SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Oh ja, het is na tienen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op vakantie eens een boek van mijn vriendin van Ellen Verhoef, alles te verliezen. Wat een geil boek, over anaal en alles. En ik maar denken dat vrouwen onschuldige romannetjes lazen.
Ja, gaat terug naar ene Eva.quote:
Vos krijgt nog maar een halve en Madepluis hoeft hem nietquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik koop nooit snoep daar, dus ik zou het niet weten of ze dat ook hier gedaan hebben
Die vit C tabletjes worden er ook niet echt goedkoper op
Kutcavia's
en heeft je vriendin er nu ook zin in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Las op vakantie eens een boek van mijn vriendin van Ellen Verhoef, alles te verliezen. Wat een geil boek, over anaal en alles. En ik maar denken dat vrouwen onschuldige romannetjes lazen.
Lees eens de boeken van Heere Heeresma.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik volg de laatste cavia-ontwikkelingen niet meer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos krijgt nog maar een halve en Madepluis hoeft hem nietWant nu zitten er ook zoetstoffen in de versie met suiker en dat is SLEEEEEEECCCCCHTTTTT dus ze hoeven niet meer zoveel.
Nee een Eva iets eerder in de tijd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit nog over de cavia's ging.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is aardig stil gehouden maar de vorige grote massale hack zaten Oekraīners achter
https://www.omroepbrabant(...)n-hoofdstad-oekraine
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.quote:De Oekraīense man besmette de computernetwerken van VDL met malware van Conti. Dat is een beruchte Russische hackersgroep die ransomware te koop aanbiedt waarmee criminelen bedrijven kunnen afpersen.
Hahaatjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag van mezelf geen nieuwe boeken meer kopen/downloaden tot in januari de nieuwe Grady Hendrix uitkomt.
Hou ik toch niet vol maar kan het proberen.
https://www.reddit.com/r/(...)on_dollars/?sort=newquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.
Hoezo is dat een complot, er staat letterlijk dat een Oekraīner in Kiev dat deed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Gaat maar ergens anders heen met je complotjes. Sowieso is de storing van vandaag het gevolg van een gefaalde update, als je daar een complot in wilt zien dan kun je beter kijken naar een concurrent. Dat CrowdStrike is na vandaag wel klaar met alle miljardenclaims die straks op de mat vallen.
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.
Heb je nog tips qua openbaar vervoer in London?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tweedehands boeken uitgezonderd anders snij ik mezelf in de vingers, dus maar goed dat ik geen reisje naar Londen gepland heb.
Ik had me een beetje laten gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Waren weer qualitätsposts in de story trouwens Ger.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)on_dollars/?sort=new
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |