Ga eerst naar Instellingen > Accounts > Opties voor aanmelden. Zorg ervoor dat "Voor een betere beveiliging alleen Windows Hello Aanmelden toestaan voor Microsoft-accounts op dit apparaat (aanbevolen). "is uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:19 schreef Marsani het volgende:
Als ik mijn computer opstart moet ik een pincode invullen maar de laptop vult zelf een pincode in. Heel snel en kan niet ingrijpen. Dit doet hij zo vaak dat ik geblokkeerd wordt en een verivicatiecode moet invullen. Die code kan ik dankzij jouw tip om het schermtoetsenbord te gebruiken wel invullen. Moet dan opnieuw opstarten maar dan gebeurd alles zoals boven omschreven opnieuw.
Ik haalde code even weg uit mijn eerste post maar is volgens mij een algemene code.
Hoop dat het zo duidelijker is.
Ik denk dat er iets heel anders aan de hand is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:31 schreef Marsani het volgende:
Eindelijk opgestart maar er is meer aan de hand. Zoekbalken worden gevuld met zzzzzzz of ,,,,,, of willekeurig wat. Schrollen met wieltje op muis maakt pagina's groter of kleiner. Allerlei dingen starten vanzelf op ook spellen. Bladzijden zijn niet meer weg te klikken.
Kan systeemherstel dit nog oplossen of laten repareren?
Wat is er mis met hier vragen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:30 schreef dexamfetamine het volgende:
Letterlijk eerste Google resultaat. Tip: gebruik Google
klinkt als een defect toetsenbord, maar dat zou je buiten windows om moeten testen in bv een live linux omgeving die niet geīnstalleerd wordtquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:31 schreef Marsani het volgende:
Eindelijk opgestart maar er is meer aan de hand. Zoekbalken worden gevuld met zzzzzzz of ,,,,,, of willekeurig wat. Schrollen met wieltje op muis maakt pagina's groter of kleiner. Allerlei dingen starten vanzelf op ook spellen. Bladzijden zijn niet meer weg te klikken.
Kan systeemherstel dit nog oplossen of laten repareren?
Er kan doorgaans gewoon een nieuw toetsenbord in (bij veel nieuwe laptops is het 1 geheel met de top cover).quote:Op zaterdag 20 juli 2024 10:52 schreef Marsani het volgende:
Klopt van dat toetsenbord! Die is kapot inderdaad. Kan zelf niets verwijderen trouwens, geen toetsen en ook het toetsenbord niet.
Die tips van Google vond ik niet erg hoor. Had ik zelf ook gedaan en al die dingen ook gevonden. Het probleem is dat ik ze niet uit kon voeren want kwam niet voorbij de pagina met pincode. Kon dus niets typen, niet bij start of instellingen of wat dan ook komen.
Nou ja pech en ga straks kijken voor een andere laptop.
Nogmaals bedankt mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |