Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:14 schreef Gibson88 het volgende:
Ik ook man ! Ben laatst van Grunna naar Maastricht gereden met een kratje bier naast me, en weer terug natuurlijk![]()
Moet wel een beetje in je zitten. Vind ik.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:30 schreef marc0871 het volgende:
Blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
Met SBS was ik sowieso al jaren klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat SBS ooit gemaakt heeft.
Hij had toch ook de kriebelziekte?quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:49 schreef Harvest89 het volgende:
Hoogtepunt blijft toch de avonturen van Kees Kankerkachel en zijn depressieve broer met antiek en zware shag fetish.
Je kan dan altijd overstappen op wat anders dat beter is. In het leven zou men de dingen die men doet moeten gebruiken als een springplank naar iets beters wat men op dat moment nodig heeft...quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:08 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
There - I said it.
Ik besteed gemiddeld 1.5 uur per dag aan het terugkijken van de serie probleemwijken wat niet zoveel lijkt maar.. ik vind het wel teveel.
Ik heb al geprobeerd minder te kijken, maar het werkt niet.
Het idee van stoppen met probleemwijken baart me onrust aan, waarom? Ik zit al jįren iedere dag te kijken. Ik denk zeker 20 jaar elke dag. Doelloos kijken. Levens van mensen volgen die ik amper of niet ken en memes hiervan posten op fok!. Het is een vast ritueel in mijn leven geworden.
Ik wil er eigenlijk vanaf, maar ik ben bang dat ik iets mis, wat niet zo is, enfin. Wie herkent dit? Misschien iets soortgelijks zoals met andere tokkie reality-series of dergelijke?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |