SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dealy plaza, Texas School Book Depository, JFK Museumquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor iets specifieks? De stad op zich is de moeite niet echt waard.
niet echtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Datklinkt als leeuwen aaien of nijlpaardje rijden.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat beest gaat zelf maar aan de kant, ik lag daar eerst
Baby darling doll face honey
*duwt Orka opzij xDquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt
[..]dat beest gaat zelf maar aan de kant, ik lag daar eerst
geloof je dit zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Orka's, bevriend stel is daar ooit tussen gesprongen in Nieuw Zeeland, vanuit een fucking helikopter, moesten ze daarna gered worden door andere helikopters en kregen ze een enorme boete
Het is het weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffiecaaf nog een rondje mee
Lijkt het nou zo, of zijn we de laatste paar dagen goed op dreef in de avond?
Oh dat is echt de hel op aardequote:
Daar is ook veel moois te zien en leuks te doen tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben in veel verre landen geweest, ik vind Europa eigenlijk wel goed.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt de hel op aardeVoelde me zelfs in Zuid-Afrika veiliger. Je kon wel zien dat het ooit echt een leuke stad geweest moet zijn, maar dat is het al lang niet meer.
Ja JFK museum was inderdaad leuk/interessant.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dealy plaza, Texas School Book Depository, JFK Museum
komt denk ik door de naamgenoot die met een haarbandje looptquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt de hel op aardeVoelde me zelfs in Zuid-Afrika veiliger. Je kon wel zien dat het ooit echt een leuke stad geweest moet zijn, maar dat is het al lang niet meer.
Ja nergens goed voorquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt het nou zo, of zijn we de laatste paar dagen goed op dreef in de avond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |