SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier komen foute opmerkingen over...
He wat erg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit al op mijn handen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn hoofd is het hier niet mee eens.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja als je kunt zwemmen maakt het niet uit of er 2 of 1000 meter water onder je zit.
Als je kunt lopen maakt het ook niet uit of er 2 of 1000 meter lucht boven je zit.
Zo zie ik het tenminste
maar 300 euroquote:
Uh neequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet vroeger schoolzwemmen gehad?
het past, pa en ma hebben er ook zo 1. maar met twee is prettiger, of alleenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Drie personen staat er.. ik betwijfel het.
Ja oké dat het past geloof ik maar ik geloof niet dat je echt comfi zit met z'n drieën.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
het past, pa en ma hebben er ook zo 1. maar met twee is prettiger, of alleen
Gewoon bijna verzuipen op vakantie en daarna op zwemles gezet worden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe leer je het dan?Ik heb mijn A-B-C iig.
ow jeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
Pizza in de oven
Ben alleen vergeten de bosui erop te doen.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
Pizza in de oven
Dat lijkt me dan niet de ideale manier om het te leren,quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Gewoon bijna verzuipen op vakantie en daarna op zwemles gezet worden.
Hieroquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
Pizza in de oven
Als je a hebt?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verplicht bandjes om in buitenwater dus
Ik heb A en B, maar ook reddend zwemmen B en 1quote:
Nee oven is meteen op slot iddquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jeeeeeeeeeee
die oven kan natuurlijk niet meer open en zonder bosui smaakt het verschikkelijk
In de pizzeria gooien ze die bosui er toch ook altijd pas achteraf op voor de sierquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:11 schreef essnhills het volgende:
Pizza in de oven
quote:
Hmm jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de pizzeria gooien ze die bosui er toch ook altijd pas achteraf op voor de sier
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Niet vroeger schoolzwemmen gehad?
Ik was er redelijk laat bij maar ouders vonden het pas nodig toen ik echt zonder ouderlijk toezicht op de bodem van een zwembad lag ineens.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan niet de ideale manier om het te leren,
Wat een onzin.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs in zwembaden met attracties lees ik net
Nou oke misschien is ie niet op slot maar zit ik gewoon even bij te komen van het staan om de pizza te maken.quote:
oke gooi die pizza maar weg. deeg dat bevroren is geweest, geen bosui... nee die is niet eetbaarquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef essnhills het volgende:
Ben benieuwd hoeveel je er van merkt dat het deeg uit de vriezer komt
Dan knaag je die bosui zo maar gewoon opquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm ja
Maar ik ben alweer gaan zitten. Straks alleen nog de pizza snijden
Ik verzin de regels niet, het spijt me. Volgende keer zwembandjes in de zwemtas.quote:
RIP avondetenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke gooi die pizza maar weg. deeg dat bevroren is geweest, geen bosui... nee die is niet eetbaar
gewoon niet melden dat je geen B hebt. ze vragen echt geen bewijsquote:
-- Blijf rustigquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Wel A en B gehaald, maar als ik nu in het water ben, is het net een koe die verzuipt.
Is dit de nieuwste snacktrend?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan knaag je die bosui zo maar gewoon op
Wie weet, dan mag je de trendsetter zijnquote:
Ja met kersensap, kaneelolie en saliethee.quote:
Alsof ze überhaupt ooit vragen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon niet melden dat je geen B hebt. ze vragen echt geen bewijs
Moedig je nou illegaal handelen aan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon niet melden dat je geen B hebt. ze vragen echt geen bewijs
Hmmm hier ga ik even over nadenkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie weet, dan mag je de trendsetter zijn
daarmee ga je geen cm voor of achteruit.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
-- Blijf rustig
-- strek je hand naar voren en beweeg tegelijk je benen naar achter
-- maak met je linkerhand een slag naar links en met je rechterhand een slag naar rechts
En beweeg gelijktijdig je benen in dezelfde directies.
Zoiets?
Klinkt fantastischquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met kersensap, kaneelolie en saliethee.
#rebelsquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moedig je nou illegaal handelen aan?
ja in dit geval van een volwassene met een A diploma welquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moedig je nou illegaal handelen aan?
Ok oma, leg je kalender maar weer neerquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met kersensap, kaneelolie en saliethee.
Ja maar stel dat ze mijn handleiding leest en niet meer dingen erbij doet?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja in dit geval van een volwassene met een A diploma wel
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat dit topic nog steeds over de zee?
Ja Ama is bijjna verdronken een keerquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat dit topic nog steeds over de zee?
Bestaat kaneelolie echt ja?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef essnhills het volgende:
Kersen, kaneel en salie zijn wel lekker. Maar zo op die manier..?
als je a hebt ben je zelfredzaam genoeg om prima zonder bandjes vooruit te komenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja maar stel dat ze mijn handleiding leest en niet meer dingen erbij doet?
Niet in de zee gelukkig want dan was ik wel echt dood geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ama is bijjna verdronken een keer
Laatste band ken ik niet. Zo even checken. die andere heb ik wel eens live gezien en luister ik nog regelmatigquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Rocknijntje je was net in Luxemburg toch?
Zie dat 3 van mijn favoriete bands naar Esch zur Alzette komen op 10-10.
Powerwolf, Hammerfall en Windrose.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wie er ook ovens hadden?
Kan Ama niet zwemmen danquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja Ama is bijjna verdronken een keer
heerlijk geurtjequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed het een tijd in mijn baard.
ik heb 10 jaar zwemles gegeven. ik weet echt wel wat iemand kan die een A diploma heeft. een volwassene daarom met bandjes laten dobberen is onzin als ze wel A hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon Nizno. Gaat altijd tegen de stroom in.
Jouw UI kan echt niet hoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Komen vlinders graag op af zeker?![]()
Lijkt me persoonlijk zelf wat viezig en vettig.
Rare plek om iedereen te ontlopen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet in de zee gelukkig want dan was ik wel echt dood geweest.Lag gewoon op bodem van een zwembad terwijl er niemand was.
Volgens mij is er ook echt werkelijk niemand die dat doet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar zwemles gegeven. ik weet echt wel wat iemand kan die een A diploma heeft. een volwassene daarom met bandjes laten dobberen is onzin als ze wel A hebben
nee, gaat mijn kuif van blinken en geurenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Komen vlinders graag op af zeker?![]()
Lijkt me persoonlijk zelf wat viezig en vettig.
Nizno heeft humor nog altijd niet uitgevonden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar zwemles gegeven. ik weet echt wel wat iemand kan die een A diploma heeft. een volwassene daarom met bandjes laten dobberen is onzin als ze wel A hebben
kloptquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nizno heeft humor nog altijd niet uitgevonden.
Staan ook binnenkort in A'dam, maar al uitverkocht.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Laatste band ken ik niet. Zo even checken. die andere heb ik wel eens live gezien en luister ik nog regelmatig![]()
A'dam is voor mij voor concerten echt te ver en geen zin om een hotel of slaapplek te zoeken..quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staan ook binnenkort in A'dam, maar al uitverkocht.
Hammerfall luisterde ik vroeger veel. Powerwolf heeft maar paar leuke eigenlijk.
Goed gejat noem je datquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw UI kan echt niet hoor
Egyptenaren?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je wie er ook ovens hadden?
Wow lijkt me een heftige ervaring.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:18 schreef Ama het volgende:
Kan me altijd nog goed herinneren hoe ik daar lag op de bodem, best rustig bleef en hoopte dat iemand kwam. Uiteindelijk door een ander kind eruit gehaald.
Ja omdat het vettig isquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, gaat mijn kuif van blinken en geuren
alles is leuker in Brabantquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
A'dam is voor mij voor concerten echt te ver en geen zin om een hotel of slaapplek te zoeken..
Gelukkig komen er genoeg leuke acts in Eindhoven (en Tilburg)
Moet je nagaan hoe ik mij voel als er een concert is ergens.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
A'dam is voor mij voor concerten echt te ver en geen zin om een hotel of slaapplek te zoeken..
Lijkt me ook wel logisch....quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan volgens mij ook wel best goed zwemmen
Zelfgemaakte pizzaquote:
Moet je wel harder zwemmenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon Nizno. Gaat altijd tegen de stroom in.
Heel mooi MODIEquote:
Ja, blijkbaarquote:
Ik denk dat ik het daarom ook nog goed kan herinneren om dat het eigenlijk best wel fucked was om daar te liggen en hopen dat iemand komt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Wow lijkt me een heftige ervaring.![]()
Ik was als kind ook als de dood om kopje onder te gaan. En dan waren er ook nog van die lolbroeken die je expres gingen onderduwen totdat je bijna niet meer kon volhouden.Maar dat was op wat latere leeftijd.
Ja, snap ik....quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik mij voel als er een concert is ergens.
bakkes stinkkatquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik wou wat zeggen maar dat doe ik niet
Nou..quote:
Is dit de nieuwe running gag ?quote:
Ben wat bescheiden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel logisch....
FOK! woord van de maandquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe running gag ?
Voor mij zijn leuke concerten eigenlijk nooit dichtbij. Sum 41 gaat ook zes a zeven uur in de auto zitten worden die dag.quote:
Ik heb het ze net gevraagd en ik kreeg niet echt heel feedback veel terugquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jawel, vraag maar aan de cavia's
nee is de standaard begroeting van dud0rquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat zien wat voor enorme invloed dud0r heeft op vele dames hier. En hij blijft stug ontkennen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet je zoiets vragen met de SMART-formulequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het ze net gevraagd en ik kreeg niet echt heel feedback veel terug
Werd voornamelijk de moeder gesideeyed
Waar woon je ergens? Tilburg is voor mij onhandig, omdat mijn dorp heen ov heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Tilburg is voor mij onhandig, omdat mijn dorp heen ov heeft.
Wat lief zeg.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee is de standaard begroeting van dud0r
Ja dan is terug steeds zo lastigquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Tilburg is voor mij onhandig, omdat mijn dorp heen ov heeft.
terecht welquote:
1 ding valt me wel tegenquote:
Net zoals m'n ijsjequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 ding valt me wel tegen
Het is alweer op
das sund.... toetjestijdquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 ding valt me wel tegen
Het is alweer op
quote:
Ik weet niet of ze het dan nog snappenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:31 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien moet je zoiets vragen met de SMART-formule
Beker ijskoude melkquote:
Tegen wie heb je het ?quote:
ik zie geen glazen muiltjequote:
Het is sandalenweerquote:
Ik voel me niet aangesproken en je bent onduidelijk, dus ja.quote:
Heb je nu eindelijk een UIquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik speelde zelf met de UI, maar ik vind het wat gezeur van dr fles
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kben er eindelijk achter hoe ik het zou moeten doen ja
Maar dat is geen kwarktaart.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:42 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zal hem aanpassen ja, twas eerst effe proberen
Aan je UI te zien kan jij mij vertellen hoelaat de openingsceremonie is. Denk ik. Weet wel wanneer.quote:
Volgende week vrijdag (wist ik ook uit m'n hoofd) om 19.30 uur (gegoogeld). Tijd wist ik ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Aan je UI te zien kan jij mij vertellen hoelaat de openingsceremonie is. Denk ik. Weet wel wanneer.
Thanksquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag (wist ik ook uit m'n hoofd) om 19.30 uur (gegoogeld). Tijd wist ik ook niet.
dan neem je het opquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:50 schreef essnhills het volgende:
Doordat ik gister al heb gevast ipv vandaag ben ik zelf ook in de war dat het morgen vrijdag is en niet zaterdag
Ja kutzooi.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Duurt ruim 3 uur las ik.
https://www.teamnl.org/to(...)-parijs-2024-opening
quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
helaas ik moet morgen nog een dagje werken
sowieso opnemen dus, dan kun je doorspoelenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Duurt ruim 3 uur las ik.
https://www.teamnl.org/to(...)-parijs-2024-opening
jah... en tis nog druk ookquote:
Hier ook. Ik hoop op een beetje een rustig dagje (niet een wijk met het eerste adres op meer dan 7km van het werk) zeker met het weer.....quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:51 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
helaas ik moet morgen nog een dagje werken
Ja de echt officiële speeches kunnen wel doorgespoeld worden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso opnemen dus, dan kun je doorspoelen
En warmquote:
Zijn die in het Engels of gewoon typisch Frankrijk in het Frans... ??quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja de echt officiële speeches kunnen wel doorgespoeld worden.
Begin je eerder door de warmte?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier ook. Ik hoop op een beetje een rustig dagje (niet een wijk met het eerste adres op meer dan 7km van het werk) zeker met het weer.....
Wel leuk dat er nu weer allemaal mensen zijn. Spelen in 2021 voelde toch gek aan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja de echt officiële speeches kunnen wel doorgespoeld worden.
gretig en dankbaar niet in dubbele zin?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren geeft mijn neefje Loetje de Moldavische ten huwelijk gevraagd in het Teatro del Silenzio, ik heb nog nooit iemand zo gretig en dankbaar ja horen zeggen.
Wat snapt ze niet aan Silenzio??quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Gisteren geeft mijn neefje Loetje de Moldavische ten huwelijk gevraagd in het Teatro del Silenzio, ik heb nog nooit iemand zo gretig en dankbaar ja horen zeggen.
100% ook in het Frans dan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn die in het Engels of gewoon typisch Frankrijk in het Frans... ??
die is dus finaal uit elkaar getrokkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
ow dan zal die wel lief voor haar zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Oke, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Money, money, money, maar hij is er wel ook stapeldol op moet ik zeggen, andersom is het voor haar een lotje uit de loterij.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow dan zal die wel lief voor haar zijn
Dan is er toch nog best wel een kans dat diegene uiteindelijk vertrekt?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money, money, money, maar hij is er wel ook stapeldol op moet ik zeggen, andersom is het voor haar een lotje uit de loterij.
ja dat vind ik dan weer twijfelachtig, daarom zou ik niet snel met een buitenlandse vrouw gaan die alleen op geld uit isquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Money, money, money, maar hij is er wel ook stapeldol op moet ik zeggen, andersom is het voor haar een lotje uit de loterij.
Uiteraard maar waarom zou ze dat in hemelsnaam doen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan is er toch nog best wel een kans dat diegene uiteindelijk vertrekt?
Ja, is goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je mee naar Italië, over een maandje ongeveer?
Niet weg uit NL maar wel weg uit zijn huis. Als er geen liefde is zou ik haar ergens ook wel kunnen snappenquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard maar waarom zou ze dat in hemelsnaam doen?
ja maar ik houd het huis gewoon weer dicht.quote:
Wat is deze uiquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik houd het huis gewoon weer dicht.
kadootje uit 2009 van remlofquote:
ja schande idd dat andere mensen niet weg blijven op plekken waar jij heen gaatquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Stop eens met op vakantie gaan op dezelfde plek als ik op hetzelfde moment
Vanaf a.s. vrijdag nog erger.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ohh wat dan? Ik ga volgende week vrijdag pas en verwacht dan voor enkele weken niet op dezelfde plek te zijn als KSC'ers.quote:
Ga je naar Kroatië dan, daar zit iedereen met zijn moeder en de hamsters deze zomer?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
Oh wat betreft KSC'ers weet ik niet, maar ik hoorde dat a.s. vrijdag een verkeerschaos kan ontstaan door wegafsluitingen en heel veel mensen die op vakantie gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh wat dan? Ik ga volgende week vrijdag pas en verwacht dan voor enkele weken niet op dezelfde plek te zijn als KSC'ers.
Ik nog niet, maar misschien even een last minute boeken als het zo populair isquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je naar Kroatië dan, daar zit iedereen met zijn moeder en de hamsters deze zomer?
Ja gezellie de pellie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar misschien even een last minute boeken als het zo populair is
Iedereen in deze KSC boekt nu dezelfde plek als waar jij verblijft, nuquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh wat dan? Ik ga volgende week vrijdag pas en verwacht dan voor enkele weken niet op dezelfde plek te zijn als KSC'ers.
Nee, jullie hadden het over Italië, weet je nogquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je naar Kroatië dan, daar zit iedereen met zijn moeder en de hamsters deze zomer?
Wij hebben nog wel een plekje onder de doubleshowerquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar misschien even een last minute boeken als het zo populair is
Ik kijk er naar uit jullie te meeten in Tadzjikistanquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in deze KSC boekt nu dezelfde plek als waar jij verblijft, nu
Ging ook heul goed of nietquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al naar Kroatië geweest #trendsetter #pionier #voordathethipwas #stoer #ahtoenouvindmijstoerplz
Doe normie.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben al naar Kroatië geweest #trendsetter #pionier #voordathethipwas #stoer #ahtoenouvindmijstoerplz
Watquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit naar een webcammeisje te kijken dat een paar maanden terug is bevallen en nu niet meer zo strak in haar velletje zit.
Spankin' the monkey nontheless.
Ik verslikte mij ook bijna in mn toetjequote:
Ben jij de broer van Karzai?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit naar een webcammeisje te kijken dat een paar maanden terug is bevallen en nu niet meer zo strak in haar velletje zit.
Spankin' the monkey nontheless.
ben je al in afrika geweest, thats upcomingquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Is die niet al bezet als jullie met twee zijn?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een plekje onder de doubleshower
heb laatst een aflevering van the graham norton show gezien met haar..... vermoeiende vrouwquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Gloria Eatafan. Dat ademt jaren 80 is het niet ?
Sinds wanneer is zij een kannibaal??quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Gloria Eatafan. Dat ademt jaren 80 is het niet ?
Tis meer dat Afrika hier komt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben je al in afrika geweest, thats upcoming
Ga je in het midden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die niet al bezet als jullie met twee zijn?
Kan niet hequote:
Nee das waar.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, is als de middle seat in een vliegtuig, staat ook niemand om te springen
Ik twee jaar geleden in Sloveniëquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb echt genoten in Istrië drie jaar geleden
Was in Oktober, dus het echte toeristenseizoen was al voorbij
Denk niet dat we op dezelfde plek komen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, jullie hadden het over Italië, weet je nog
Vind 20 kussens echt wel weinigquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
waarom is het bij sommige mensen zo dat het bed opmaken is om 20 kussens op het hoofdeinde te leggen die je er elke avond af moet halen en elke morgen weer op moet leggen?
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind 20 kussens echt wel weinig
Ik ben al aan het boeken iddquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen in deze KSC boekt nu dezelfde plek als waar jij verblijft, nu
Wil ik nog naar terug. Er zat natuurlijk een uitstapje naar de grotten van Postojna inbegrepen in die reis naar Kroatië. Het meer van Bled lijkt me erg mooi iig.. nquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik twee jaar geleden in Slovenië
Ik heb er maar 4quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind 20 kussens echt wel weinig
Amateurs, een beetje trensetter heeft mi-ni-maal 800 kussen op zijn bank tegenwoordig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:18 schreef Nizno het volgende:
waarom is het bij sommige mensen zo dat het bed opmaken is om 20 kussens op het hoofdeinde te leggen die je er elke avond af moet halen en elke morgen weer op moet leggen?
Kunnen we carpoolen, anders ?quote:
Ja nou ja.. ik lig het liefste bijna tegen het plafond aanquote:
Ze kunnen ook gewoon van hun luie reet komen en wat gaan doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:20 schreef Karzai het volgende:
we hebben dat hele continent leegggezogen en dictators aan de macht gezet zodat wij de concessies konden houden over de kostbare grondstoffen
en de bevolking blijft arm en komt hiernaartoe, tja
ik had er altijd 4, tot ik een kussen kreeg waar ik eindelijk eens lekker op lag en dus maar 1 nodig had aan mijn kant, sindsdien ligt er ook maar 1 aan de andere kant.quote:
Ventilatorquote:
ieder het zijnequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou ja.. ik lig het liefste bijna tegen het plafond aan
Ja dat is het sprookjesverhaal. Ze krijgen nu zoveel steun en hebben zoveel mogelijkheden dat ze het rijkste continent zouden kunnen worden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:20 schreef Karzai het volgende:
we hebben dat hele continent leegggezogen en dictators aan de macht gezet zodat wij de concessies konden houden over de kostbare grondstoffen
en de bevolking blijft arm en komt hiernaartoe, tja
Steek anders je kruis even aanquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon van hun luie reet komen en wat gaan doen.
in huis vind ik het gelukkig nog best meevallen.quote:
We kunnen beter gewoon de Foqueville bus nemen dan, met zoveel man.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we carpoolen, anders ?
Gelukkig is dit een vrij land.quote:
das heet aan zn ballequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steek anders je kruis even aan
Beneden is het lekker koel, boven is het wat warmerquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in huis vind ik het gelukkig nog best meevallen.
Soep met balleeeeequote:
Primaquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen we carpoolen, anders ?
Oeh, goed ideequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We kunnen beter gewoon de Foqueville bus nemen dan, met zoveel man.
Beetje stenen huizen bouwen in plaats van met een banaan in hun oor piefpang doen de hele dag zou al een prima begin zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het puntmutsenuurtje nog niet begonnen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Steek anders je kruis even aan
Wie rijdt er?quote:
@liesje1979 om het een beetje spannend te maken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, goed idee
Wie rijdt er?
gelukkig is het op zolder nog veel warmerquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beneden is het lekker koel, boven is het wat warmer
Oh, ja is ook zoquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was het puntmutsenuurtje nog niet begonnen?
Ik mis hier met poep gooienquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje stenen huizen bouwen in plaats van met een banaan in hun oor piefpang doen de hele dag zou al een prima begin zijn.
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is het op zolder nog veel warmer
Waarom hebben jullie ( en ik bedoel iedereen. In de SC) geen airconditioning?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beneden is het lekker koel, boven is het wat warmer
Iedereen wordt gewoon opgehaald met het busje.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik en Shii blijven fietsenquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
omdat huurhuisquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie ( en ik bedoel iedereen. In de SC) geen airconditioning?
Ja, dat is prachtigquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil ik nog naar terug. Er zat natuurlijk een uitstapje naar de grotten van Postojna inbegrepen in die reis naar Kroatië. Het meer van Bled lijkt me erg mooi iig.. n
Ist verboten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
O ja dat is waarquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik en Shii blijven fietsen![]()
![]()
die mensen werken 3 keer harder dan jij ambtenaartjequote:Op donderdag 18 juli 2024 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil geen aircoquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ow ja daar heb ik nog nooit over nagedachtquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En waarom geen koophuis, dat rendeert ook stukken beter.
Airconditioning macht frei.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik en Shii blijven fietsen![]()
![]()
Net als CEquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen airco
Nattekat heeft wel airco.
Daar flext hij de hele tijd mee, nooit gelezen ?
Volgens mij is het soort omgekeerd klagen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil geen airco
Nattekat heeft wel airco.
Daar flext hij de hele tijd mee, nooit gelezen ?
Heb ik welquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |