SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Baby darling doll face honey
Prik haar!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Echt 3 minuten een raam open en gelijk een mug binnen
Ik zit niet in de randstad dat ik permanent een mes bij me heb om mee te prikkenquote:
Horrenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:35 schreef LTVDK het volgende:
Echt 3 minuten een raam open en gelijk een mug binnen
aansteker in de buurt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit niet in de randstad dat ik permanent een mes bij me heb om mee te prikken
Ja nou ja je hebt het in ieder geval een kans gegeven!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Baal daar denk ik het meeste vandat ik mezelf overtuig van 'doe niet zo stom' EN DAN TOCH
![]()
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Waarom sta je na drie keer nee niet op en ga je weg?
ook op het plaatnlaand verkopen ze vliegenmeppersquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit niet in de randstad dat ik permanent een mes bij me heb om mee te prikken
Heb geen hor voor dit raampjequote:
Precies. Sproei zoutzuur in zijn tuinquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Crack, dit klinkt als een egoīst die vooral het beste met zichzelf voorheeft en dondersgoed weet hoe op onzekerheden in te spelen. Bah.
Gesprekken met een therapeut of iets van een bepaalde cursus emotionele binding niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaweet ik niet
Of weet het wel maar dat is intiem om te delenik weet niet zo goed wat normaal is en heb moeite om mijn eigen grenzen aan te voelen/te bewaken en denk snel dat het aan mij ligt. Ben daarin erg lerende en zoekende, omdat ik het liefst sociale contacten ontwijk maar daarvan word ik ook ongelukkig. Dus ik probeer weer wat maar doe het denk ik niet goed. Rationeel weet ik alles, emotioneel niet zo
Eerst thuis eens op de agenda kijkenquote:
Ja, weet ik niet zo goedquote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Crack, dit klinkt als een egoīst die vooral het beste met zichzelf voorheeft en dondersgoed weet hoe op onzekerheden in te spelen. Bah.
3 essentiële zaken in de Randstad: een mes, een nektasje en een fatbike.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |