SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik had net een ijsje. komt wel dichtbij zoquote:
Hmm, moet eigenlijk weer eens zo'n dingetje kopen om m'n eigen waterijsjes mee te maken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had net een ijsje. komt wel dichtbij zo
Ik vind het helemaal niet warm. Het is bij lange na niet die 29 graden die beloofd was hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:55 schreef Ama het volgende:
Meer drinken met deze warmte zou ook geen kwaad kunnen.
Oke Nattekat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet warm. Het is bij lange na niet die 29 graden die beloofd was hier
Nee die is nu hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet warm. Het is bij lange na niet die 29 graden die beloofd was hier
Of imuum worden voor te weinig vocht in je lijfquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:55 schreef Ama het volgende:
Meer drinken met deze warmte zou ook geen kwaad kunnen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of imuum worden voor te weinig vocht in je lijf
Hoe word je imuum?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Of imuum worden voor te weinig vocht in je lijf
Niet laten vaxxen!! Foute boel! DoE JeEiGeN 0nDeRzZoEk!quote:
Dit klinkt echt heel gezond wel ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Door steeds elke dag te weinig te drinken. Alleen drinken als je echt heel veel dorst hebt.
wel vrij grote kinderen danquote:
Ik geloof er niks vanquote:
Ik heb nu een ijsjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had net een ijsje. komt wel dichtbij zo
Iedereen daar in de bosjes/ duinen liggenquote:
Oke, Fles.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Nederlandse zee is grauw, vies en sneu, koop een leuk zwembad.
Nou ik ben blij dat het niet waait anders deed ik snel de lange broek weer aan. Benauwd is het absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:22 schreef Ama het volgende:
@:dr_flash Het is hier gewoon 28 graden hoor.
Jezus dit meen je toch niet echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat het niet waait anders deed ik snel de lange broek weer aan. Benauwd is het absoluut niet.
Doe ik nu toch ?quote:
Gaat dit nog over de Noordzee?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zou daar helemaal wild van worden en nooit meer eruit komen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen daar in de bosjes/ duinen liggen
Oh ja kan ik ook wel weer even naar gaan kijken eigenlijk.quote:
Ja.quote:
Ja.quote:
Ja.quote:
Ja, bijzonder weer.quote:
Nee. Geen zon.quote:
Hallo hoeistquote:
Broek uit!quote:
Ik heb net honderd meter gelopen en het zweet staat echt op plekken waar ik het niet wil hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Geen zon.
Benauwd is het hier totaal niet, dat is wel weer fijn.
Ik zie het probleem niet.quote:
Nou hier nergens last van. Misschien moet ik straks nog even ernstig gaan lopen anders. 2240 stapjes nu. Is niet al te best.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net honderd meter gelopen en het zweet staat echt op plekken waar ik het niet wil hebben.
IN de zon is wel heel warm hoorquote:
klopt, crematie alvast voorbereidenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN de zon is wel heel warm hoor
Oeh, alvast oefenen, kan geen kwaadquote:
ik zou het zelfs onaangenaam durven te noemenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
IN de zon is wel heel warm hoor
Het is dat er een briesje is ... maar goed.. morgen nog overleven en dan is het weer normaalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het zelfs onaangenaam durven te noemen
Daar is dimmy al in het rond aan het schreeuwen met wat flesjes wiwij achter de ribbetjesquote:
te weinig bries, te veel warmquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dat er een briesje is ... maar goed.. morgen nog overleven en dan is het weer normaal
Ik zat even aan spareribs te denken..quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is dimmy al in het rond aan het schreeuwen met wat flesjes wiwij achter de ribbetjes
oeh lekker op de BBQ.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat even aan spareribs te denken..
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net honderd meter gelopen en het zweet staat echt op plekken waar ik het niet wil hebben.
Door Dimmy en witte wijn?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat even aan spareribs te denken..
Ja dat welquote:
Oh ja.. weet jij nog een lekkere marinade?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
oeh lekker op de BBQ.
kunnen we de ribbetjes van jankkinderen wel voor gebruiken
Fles had het ook over ribbetjesquote:
hoeft in elk geval geen zoetigheid meer bij... beetje BBQkruiden is wel voldoendequote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. weet jij nog een lekkere marinade?
We hebben ze natuurlijk al koffie aangelengd met Redbull en minimaal 3 suikerspinnen gegeven..
Een BBQsausachtige marinade doet het altijd wel goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
dan heb je ze zo gemarineerd en gaan we op de BBQ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:56 schreef Ama het volgende:
Als mijn ratten zo nou gewoon even braaf blijven liggen dan kan het allemaal heel snel.
Is wel weinig vlees denk ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb je ze zo gemarineerd en gaan we op de BBQ?
ja nee dan beter een caaf iddquote:
Ja, of iets met knoflooooooooooooookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Een BBQsausachtige marinade doet het altijd wel goed.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
Jankkind aan het spit met een mooi rood appeltje in zn mond
En warm.quote:
Ja 1 van de 2 weegt ongeveer 400 gram met alles erop en eraan dus denk dat je net 1 hapje overhoudt. De ander is 100 gram zwaarder maar heb je ook weinig aan.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja 1 van de 2 weegt ongeveer 400 gram met alles erop en eraan dus denk dat je net 1 hapje overhoudt. De ander is 100 gram zwaarder maar heb je ook weinig aan.
sturen ze je weg?quote:
Gaat dit nog steeds over die jankkinderen op het burgerboomerstrand waar dimmy zit of de 'het is zo warm' jankkinderen hier?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
Jankkind aan het spit met een mooi rood appeltje in zn mond
Als je geen parasol hebt, dan ben je binnen 2 minuten wel klaar met dat terrasjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat was mijn 2de gedachte. Onder een parasol hopelijk.
Dan is er met dit weer nog plek hartje Amsterdam? Stel me zo voor dat het nu al teringdruk is.quote:
beiden kunnen wel op de BBQquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over die jankkinderen op het burgerboomerstrand waar dimmy zit of de 'het is zo warm' jankkinderen hier?
nee hoor, veel mensen op vakantie en gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan is er met dit weer nog plek hartje Amsterdam? Stel me zo voor dat het nu al teringdruk is.
Ik zwengel de green egg ff aan.quote:
daar is het veel te heet met al die stenen. iedereen die vakantie heeft is gevlucht en iedereen die er nog is is er alleen nog omdat ze moeten werkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan is er met dit weer nog plek hartje Amsterdam? Stel me zo voor dat het nu al teringdruk is.
Ja moest weg van de kustwacht omdat ze teveel meldingen kregen van een aangespoelde walrusquote:
Onder de gordel deze.quote:
vergeet de toeristen niet die er nu zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar is het veel te heet met al die stenen. iedereen die vakantie heeft is gevlucht en iedereen die er nog is is er alleen nog omdat ze moeten werken
Jeejquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
vergeet de toeristen niet die er nu zijn
tjong...... kunnen ze niet zien dat je een walvis bent?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja moest weg van de kustwacht omdat ze teveel meldingen kregen van een aangespoelde walrus![]()
Die vragen zich ook af wat ze daar doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
vergeet de toeristen niet die er nu zijn
Eerder een bakvis.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
tjong...... kunnen ze niet zien dat je een walvis bent?
daar is ze iets te oud voorquote:
ja als ik al naar amsterdam zou gaan om de toerist uit te hagen doe ik dat wel ergens tussen september en april. buiten een vakantie omquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vragen zich ook af wat ze daar doen
Je hebt haar Taylor Swift adoratie gemist?quote:
ja oke.... dat wel.... maar bakvis is echter onder 20quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt haar Taylor Swift adoratie gemist?Obv daarvan kan het prima.
zolang het in de nachten goed af kan koelen klaag ik niet.quote:
Qu'est-ce que cela signifie?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben ze natuurlijk al koffie aangelengd met Redbull en minimaal 3 suikerspinnen gegeven..
we hebben kinderen met dwang voorzien van koffie en in de koffie zat redbullquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:31 schreef UitStraling het volgende:
Qu'est-ce que cela signifie?
Daarom zijn ze zo kut.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben kinderen met dwang voorzien van koffie en in de koffie zat redbull
Kinderbeul 😉quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben kinderen met dwang voorzien van koffie en in de koffie zat redbull
nee ze waren al kut en nu zitten ze in de ballenbak te wachten tot of A hun ouders ze ophalen of B hun ribbetjes op de BBQ terecht komenquote:
Allemaal kutfietsers in beeld zeker?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kijk ik nog naar die kut tour. Niet eens leuke kasteeltjes vandaag godverdomme
Kwaad woedend.
Daarom kijkt mijn bejaarde moeder ook. Die hele wielrennerij kan haar niks schelen, maar mooie kasteeltjes. Zal ze ook wel de bokkenpruik op hebben nu.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom kijk ik nog naar die kut tour. Niet eens leuke kasteeltjes vandaag godverdomme
Kwaad woedend.
Nou ja er rijdt er eentje ongeloofwaardig veel harder dan de rest en iedereen kruipt in zn hol. Ja heb liever dat ze alles lieten zien behalve dat er die fietswedstrijd tussendoor zit, dat hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allemaal kutfietsers in beeld zeker?
Ooit was er zo'n stripje van ik meen Hein de Kort of zo, over RObert Gesink. Die was net terug van een blessure of zo. "Deze Tour vooral genieten!" stond ie een foto te maken van een kasteeltje "zoooo, dadelijk nog even een ijsjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:46 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Daarom kijkt mijn bejaarde moeder ook. Die hele wielrennerij kan haar niks schelen, maar mooie kasteeltjes. Zal ze ook wel de bokkenpruik op hebben nu.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit was er zo'n stripje van ik meen Hein de Kort of zo, over RObert Gesink. Die was net terug van een blessure of zo. "Deze Tour vooral genieten!" stond ie een foto te maken van een kasteeltje "zoooo, dadelijk nog even een ijsje"
Nooit meer teruggevonden dat stripje
heb wel een alternatief voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ooit was er zo'n stripje van ik meen Hein de Kort of zo, over RObert Gesink. Die was net terug van een blessure of zo. "Deze Tour vooral genieten!" stond ie een foto te maken van een kasteeltje "zoooo, dadelijk nog even een ijsje"
Nooit meer teruggevonden dat stripje
Ja zoiets was het iddquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb wel een alternatief voor je
[ afbeelding ]
Extra cafeīne.quote:
Een vliegvakantie naar Zuid-Spanjequote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar ik weet niet wat.
Kan er maandag heen, Tom Jones heeft er dan een optredenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vliegvakantie naar Zuid-Spanje![]()
Het is daar wel 45 miljoen graden, maar dat geeft niet.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er maandag heen, Tom Jones heeft er dan een optreden [ afbeelding ]
Dat is daar zowat de buurman.quote:
Toon Van Driel dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee helaas. Half uur op knudde.nl lopen zoeken maar nope
Kwekveel ijs.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets lekkers maar ik weet niet wat.
ik kan niks vinden iig. Maar goed. Even blokje lopen nogquote:
Accurate beschrijving van deze dag, zwageresquote:
Zelfs beter te doen dan van de week.quote:
ik snap dit nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs beter te doen dan van de week.
Heb er gelukkig geen last van.quote:
Meh, hier is het eigenlijk de hele dag benauwd en broeierigquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs beter te doen dan van de week.
Brand is heter?quote:
Beetje lang verhaal, maarjaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Accurate beschrijving van deze dag, zwageres
Too soon?quote:
quote:
quote:
Ja, jij bent altijd zo langdradigquote:
Zal proberen het voortaan wat minder uitgebreid te omschrijvenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij bent altijd zo langdradig
Pfff
Schudden met die kont van links naar rechtsquote:
Je bent te oud om billen te schudden?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:13 schreef Karzai het volgende:
maar ik moet mijn krachten sparen, ben ook al een jaartje ouder
Wordt erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal proberen het voortaan wat minder uitgebreid te omschrijven
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt erg gewaardeerd.
Al die lappen tekst van jou, bijna niet door te komen
K. thnx byequote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt erg gewaardeerd.
Al die lappen tekst van jou, bijna niet door te komen
quote:
Ik vind het minder benauwd.quote:
Like a Polaroid picture?quote:
Hey,je hebt een UI.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heb nog niet avondeten gegeten dus ik hoor niet bij de arbeidersklasse
Een kwarktaart deze keerquote:
Je verwacht het niet.quote:
Beter dan die van gisteren...quote:
Gister was ie er mee aan het klooienquote:
Ja! Toch 2,5 km gelopenquote:
Proost.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Toch 2,5 km gelopenHad ik niet gedacht. 5411 keurige stapjes inmiddels. Nu maar even een biertje hoor
Ik heb daar mijn personeel voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister was ie er mee aan het klooien
5492 stapjes hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! Toch 2,5 km gelopenHad ik niet gedacht. 5411 keurige stapjes inmiddels. Nu maar even een biertje hoor
Wat een luxequote:
Ahww.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:52 schreef kwiwi het volgende:
In bed, was ineens helemaal klaar met de dag.
Rennend van airco naar airco?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier 14.422 stapjes
Ik weet ook niet waarom.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier 14.422 stapjes
Ik weet ook niet waarom.
Hehe, heb ik niet thuis. Moet dan nog maar een baantje nemen he?quote:
Ja, dit is niet goed he ?quote:
Ik niet hoorquote:
Waarom zoveel stapjes op zo'n dagquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, heb ik niet thuis. Moet dan nog maar een baantje nemen he?
[..]
Ja, dit is niet goed he ?
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:52 schreef kwiwi het volgende:
In bed, was ineens helemaal klaar met de dag.
Dat geeft mijn horloge na een normale postronde niet eens aan...quote:
Ja hard werken krijg je vanzelf een beter leven en airco van. Ofzoietsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, heb ik niet thuis. Moet dan nog maar een baantje nemen he?
[..]
Ja, dit is niet goed he ?
En ik word op een droogje gehouden tot de KSC-meet.quote:
Omdat zomerfeesten gok ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
En dan zijn er mensen die vandaag nog de vierdaagse liepen. Pff, moet er niet aan denken met dat weer.
Wat ik trouwens niet snap.. waarom doen ze dat niet in Mei ofzo? Wanneer het gewoon een beetje lekker weer is?
Ik las cornettoquote:
Wanneer in mei was het lekker weer?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
En dan zijn er mensen die vandaag nog de vierdaagse liepen. Pff, moet er niet aan denken met dat weer.
Wat ik trouwens niet snap.. waarom doen ze dat niet in Mei ofzo? Wanneer het gewoon een beetje lekker weer is?
In ieder geval koelerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer in mei was het lekker weer?
Denk vanwege de zomervakantie, makkelijker een week vrij nemen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:57 schreef kwiwi het volgende:
De twee dagen dat ik aan het inpakken was voor vakantiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer in mei was het lekker weer?
Een van de woonbegeleiders gaat deze week op vakantie naar Albaantje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk vanwege de zomervakantie, makkelijker een week vrij nemen?
Goed hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
5492 stapjes hier![]()
Ik was vanmorgen al op tijd voordat het warm werd.
Iedereen gaat naar Albaantje. Zelfs gezinnen van mijn werk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een van de woonbegeleiders gaat deze week op vakantie naar Albaantje.![]()
![]()
En voor hem is dit dicht bij huis, want hij is de laatste jaren al naar Sri Lanka en Peru geweest...
Het virus van jou overgenomen zeker? Lolquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Albaantje. Zelfs gezinnen van mijn werk.Hij zal het er vast naar zijn zin hebben.
15.065 nuquote:
Dat ook maar overwegen is dat al.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Pooh met dit weer de was in de droger douwen is echt een misdaad tegen de menselijkheidMaar even op het lijntje
Jaja, geheel magischquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hard werken krijg je vanzelf een beter leven en airco van. Ofzoiets
Jaquote:
Zit er dit keer wel opquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vergeet de bosui niet @:essnhills
Ja er zijn ook dagen dat ik dat niet haalquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
15.065 nu
Ja, geen idee![]()
Er zijn dagen dat ik het niet haal
Ik eet maar even wat patatjes om op krachten te komenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja er zijn ook dagen dat ik dat niet haal
Het is gewoon de laatste betaalbare vakantiebestemming van Europaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iedereen gaat naar Albaantje. Zelfs gezinnen van mijn werk.Hij zal het er vast naar zijn zin hebben.
Geef geef geef kwijl kwijlquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zit er dit keer wel op
Puntpaprikapuree, kruiden, paprika, pulled chicken, bosui en mozzarella
Ja joh het wordt maar TAGTUG gradenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
morgenochtend wel of niet naar de Parkrun?? Ik ben al twee keer niet geweest. Dus ik neig naar een wel....
om 9 uur, zal het hopelijk nog wel mee vallen. Dan is de start...quote:
Het wordt wel heetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
morgenochtend wel of niet naar de Parkrun?? Ik ben al twee keer niet geweest. Dus ik neig naar een wel....
Dat is het niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is gewoon de laatste betaalbare vakantiebestemming van Europa
Ja, gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
quote:
Als je imuun voor dorst wil zijn moet je daaraan mee doen met weinig water op zakquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
om 9 uur, zal het hopelijk nog wel mee vallen. Dan is de start...
Ik neem wel water mee in mijn loopriem.... En het is niet echt een wedstrijd/wedstrijd. Puur voor de lol, Deelname is ook gratis en vrijblijvend...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je imuun voor dorst wil zijn moet je daaraan mee doen met weinig water op zak
Prima, hoeven we maandag niet meer te werkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima, hoeven we maandag niet meer te werken
En scheelt weer de sunday scariesquote:
Hete kolen scheppen in de hel, met de blote handjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima, hoeven we maandag niet meer te werken
Ik 100% jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hete kolen scheppen in de hel, met de blote handjes.
Ik ben altijd braaf geweest. Ik ga niet naar de helquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En scheelt weer de sunday scaries
4EverBlackHandsquote:
Hou jij de BV Nederland nou maar draaiende he met je grote waffelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PIETSAAAAquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.weeronline.nl(...)ersverwachting-48uur
23 graden, dat is nog wel te doen....
[..]
Ik neem wel water mee in mijn loopriem.... En het is niet echt een wedstrijd/wedstrijd. Puur voor de lol, Deelname is ook gratis en vrijblijvend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |