Liefst met daar weer een lange boxer overheen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Nee. die moderne preutsheid is sowieso wel erg dhimmi. Jongetjes die in de sportschool douchen in hun ondergoed.
Watquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Nee. die moderne preutsheid is sowieso wel erg dhimmi. Jongetjes die in de sportschool douchen in hun ondergoed.
En daar weer een regenbroek overheenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Liefst met daar weer een lange boxer overheen.
Waarom niet alleen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:00 schreef hilliebillie het volgende:
Liefst zonder. Maar heb eigenlijk niet echt iemand om mee te gaan, dus ga maar zeer zelden.
Een paar jaar terug een keer met de kinderen gaan zwemmen waar voor volwassenen best een grote sauna bij was, maar met badkleding. Daar ben ik prima twee gangen in geweest, was best een prima sauna voor zo bij een zwembad, maar is toch net wat minder.
Normaal gesproken ga ik met mijn dochter naar de sauna, maar soms matchen onze agenda's heel lastig, dus ben een paar maanden geleden voor het eerst alleen geweest en ik vond het heerlijk, meteen een hele dag ook, ereader mee, ik kan het echt aanraden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:00 schreef hilliebillie het volgende:
Liefst zonder. Maar heb eigenlijk niet echt iemand om mee te gaan, dus ga maar zeer zelden.
Een paar jaar terug een keer met de kinderen gaan zwemmen waar voor volwassenen best een grote sauna bij was, maar met badkleding. Daar ben ik prima twee gangen in geweest, was best een prima sauna voor zo bij een zwembad, maar is toch net wat minder.
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom niet alleen?
Ik doe dat ook weleens. Geen hele dag, maar een middag of avond lukt me prima. Boekje mee, lekker je ding doen, helemaal prima.
Ja misschien moet ik dat gewoon maar eens doen. Maar ik gun mezelf dat dan niet of zo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom niet alleen?
Ik doe dat ook weleens. Geen hele dag, maar een middag of avond lukt me prima. Boekje mee, lekker je ding doen, helemaal prima.
Gun het jezelfquote:Op zondag 21 juli 2024 07:57 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
[..]
Ja misschien moet ik dat gewoon maar eens doen. Maar ik gun mezelf dat dan niet of zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |