gevaartes kijken ons vanuit de hoogte aan
Altijd vol zijn de terrassen, die bij de Oude Haven horen
En trots staat daar dat Witte Huis, die vriendelijke toren
De Blaak is op een marktdag vol handen uit de mouwen
En wordt omringd door Rotterdams merkwaardigste gebouwen
Vooruit naar de Oostzeedijk toe, daar is het goed toeven
Daar kan je nog de sfeer van het studentenleven proeven
En Kralingen, oh Kralingen, zijn villa's en zijn plas
Ja Kralingen zal toch wel altijd blijven hoe het was.
Schei toch uit over die moffen, hou toch op over die bommen
Rotterdam stad zonder hart, mijn hart ligt er wel verdomme!
Wat een ander ook mag zeggen, die slaat de plank maar mis
Rotterdam, de mooiste rotstad die er is.
Rotterdam: "geen flauwekulstad", Rotterdam: "geen gelulstad"
Rotterdam stad zonder franje, zonder goud, zonder champagne
Benelux en Brienenoordstad, Rotterdam, dat is mijn moordstad
Al die havens en fabrieken en die stinklucht uit Pernis
Maken Rotterdam de allermooiste rotstad die er is.
Maken Rotterdam de allermooiste rotstad die er is.
Bron: https://muzikum.eu/nl/her(...)-die-er-is-songtekst
Het eerstvolgende boeiende voetbalevenement is het WK.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Er begint vast snel wel weer iets belangrijks.
De chorizo worstjes waren zo lekkerquote:
Ziejewel @Amaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het eerstvolgende boeiende voetbalevenement is het WK.
Wel lekkere bokkenpootjes in fishnets.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De chorizo worstjes waren zo lekkerDie staan niet op de foto geloof ik
Zeg dat niet tegen Solo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
dat is allemaal een grote setup van de fifamaffiaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |