Thanks. De rest nog even afwachten dan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:21 schreef CoolGuy het volgende:
Net bij de Rabobank mijn opnamelimiet aangepast. Dat gaat pas over 4 uur in, maar dat is standaard (bij de Rabo) dus tot nu toe lijkt het allemaal normaal en dus werkend.
Het gaat om het wijzigen van de opname limiet bij ing.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:00 schreef Socios het volgende:
Er bestaat een verschil tussen opnamelimiet (contant geld opnemen), een betaallimiet (pinnen in winkels) en een daglimiet (internetbankieren).
De ing, een mistbank en een hoekbank.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:43 schreef KvanG het volgende:
Misschien handig te vermelden welke banken je allemaal hebt, TS.
Ik hoop maar dat er genoeg cash ligt verstopt achter je hoekbank.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De ing, een mistbank en een hoekbank.
Dit topic is gisteren geopend. Toen speelde dat nog niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:02 schreef mvdejong het volgende:
Er is een wereldwijde verstoring van corporate Windows-systemen doordat een update van de Falcon-sensor van het CrowdStrike security-product systemen bluescreent. Banken, vliegvelden, enz. hebben allemaal issues. Ook de kassa-systemen van de McDonalds lijken wereldwijd plat.
Dat zou er dus mee te maken kunnen hebben.
Oepsie ...quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit topic is gisteren geopend. Toen speelde dat nog niet.
Precies.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 01:42 schreef baskick het volgende:
Waarom zouden andere banken tegelijkertijd last hebben van een soortgelijke storing? hoe groot is die kans?
Kom je niet in de app?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nog steeds niet opgelost, app - betaalpas - limieten - limieten wijzigen. Dan krijg je twee opties: via de website of via de app. Via de app kom ik weer bij het begin uit. Via de website moet ik akkoord voor het inloggen geven en kom ik dus weer bij de app uit. En zo blijft het in cirkeltjes draaien.
Ja tuurlijk wel, anders kon ik ook niet bij de instellingen van mijn betaalpas komen hequote:
Ik snap niet waar in het proces het dan misgaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, anders kon ik ook niet bij de instellingen van mijn betaalpas komen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |