Geniepig? Volgens mij staat het er toch heel duidelijk:quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
En welke belastende informatie is er precies te vinden jegens Joe Biden? Ik zie heel geniepig "the Biden family", wat natuurlijk geen rechtspersoon is, maar een poging om wat zooi op een hoop te gooien en een paar post hocs. Het is geen impeachment jegens Hunter Biden, die sowieso al een straf van maximaal 25 jaar boven het hoofd hangt.
En zijn er in de tijdlijn ook verscheidene voorbeelden te vinden met Joe Biden.quote:Since taking the gavel in January, the Committee on Oversight and Accountability has accelerated its investigation of the Biden family’s domestic and international business practices to determine whether the Biden family has been targeted by foreign actors, President Biden is compromised, and our national security is threatened. Records obtained through the Committee’s subpoenas to date reveal that the Bidens and their associates have received over $20 million in payments from foreign entities.
Die f kun je gewoon weglaten hoor. Naamverbasteringen zijn volgens de FOK! policy niet toegestaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft de pro-trumpf media je dat niet verteld?
Met geniepig bedoel ik uiteraard niet dat het heel sneaky wordt gedaan, want het wordt letterlijk dertig keer genoemd. Met geniepig bedoel ik dat er hier een soort dan "guilty by association" insinuatie wordt gehanteerd waarbij Joe schuldig zou zijn aan hetgeen waar zijn zoon zich mogelijk schuldig aan heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Geniepig? Volgens mij staat het er toch heel duidelijk:
[..]
En zijn er in de tijdlijn ook verscheidene voorbeelden te vinden met Joe Biden.
[..]
Die f kun je gewoon weglaten hoor. Naamverbasteringen zijn volgens de FOK! policy niet toegestaan.
quote:'Joe Biden boos op Barack Obama na oproep om zich terug te trekken'
De Amerikaanse president Joe Biden zou naar verluidt boos zijn op zijn voorganger Barack Obama, omdat die zich heeft gevoegd bij andere prominente Democraten die Biden oproepen om uit de presidentsrace te stappen. Dat meldt The Telegraph.
Amerikaanse media melden dat Bidens team erkent dat het inmiddels bijna onmogelijk is voor Biden om in de race te blijven, nu een groeiend aantal Democraten hem oproept om zich terug te trekken.
Biden zelf heeft nog niet besloten of hij zichzelf nog verkiesbaar zal blijven stellen.
Naast Obama zou ook senator Nancy Pelosi Biden hebben opgeroepen om de race te verlaten, omdat er toenemende zorgen zouden zijn over Bidens cognitieve vermogens.
Biden zou Pelosi zien als de initiator van een complot om hem te verwijderen, maar zou zich vooral gekwetst voelen door de betrokkenheid van Obama, met wie hij ooit een hechte vriendschap had.
Het komt niet van Joe zelf, vreemd dat ze doen of het een rechtstreekse quote van hem betreft.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 09:02 schreef Tekaschi het volgende:
Biden gaat gewoon door.
Biden zet kracht bij belofte om in de race te blijven: "Ik kijk ernaar uit om volgende week weer campagne te voeren"
Ja, dat hebben ze bij Trump ook twee keer geprobeerd. En als het bij hem niet lukte ...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:50 schreef xpompompomx het volgende:
Maar ik zal de hoopvolle userts hier maar even uit de droom helpen.
Er komt geen impeachment van Biden in het HvA ondanks dat de republikeinen daar de meerderheid hebben. Laat staan dat hij wordt afgezet.
Want wat de Republikeinen hebben aan "bewijs" is poep en dat weten ze zelf ook. Toch ze zullen hun niet al te snuggere achterban de wortel van impeachment blijven voorhouden. Want wie weet, misschien vinden ze morgen of volgende week of anders volgende maand wel echt goed en overduidelijk bewijs.
Trump is 2x geimpeached. Bij Biden wil het allemaal maar niet lukken.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:15 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze bij Trump ook twee keer geprobeerd. En als het bij hem niet lukte ...
Ja, ik bedoel, ook met de impeachements lukte het niet om hem weg te krijgen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Trump is 2x geimpeached. Bij Biden wil het allemaal maar niet lukken.
Maar zij is knettergek toch?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
Als ze Michelle Obama om weten te praten om het toch te doen, winnen ze met gemak.
Sowieso razend populair begreep ik, en vrouw, en zwart.
Nee dat is Harrisquote:
Het gebrek aan politieke ervaring is dan misschien een dingetje, maar alsnog zal ze het beter doen dan een demente bejaarde. Kwestie van goede mensen om je heen hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
Als ze Michelle Obama om weten te praten om het toch te doen, winnen ze met gemak.
Ik snap dat rare idee van willekeurige mensen die toevallig redelijk populair zijn bombarderen tot potentiële presidentskandidaat niet. Er zijn vast ook allerhande sporters, tv persoonlijkheden of artiesten te vinden die populair zijn, maar dat maakt ze nog niet geschikt als presidentskandidaat. Nog afgezien van het feit dat het een stuk makkelijker is om populair te zijn als je je niet actief met politiek bemoeit. Meestal is het snel afgelopen met die populariteit op het moment dat je de politieke arena instapt.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:44 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Het gebrek aan politieke ervaring is dan misschien een dingetje, maar alsnog zal ze het beter doen dan een demente bejaarde. Kwestie van goede mensen om je heen hebben.
j a ken jullie elkaar ?quote:
Dat boeit natuurlijk totaal niet. Al zat hij in een rolstoel of scootmobiel, lekker belangrijk. Het probleem is dat hij mentaal niet fit is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:48 schreef Jojoke het volgende:
Hopelijk nemen ze dit weekend de juiste beslissing. Prima als hij probeert het tot februari uit te houden, maar nog 4 jaar erbij lijkt mij teveel gevraagd als hij nauwelijks de trap op of af kan en ze hem ongeveer de auto in moeten dragen.
Wow! Dit verbaasd mij ontzettend...quote:
Wel opvallend dat onder de independents Harris al zo goed scoort.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:43 schreef HoofdZonderEinde69 het volgende:
[..]
Wow! Dit verbaasd mij ontzettend...
Ik had nooit gedacht dat Trump believer zou zijn onder de Independents als Biden.
Dat heb je niet verkeerd. Alleen zolang Biden zelf niet opstapt kan niemand daar wat aan doen. Hij heeft overweldigend de primaries gewonnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:43 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wel opvallend dat onder de independents Harris al zo goed scoort.
Heb ik het verkeerd of is het onbegrijpelijk dat Biden niet wordt teruggetrokken?
Als je de zaak zo bekijkt kan je dan beter Taylor Swift aanstellen, nog populairder.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:20 schreef StateOfMind het volgende:
Er is door een sloot democraten op hem gestemd, dat was nou juist het democratische gedeelte. Wat je nu ziet is gewoon de uitwerking van de Amerikaanse wetgeving.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 11:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom stapt hij niet gewoon op. Het is toch een democratie. Als niemand geen vertrouwen meer in hem heeft, zowel zijn partij als zijn kiezers, moet je gaan.
Vind het echt zo vreemd. Hopelijk stapt hij alsnog snel op en komt en zijn ze achter de schermen bezig met een opvolger.
Achterlijk land.
Zijn campagne team ed heeft niets aan een andere kandidaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:46 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Dat heb je niet verkeerd. Alleen zolang Biden zelf niet opstapt kan niemand daar wat aan doen. Hij heeft overweldigend de primaries gewonnen.
Misschien dat ze dan eens over wat anders gaat zingen dan haar ex-vriendjesquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Als je de zaak zo bekijkt kan je dan beter Taylor Swift aanstellen, nog populairder.
Als er 1 iemand bekend staat dat ze steevast de verkeerde kerel kiest is zij het welquote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:29 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Misschien dat ze dan eens over wat anders gaat zingen dan haar ex-vriendjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |