Wellicht gokt ie op de tijdritquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die kan dan relatief eenvoudig plek 2 houden? Daar heeft hij niks aan inderdaad!
Dat was een vermakelijk stukje overacting, maar volledig in zijn recht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vond de manier waarop alleen wel heel erg calimero
Vreselijk als men afval in de berm dumpt.quote:
Hoe groot acht jij de kans dat Pogi dan 1 seconde inhoudt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
We zien hier opnieuw bevestigt dat de BV Vingegaard enkel bezig is met de BV Vingegaard. Spring even 1x op dat wiel van Pogi zodat het nog weer eventjes stilvalt en Jorgensen is weer een stukje kansrijker. #SamenWinnen was het toch?
Tijdrit pakt hij ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef kilon het volgende:
Dus de enige kans op een overwinning op Pogacar is 6 minuten hebben aan de voet van een grote klim?
Het is dat hij (waarschijnlijk) de tijdrit niet gaat winnen. Maar dat zou me verder ook niet verbazen.
Alles wat het karretje van Viesmad in de poep rijdt is prachtig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is geen lor aan zo. Pogi rijdt drie keer zo hard als de rest en iedereen vindt het prachtig.
Daar is hij ook favorietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef kilon het volgende:
Dus de enige kans op een overwinning op Pogacar is 6 minuten hebben aan de voet van een grote klim?
Het is dat hij (waarschijnlijk) de tijdrit niet gaat winnen. Maar dat zou me verder ook niet verbazen.
Mwah, alleen zijn dokter hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is geen lor aan zo. Pogi rijdt drie keer zo hard als de rest en iedereen vindt het prachtig.
Redelijk aanwezig. Je kunt het in ieder geval proberen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat Pogi dan 1 seconde inhoudt?
tweede t.o.v. derde plek in het AK is veel meer waard dan een etappeoverwinning.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Redelijk aanwezig. Je kunt het in ieder geval proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |