SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Nee. Trekt me ook niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je al in afrika geweest, thats upcoming
Moet je mijn duim ook nog voor je zelfverzonnen sprookjes?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef Karzai het volgende: [..] die mensen werken 3 keer harder dan jij ambtenaartje
![]()
Kost allemaal geld en dat hebben we nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie ( en ik bedoel iedereen. In de SC) geen airconditioning?
Heeft die ooit betaald van zijn crypto investering die daarna x3 ging. Inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ik wil geen airco Nattekat heeft wel airco. Daar flext hij de hele tijd mee, nooit gelezen ?
Vind CE niet het flex -typequote:
Ook knap.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het soort omgekeerd klagen.
En die Sherman Tankquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil een dierentuin.
En een Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
Ik zie nu voor me dat karzai aan jouw duim zit te zuigen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je mijn duim ook nog voor je zelfverzonnen sprookjes?
Dacht even dat Aampje dit tegen mij aan het brabbelen was.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare combi, maar oke..quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil een dierentuin.
En een Tiger I Panzerkampfwagen VI Ausführung E.
Omdenken. Je hebt het warm slaap slecht en verdient daardoor minder geld en klaagt meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kost allemaal geld en dat hebben we niet
mja ik zie jou alleen maar oneindig vergaderenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
uh ik slaap primaquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdenken. Je hebt het warm slaap slecht en verdient daardoor minder geld en klaagt meer.
jij nog wakkerquote:
en klagen doe ik ook als het sneeuwt terwijl ik houd van sneeuw.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Omdenken. Je hebt het warm slaap slecht en verdient daardoor minder geld en klaagt meer.
Zit je bij Buda op kantoor naar binnen te gluren hele dagen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik zie jou alleen maar oneindig vergaderen
Klagen is heerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
en klagen doe ik ook als het sneeuwt terwijl ik houd van sneeuw.
klagen is namelijk leuk
De tank wel met een tijgerstreepje, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tank komt bij de tijgers te staan, volkomen logisch toch?
Dit gesprek wordt een beetje raarquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je bij Buda op kantoor naar binnen te gluren hele dagen?
vandaar dat jij nog in nederland woont inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan nog 2 keer beter. Anders was je wel loaded.
quote:
Joeeeequote:
Nooit je piemel daar in steken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik heb een ventilator en dat vind ik nog afdoende
Dat station waren we volgens mij sowieso al gepasseerdquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit gesprek wordt een beetje raar
Als alles van een leien dakje gaat dan hoef je dat ook niet te doen.quote:
Hopen dat 'ie niet op tien hoog werkt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hij post dat hier gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mental Image van een enorme Nazi tank in ondergoed met tijgerstreepjes.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De tank wel met een tijgerstreepje, toch?
rond het middaguur alquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat station waren we volgens mij sowieso al gepasseerd
We kunnen inderdaad niet meer terugquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat station waren we volgens mij sowieso al gepasseerd
Je bent weer lekker op dreef vanavond zie ik.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan nog 2 keer beter. Anders was je wel loaded.
Terwijl jij achter de tweedehands BH’s met je pik staat te spelen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja ik zie jou alleen maar oneindig vergaderen
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental Image van een enorme Nazi tank in ondergoed met tijgerstreepjes.
Dat karzai de hele dag verkrampt ergens aan een richel hangtquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopen dat 'ie niet op tien hoog werkt.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl jij achter de tweedehands BH’s met je pik staat te spelen.
Hoe langer je wacht met die reality slap, hoe harder hij aankomt. En komen doet ie sowieso wel.quote:Het campagneteam van Biden spreekt de berichtgeving tegen. "Joe Biden is genomineerd door de partij. Hij is de president van de VS. Hij voert campagne om herkozen te worden. Op niets gebaseerd giswerk is geen nieuws", schrijft een lid van het campagneteam op X
Noem je je vriendin altijd zo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dyson die ik heb kan dat wel gewoon mee
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat karzai de hele dag verkrampt ergens aan een richel hangt
quote:
Shots fired.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu denk ik dus dat je met zo’n krant met oogjes in de winkel bij Karzai zit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
echt niet, ik lig gewoon op de bankquote:
toch niet hard weg moeten rennen en op je muil gegaan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Manman, heb mn knie behoorlijk verdraaid.
quote:En heb vandaag goed kennisgemaakt met mn tuinburen, was erg gezellig. Iedereen geeft elkaar zo veel stekjes/planten/fruit/groente, dat is zooooo leuk
![]()
![]()
Paniek voor eten met ander tuinmeneertje morgen is daardoor ook weg, denk dat het wel leuk is en hey als het dat niet is, dan ga ik toch weer?![]()
Like voor de tuinburen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Crack_ het volgende:
Manman, heb mn knie behoorlijk verdraaid.
En heb vandaag goed kennisgemaakt met mn tuinburen, was erg gezellig. Iedereen geeft elkaar zo veel stekjes/planten/fruit/groente, dat is zooooo leuk
![]()
![]()
Paniek voor eten met ander tuinmeneertje morgen is daardoor ook weg, denk dat het wel leuk is en hey als het dat niet is, dan ga ik toch weer?![]()
Ondanks de airco.quote:
yeaquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee het wordt tijd om te gaan afrnden geloof ikFijne avond nog allen
Ik heb nu meer aan nieuwe kozijnen en ramen, anders ben ik met een airco alleen maar koude lucht naar buiten aan het blazenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:
Krant met oogjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu denk ik dus dat je met zo’n krant met oogjes in de winkel bij Karzai zit.
Boks, komt dichtbij dit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt niet, ik lig gewoon op de bank
Je moet wat als je maar 32 uur werktquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nu denk ik dus dat je met zo’n krant met oogjes in de winkel bij Karzai zit.
Blijf nog even.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee het wordt tijd om te gaan afrnden geloof ikFijne avond nog allen
Ik las tweedehands bifi'squote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik zit op bed
ik lees puk van de petteflet
Zwoele zomeravondenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom net thuis
bal and the city en zo
wel gesport, dus dan mag hetquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks, komt dichtbij dit.
Andere kant van het land, maar details.
IJs plsquote:
eehm ...quote:
Ja, is goed kwiewsquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar het hoofd.. de mond loopt vol.. hè wat hoe is dat spreekwoord ook alweer![]()
ik zweeg bewustquote:
Leuk boekquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik zit op bed
ik lees puk van de petteflet
Geen veel te dure apple hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Windows XP.
Bill Gates motherfocker.
Nou even dan. Waarvoor precies eigenlijk?quote:
Waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar het hoofd.. de mond loopt vol.. hè wat hoe is dat spreekwoord ook alweer![]()
Dat kunnen die Afrikanen toch niet betalen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen veel te dure apple hebbenDeine Armut kotzt mich an
Ja die, wat was dat zeg.. kwam er gewoon niet meer opquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over
die uitspraak icm met het lezen van bifi is nog steeds goorquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
Waar het hart van vol is loopt de mond van over
Potje Tetris met de Dual Link-cable.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou even dan. Waarvoor precies eigenlijk?
Ja, maar dit is gewoon een gore SCquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
die uitspraak icm met het lezen van bifi is nog steeds goor
neen, wilde tuinaarde uit de auto pakken en in kruiwagen leggen maar dan moet je zo'n draai maken en die maakte ik vanuit mn knieën ipv te verstappen. Dat gaat opzich wel maar verloor nu beetje mn balans door het gewicht van de tuinaarde en toen draaide die knie te verquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
toch niet hard weg moeten rennen en op je muil gegaan?
[..]![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Like voor de tuinburen.![]()
Knie is kut.
quote:
Waarheidquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon een gore SC
Ik heb trouwens van de week weer een zwik mini-blocks besteld.. Weer even een buffertje inslaan voor ik me weer minder voel..quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom net thuis
bal and the city en zo
Dit is hem, niks op aan te merken! Waar het hoofd, de mond vol!quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is hem, niks op aan te merken! Waar het hoofd, de mond vol!
dat was dus onzin dat ik dat lees hoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk boek![]()
Wat vind jij van Knielen op een bed violen?
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een koe.
Iemand zin in een biefstukje?
Dat is in deze SC nogal een retorische vraag...quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een koe.
Wel minimaal 500 gram, want het oog wil ook watquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een koe.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, wilde tuinaarde uit de auto pakken en in kruiwagen leggen maar dan moet je zo'n draai maken en die maakte ik vanuit mn knieën ipv te verstappen. Dat gaat opzich wel maar verloor nu beetje mn balans door het gewicht van de tuinaarde en toen draaide die knie te ver
[..]
Oh, even een extra koe uit de wei vissen dan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel minimaal 500 gram, want het oog wil ook wat
Ik ga hier morgen een ordinaire tat van laten zettenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik sla overquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een koe.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, even een extra koe uit de wei vissen dan.
mond loopt volquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is hem, niks op aan te merken! Waar het hoofd, de mond vol!
Ouchquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neen, wilde tuinaarde uit de auto pakken en in kruiwagen leggen maar dan moet je zo'n draai maken en die maakte ik vanuit mn knieën ipv te verstappen. Dat gaat opzich wel maar verloor nu beetje mn balans door het gewicht van de tuinaarde en toen draaide die knie te ver
Het kalf wordt gedempt als de put verzopen is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, even een extra koe uit de wei vissen dan.
Ratatouille?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:44 schreef Nizno het volgende:
de kok horen fluiten maar niet weten waar de lepel hangt
Liep van de week langs een (waarschijnlijk beginnend) visser die z'n haak in z'n eigen hoofd gegooid hadquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Op koeien vissen, ik denk dat ik dan ook wel een hengeltje uit zou werpen.
medium-rare graagquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een koe.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:43 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
kusje drop... en kun je naast dot in de lappemand
Auwquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liep van de week langs een (waarschijnlijk beginnend) visser die z'n haak in z'n eigen hoofd gegooid had![]()
je mag op de lappenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De lappenmand klinkt wat warm voor nu..
van de grill?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als een koe.
Hopelijk geen klamme lappenquote:
Da fuckquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liep van de week langs een (waarschijnlijk beginnend) visser die z'n haak in z'n eigen hoofd gegooid had![]()
daarna werd het een wegwerphengelquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
heb je hem op het spit gelegd?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had je daar een leuke Duitse gevatte uitspraak op kunnen roepen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
heerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Echt afkoelen doet het ook niet echt, nog steeds 24+
ik wacht nog maar even op plantjes water gevenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
dan moet je harder werken om meer te kunnen slapen zodat je een airco kunt kopen zodat je beter slaapt en weer meer kan werkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Werd naar mijn idee laat op de middag steeds warmer ook, weet niet of dat enkel kwam door de bewolking die wegging? En echt heel benauwd vandaag pufpufquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
Zo'n grote vangt 'ie niet nog eens.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, voor die situatie heb ik niet even kant en klaar wat op de plank liggenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je daar een leuke Duitse gevatte uitspraak op kunnen roepen?
klinkt als veel werkquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je harder werken om meer te kunnen slapen zodat je een airco kunt kopen zodat je beter slaapt en weer meer kan werken
feitquote:
Ik werk al teveel, alleen krijg ik dat als tvt ipv als centjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet je harder werken om meer te kunnen slapen zodat je een airco kunt kopen zodat je beter slaapt en weer meer kan werken
Oh nu net pasquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
ik vind het wel allemaal wat raar worden hiero![]()
Terugvindtijdquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik werk al teveel, alleen krijg ik dat als tvt ipv als centjes
Dat extra, veel gaat toch naar de belasting dus je merkt er niet veel vanquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hier kwam de bewolking er juist in, wel mooie oranje luchten nuquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef Crack_ het volgende:
Werd naar mijn idee laat op de middag steeds warmer ook, weet niet of dat enkel kwam door de bewolking die wegging? En echt heel benauwd vandaag pufpuf
dan niet overwerken bij die baan en neem je een tweede baan er bijquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
80 uur per week draaien *is* de rijkdomquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
feit
maar schijnbaar wordt je er rijk van en kun je net als los een heel groot kasteel in het buitenland kopen... ow wacht...
Je hebt het dan wel over Gen Z hequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Mooie titel van een streekroman over jonge datende mensen, "De beginnende visser"
ja en dan heffingskorting nemen bij de ene ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan niet overwerken bij die baan en neem je een tweede baan er bij
Denken ze bij Ik Vertrek ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
80 uur per week draaien *is* de rijkdom
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken ze bij Ik Vertrek ook
kwamen ze van mijn kant misschien jouw kant opquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh hier kwam de bewolking er juist in, wel mooie oranje luchten nu
en die denken ook dat mensen in het buitenland heel hard voor ze gaan springen om te werkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denken ze bij Ik Vertrek ook
Heb liever hier wat minder uren en meer geldquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan niet overwerken bij die baan en neem je een tweede baan er bij
Wat doen die dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over Gen Z he
Die vissen niet
Yes! Dan verveel je je nooit en heb je meer lol aan vakanties.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
80 uur per week draaien *is* de rijkdom
joh... dat wordt van het weekend geen F1 maar filmquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Sky showtime heeft gewoon de film die nu op tv is die ik vergeten was op te nemen
Jammer dat het te laat is om hem op te starten
Ik ben nat aan het regenen tijdens de F1.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh... dat wordt van het weekend geen F1 maar film
Zal binnen enkele jaren vast wel weer hip worden onder Gen Z of Aquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het dan wel over Gen Z he
Die vissen niet
Die hadden het niet al van tevoren heel hoog ingeschaald?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij was er laatst voor het eerst sinds dat programma bestaat een stel gelukt om zich aan het voorgehouden budget te houden![]()
dat programma bestaat al jaaaaaaaaaaaaaaaren
oei die komt hard aan, ik waardeer een mooie vrouw, maar heb mij leren beheersenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
daar ging je toch allemaal live bij zijn en zoquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, moet nog HBO Max verplicht nemen omdat OS
Komen zij even bedrogen uitquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die denken ook dat mensen in het buitenland heel hard voor ze gaan springen om te werken
die kan ik bij odido voor 1.99 pm de eerste twee maand aanzetten en is maandelijks opzegbaar maar staat wel een sterretje bijquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Oja, moet nog HBO Max verplicht nemen omdat OS
Weet ik niet, misschien wel? Maar als dat zo zou zijn, dan blijft het gek dat niemand anders dat ooit eerder heeft gedaan of is geluktquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die hadden het niet al van tevoren heel hoog ingeschaald?
De droom.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb liever hier wat minder uren en meer geld
#omdenkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Y
[..]
Yes! Dan verveel je je nooit en heb je meer lol aan vakanties.
heb nu nog discoveryplus, maar schijnbaar komt daar niet meer alle eurosport content op in de toekomst, dus misschien ook maar over op maxquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik bij odido voor 1.99 pm de eerste twee maand aanzetten en is maandelijks opzegbaar maar staat wel een sterretje bij
Breien en de jaren '90 / zeroes kleding dragen waar wij ons voor schamen als we oude foto's terugzienquote:
Hitt er in the shit, volume 6?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:51 schreef Nattekat het volgende:
Sky showtime heeft gewoon de film die nu op tv is die ik vergeten was op te nemen
Jammer dat het te laat is om hem op te starten
waleukquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal binnen enkele jaren vast wel weer hip worden onder Gen Z of ANet als dat ze nu ineens allemaal druk aan het breien zijn
daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik niet, misschien wel? Maar als dat zo zou zijn, dan blijft het gek dat niemand anders dat ooit eerder heeft gedaan of is gelukt
HBO max he... in NL staat HBO er voor want anders weten we niet dat het niet gaat om de slow TV van Janquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb nu nog discoveryplus, maar schijnbaar komt daar niet meer alle eurosport content op in de toekomst, dus misschien ook maar over op max
Ik geloof het best, op de Vakantiebeurs dit jaar was er de ene na de andere presentatie over Tanzania en er stond zelfs een kraampje van Sierra Leonequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:54 schreef Karzai het volgende:
naja afrika dus, dat wordt echt hip and upcoming
Ineens? Dat breien is al een tijdje terug hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal binnen enkele jaren vast wel weer hip worden onder Gen Z of ANet als dat ze nu ineens allemaal druk aan het breien zijn
ja, dat ja.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
HBO max he... in NL staat HBO er voor want anders weten we niet dat het niet gaat om de slow TV van Jan
Ja moet er maar gewoon net zolang om blijven zeuren tot ze een keertje toegevenquote:
Daar ben ik net wegquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik bij odido voor 1.99 pm de eerste twee maand aanzetten en is maandelijks opzegbaar maar staat wel een sterretje bij
Zo lang had ik niet over dat ene kleine woordje nagedacht, maar dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ineens? Dat breien is al een tijdje terug hoor.
Geen Dr Pimple Popper?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat ja.
Dat hele discoveryplus heb ik buiten de sport content ook helemaal niks aan
Welke landen ben je geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb me tot nu toe steeds prima vermaakt in Afrika, wil best nog wat meer landen daar zien.
ja das balen, naja was ook alleen bij aboquote:
quote:* Dit aanbod is excl. voor Odido klanten met een mobiel abonnement en is geldig t/m 11 augustus 2024. Na 2 mnd. betaal je min. ¤ 5,99/mnd voor HBO Max Basic (maandelijks opzegbaar). Bekijk alle info op www.odido.nl/extra/hbomax.
ik kijk liever de tiktoks of youtube, die draaien wat minder om de hete brij heenquote:
Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb me tot nu toe steeds prima vermaakt in Afrika, wil best nog wat meer landen daar zien.
Daar ben je wel goed in.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moet er maar gewoon net zolang om blijven zeuren tot ze een keertje toegeven
Zuid-Afrika met uitstapje Namibië en Botswana. En Marokko. Zou nog wel naar Madagascar willen.quote:
nee Nattekat is goed in zeuren...LTVDK is een bikkelquote:
Het is ook maar een grapje Karzaiquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei die komt hard aan, ik waardeer een mooie vrouw, maar heb mij leren beheersen
quote:
Wat is dit nou weer voor reactie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo lang had ik niet over dat ene kleine woordje nagedacht, maar dat klopt inderdaad.
Jij? Toch wel even voor de beleefdheid je puntmuts afgezet?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:57 schreef kwiwi het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Nattekat is goed in zeuren...LTVDK is een bikkel
Mensen overtuigenquote:
Op de foto met een ringstaartmakiquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuid-Afrika met uitstapje Namibië en Botswana. En Marokko. Zou nog wel naar Madagascar willen.
Zeker, anders werd ik aan m'n eigen brandende kruis gehangenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij? Toch wel even voor de beleefdheid je puntmuts afgezet?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker, anders werd ik aan m'n eigen brandende kruis gehangen
Gaafquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuid-Afrika met uitstapje Namibië en Botswana. En Marokko. Zou nog wel naar Madagascar willen.
Owquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das balen, naja was ook alleen bij abo
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel een hele kleine pakkans als een vrouw persé voor een hengelaar moet gaan die in zijn ogen hengeltquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde van je leven reeds binnen gehengeld.
scheelt wel waxenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zuid-afrika trekt me dan nog het minst omdat het ook zo westers is ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Afrika ook veeeeel meer van jou.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Zou ook meer van afrika willen zien maar niet alleen
Dat denk ik vooral van dezequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie.
Niet? Waarom niet? Weet niet waar je heen wil natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
En gevaarlijk ( iig soloreizen)quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zuid-afrika trekt me dan nog het minst omdat het ook zo westers is ofzo. Hoe was jouw ervaring daarmee?
Madagascar lijkt me echt mega mooi
Groepsreis lijkt me niet echt jouw ding nee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Goede save zusquote:
Iemand zei ooit tegen mij ik kom uit Equatoriaal Guinea, maar niemand weet hoe je dat schrijft. Ik vroeg pen en papier en schreef het foutloos op. Zijn blik was geniaalquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:59 schreef Crack_ het volgende:
Als je aan een Afrikaan vraagt waar die vandaan komt, dan zeggen de meeste 'Afrika'. Ik vind dat bijzonder
ja vind ik niet veilig genoegquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet? Waarom niet? Weet niet waar je heen wil natuurlijk
Ja, ik kan zo de politiek in.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand zei ooit tegen mij ik kom uit Equatoriaal Guinea, maar niemand weet hoe je dat schrijft. Ik vroeg pen en papier en schreef het foutloos op. Zijn blik was geniaal
weet je ook zonder te spieken wat de hoofdstad is?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand zei ooit tegen mij ik kom uit Equatoriaal Guinea, maar niemand weet hoe je dat schrijft. Ik vroeg pen en papier en schreef het foutloos op. Zijn blik was geniaal
Malabo of Maputo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
weet je ook zonder te spieken wat de hoofdstad is?
Ja, die verhalen zijn niet zo prettigquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En gevaarlijk ( iig soloreizen)
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed punt. * kwiwi pakt witte puntmuts en kruis in en boekt ticket.
Vond je het daar niet veel te warm?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed punt. * kwiwi pakt witte puntmuts en kruis in en boekt ticket.
Oost west eigen kruis bestquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die keuze zou ik nog even heroverwegen, dat zijn geen leuke baantjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kan zo de politiek in.
Verdient wel veel centjesquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die keuze zou ik nog even heroverwegen, dat zijn geen leuke baantjes
europees parlement schuift goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die keuze zou ik nog even heroverwegen, dat zijn geen leuke baantjes
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Egypte zou ook prachtig zijn, zonder vliegen, salmonella, poep en Arabieren.
Vooral dat zand.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
HET IS WEER ZOVERquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Ja of van die Capibara-farmquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdient wel veel centjes
Maar misschien wil ik nog liever caviahoeder in Zuid-Amerika worden
Het is na tien uur?quote:
Zand in je broodje met kaas.quote:
Dan moet je ze wel dagelijks aan het spit boven de grill hangenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verdient wel veel centjes
Maar misschien wil ik nog liever caviahoeder in Zuid-Amerika worden
Ik was er met mijn Zuid-Afrikaanse ex, waardoor ik me in ieder geval veilig voelde want dat was het op een aantal plekken waar we waren zeker niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zuid-afrika trekt me dan nog het minst omdat het ook zo westers is ofzo. Hoe was jouw ervaring daarmee?
Madagascar lijkt me echt mega mooi
Plonscavenquote:
Nou, haal het arsenaal maar van stalquote:
*knars knars knars*quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zand in je broodje met kaas.![]()
Huilen
Nee nee, ik heb dit niet gelezenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je ze wel dagelijks aan het spit boven de grill hangen
Zand schuurt de maagquote:
Orka'squote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil graag naar Butan, ooit. En Ghana (maar ander Afrikaans land opzich ook oke, niet allemaal) en volgens mij waren dat mijn hardere wensen wat betreft reizen wel.
Ohneeee, zwemmen met orkas in Noorwegen!Als ik durf
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:05 schreef UitStraling het volgende:
Nee, was er toen het daar herfst werdquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vond je het daar niet veel te warm?
In z-amerika zal je vast veel ruimte hebben om dat op te zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plonscaven![]()
[..]
Nou, haal het arsenaal maar van stal
Ik durf niet, dan moet ik langs die ene merrie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plonscaven![]()
[..]
Nou, haal het arsenaal maar van stal
Ik had ooit een collega die daar bijna beroofd werd door een nepagent. Hij was gelukkig nog net snugger genoeg om gewoon gas te geven om die wat minder rijke wijk eerst uit te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was er met mijn Zuid-Afrikaanse ex, waardoor ik me in ieder geval veilig voelde want dat was het op een aantal plekken waar we waren zeker niet.
Kaapstad en omgeving (inclusief wineries) is erg leuk en mooi. Heb daar ook nog ergens met pinguins gezwommen in de vrije natuurEn voor toeristen redelijk veilig ook.
Maar inderdaad, het is erg westers op veel plekken.
Ohhhh, maar dat is sowieso al anders. Op vakantie gaan naar een land waar iemand zelf vandaan komt is onwijs leukquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was er met mijn Zuid-Afrikaanse ex, waardoor ik me in ieder geval veilig voelde want dat was het op een aantal plekken waar we waren zeker niet.
Kaapstad en omgeving (inclusief wineries) is erg leuk en mooi. Heb daar ook nog ergens met pinguins gezwommen in de vrije natuurEn voor toeristen redelijk veilig ook.
Maar inderdaad, het is erg westers op veel plekken.
Slim..quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, was er toen het daar herfst werd
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf niet, dan moet ik langs die ene merrie.
Ja hoor, bestquote:
Zwemmen met orka's?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil graag naar Butan, ooit. En Ghana (maar ander Afrikaans land opzich ook oke, niet allemaal) en volgens mij waren dat mijn hardere wensen wat betreft reizen wel.
Ohneeee, zwemmen met orkas in Noorwegen!Als ik durf
Ja dat gebeurt aan de lopende band, berovingen, gewelddadige carjackings. Mijn ex-schoonbroer is daar tijdens een carjacking neergeschoten en verlamd geraakt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die daar bijna beroofd werd door een nepagent. Hij was gelukkig nog net snugger genoeg om gewoon gas te geven om die wat minder rijke wijk eerst uit te komen.
Moet ik wel Spaans lerenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In z-amerika zal je vast veel ruimte hebben om dat op te zetten.
https://www.sundowner.nl/themas/zwemmen-met-orka/quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt aan de lopende band, berovingen, gewelddadige carjackings. Mijn ex-schoonbroer is daar tijdens een carjacking neergeschoten en verlamd geraakt.
Ik moest gnorkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie 4E daar al in Peru zitten in de caviaopvang vol met cavia's die ze gered heeft van een ondergang in de frituur
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nee, ik heb dit niet gelezen
![]()
![]()
Gezellig dat lijkt op Rotterdamquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt aan de lopende band, berovingen, gewelddadige carjackings. Mijn ex-schoonbroer is daar tijdens een carjacking neergeschoten en verlamd geraakt.
Nouja, met klinkt zo overdreven maar je ligt in het water en ze zwemmen voorbijquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.sundowner.nl/themas/zwemmen-met-orka/
hier de link maar als je een andere weet, ook goed
'houdt op zn minst twee meter afstand' ... twee meter?!?!?! das eecht.. weinig. Ik denk dat ik echt mega bang zou zijn maar ook weer niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Datklinkt als leeuwen aaien of nijlpaardje rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, met klinkt zo overdreven maar je ligt in het water en ze zwemmen voorbij
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |