Laat de nieuwe Merckx eerst zelf maar eens 1x de TdF winnen voordat ie een grote mond gaat krijgen.quote:
Niks, behalve voldoening om zo;n profiteur niet te helpen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat heeft Evenepoel daar dan precies aan?
Vingegaard en iets doen voor ploeggenoten? Maak de Belgen niet wakker.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Remco heeft in zekere zin gelijk want Jonas had in ieder geval een poging kunnen doen om de vlucht van Jorgensen nog wat langer te beschermen.
Klopt, dat was een vrij belachelijke vertoning.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Remco had hier nochtans wel een punt.
We zien hier opnieuw bevestigt dat de BV Vingegaard enkel bezig is met de BV Vingegaard. Spring even 1x op dat wiel van Pogi zodat het nog weer eventjes stilvalt en Jorgensen is weer een stukje kansrijker. #SamenWinnen was het toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vingegaard en iets doen voor ploeggenoten? Maak de Belgen niet wakker.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond de manier waarop alleen wel heel erg calimeroquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kan dan relatief eenvoudig plek 2 houden? Daar heeft hij niks aan inderdaad!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks, behalve voldoening om zo;n profiteur niet te helpen.
Wellicht gokt ie op de tijdritquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kan dan relatief eenvoudig plek 2 houden? Daar heeft hij niks aan inderdaad!
Dat was een vermakelijk stukje overacting, maar volledig in zijn recht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vond de manier waarop alleen wel heel erg calimero
Vreselijk als men afval in de berm dumpt.quote:
Hoe groot acht jij de kans dat Pogi dan 1 seconde inhoudt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
We zien hier opnieuw bevestigt dat de BV Vingegaard enkel bezig is met de BV Vingegaard. Spring even 1x op dat wiel van Pogi zodat het nog weer eventjes stilvalt en Jorgensen is weer een stukje kansrijker. #SamenWinnen was het toch?
Tijdrit pakt hij ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef kilon het volgende:
Dus de enige kans op een overwinning op Pogacar is 6 minuten hebben aan de voet van een grote klim?
Het is dat hij (waarschijnlijk) de tijdrit niet gaat winnen. Maar dat zou me verder ook niet verbazen.
Alles wat het karretje van Viesmad in de poep rijdt is prachtig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is geen lor aan zo. Pogi rijdt drie keer zo hard als de rest en iedereen vindt het prachtig.
Daar is hij ook favorietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef kilon het volgende:
Dus de enige kans op een overwinning op Pogacar is 6 minuten hebben aan de voet van een grote klim?
Het is dat hij (waarschijnlijk) de tijdrit niet gaat winnen. Maar dat zou me verder ook niet verbazen.
Mwah, alleen zijn dokter hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is geen lor aan zo. Pogi rijdt drie keer zo hard als de rest en iedereen vindt het prachtig.
Redelijk aanwezig. Je kunt het in ieder geval proberen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat Pogi dan 1 seconde inhoudt?
tweede t.o.v. derde plek in het AK is veel meer waard dan een etappeoverwinning.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Redelijk aanwezig. Je kunt het in ieder geval proberen.
Denk eigenlijk dat het weinig had uitgemaaktquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Redelijk aanwezig. Je kunt het in ieder geval proberen.
Volgens mij is de toon in TDF toch dat vrijwel niemand dit prachtig vind. Alleen die JohnDDD act.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
hij begon wel frisser aan de klimquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:28 schreef Bugno3 het volgende:
2,5 minuut in 8km dichtrijden. Prima voedingsschema voor Poog.
Vorig jaar waren het er bijna 8quote:
Zoetemelk werd tweede op 10 minuten van Hinaultquote:
Van het labquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
We kijken hier naar een demonstratie
Je zoekt de grenzen opquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pogi lijkt mij bergop beter dan de rest.
Doet gewoon pijn aan de ogen dit. Het is dat de werkdag er nog niet op zit ander was ik allang buiten een rondje gaan lopenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Volgens mij is de toon in TDF toch dat vrijwel niemand dit prachtig vind. Alleen die JohnDDD act.
Ging vorig jaar anders vrij goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:30 schreef Syntix het volgende:
Lekker voor dat kut Visma. Niks gunnen.
Team Sky denken na te kunnen doen
Nu Groenen nog.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Syntix en JohnDDD in hetzelfde topic, wow.
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |