SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Nee. Trekt me ook niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je al in afrika geweest, thats upcoming
Moet je mijn duim ook nog voor je zelfverzonnen sprookjes?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef Karzai het volgende: [..] die mensen werken 3 keer harder dan jij ambtenaartje
![]()
Kost allemaal geld en dat hebben we nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie ( en ik bedoel iedereen. In de SC) geen airconditioning?
Heeft die ooit betaald van zijn crypto investering die daarna x3 ging. Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik wil geen airco Nattekat heeft wel airco. Daar flext hij de hele tijd mee, nooit gelezen ?
Vind CE niet het flex -typequote:
Ook knap.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het soort omgekeerd klagen.
En die Sherman Tankquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil een dierentuin.
En een Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
Ik zie nu voor me dat karzai aan jouw duim zit te zuigen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je mijn duim ook nog voor je zelfverzonnen sprookjes?
Dacht even dat Aampje dit tegen mij aan het brabbelen was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare combi, maar oke..quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil een dierentuin.
En een Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
Omdenken. Je hebt het warm slaap slecht en verdient daardoor minder geld en klaagt meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kost allemaal geld en dat hebben we niet
mja ik zie jou alleen maar oneindig vergaderenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
uh ik slaap primaquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdenken. Je hebt het warm slaap slecht en verdient daardoor minder geld en klaagt meer.
jij nog wakkerquote:
en klagen doe ik ook als het sneeuwt terwijl ik houd van sneeuw.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdenken. Je hebt het warm slaap slecht en verdient daardoor minder geld en klaagt meer.
Zit je bij Buda op kantoor naar binnen te gluren hele dagen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik zie jou alleen maar oneindig vergaderen
Klagen is heerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en klagen doe ik ook als het sneeuwt terwijl ik houd van sneeuw.
klagen is namelijk leuk
De tank wel met een tijgerstreepje, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tank komt bij de tijgers te staan, volkomen logisch toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |