Eline de Zeeuw schijnbaar.quote:
Weet ik, maar haar naam had ik even niet onthouden.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Doei al een tijdje sportuitzendingen bij de NOS
Soort darten zonder de bruine fruitschaal en gezelligquote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef DIJK het volgende:
Handboogschieten is wel een beetje een cafesport
Daar zou ik het toch niet proberenquote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef DIJK het volgende:
In het café is het niet heel praktisch om te gaan handboog schieten.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:18 schreef DIJK het volgende:
Je hebt ook wel een heel groot cafe nodig.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In het café is het niet heel praktisch om te gaan handboog schieten.
Stef en Annemiek vind ik ook prima. Roxane lijkt mij meer geschikt voor TROS Muziekfeest op het Plein.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:21 schreef H.Vviv het volgende:
Kijk met wat vertraging maar Dumoulin echt een hele fijne toevoeging als analist.
Nee Stef er ook bij. Stef is een goeie prater, altijd geweest.quote:Op zondag 21 juli 2024 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tom en Sam die over een paar jaar de avondetappe leiden, dat zou fantastisch zijn.
Echt hequote:Op zondag 21 juli 2024 21:22 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Stef en Annemiek vind ik ook prima. Roxane lijkt mij meer geschikt voor TROS Muziekfeest op het Plein.
AE was klaar toch?quote:Op zondag 21 juli 2024 21:23 schreef Marcoss het volgende:
Waarom niet gewoon de Avondetappe afmaken en dit item voor de komende dagen bewaren?
Geen Henk Lubberding, geen Edwin Winkels, geen Bert Wagendorp, geen Rob Harmeling, geen Thijs Zonneveld, geen Thomas Dekker.quote:Op zondag 21 juli 2024 23:30 schreef Chiappucci het volgende:
Was dit nu de eerste Avondetappe-reeks ooit zonder Henk Lubberding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |