Inderdaad ja, krijg je meteen Elliot Rodger vibes en dan wordt het niet beterquote:Op donderdag 18 juli 2024 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
Jezelf een incel noemen is al een stap in de verkeerde richting.
Ja, inderdaad. En dan maar afvragen waarom ze de rest van hun leven nog steeds geen seks zullen hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Inderdaad ja, krijg je meteen Elliot Rodger vibes en dan wordt het niet beter
Getuigt ook niet echt van eigenwaarde. Jammer, want mensen pikken dit signaal gauw op en met zo'n eerste indruk schiet TS in zijn eigen voet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
Jezelf een incel noemen is al een stap in de verkeerde richting.
Jep en dat is zo jammer. Je loopt een hoop leuks mis. Ik wil ts niet belachelijk maken, maar dit schiet niet op zo.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:28 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Getuigt ook niet echt van eigenwaarde. Jammer, want mensen pikken dit signaal gauw op en met zo'n eerste indruk schiet TS in zijn eigen voet.
Als je honderden vrouwen in bed hebt gehad, dan zullen dat wel overwegend kortdurende sexcontacten zijn geweest waar je het hooguit een paar keer mee gedaan hebt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:08 schreef Origami94 het volgende:
En ja ik heb honderden vrouwen gehad waaronder een paar van FOK! maar daar moet je niet trots op zijn
Hoe vaak gebeurde het bij jou dat een sexdate een vervolg kreeg? Op een of andere manier krijg ik bij jouw verhaal ook het beeld dat je voornameljik kortdurende sexcontacten hebt gehad.quote:
Haha, dat valt heel erg mee. Ik houd veel meer van ‘vast’ dan van one-night stands. Dus in principe zet ik altijd in op een vervolg als de sex ed goed was. Dat verlangen is niet altijd wederzijds, maar vaak zat ook wel gelukkig.quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Hoe vaak gebeurde het bij jou dat een sexdate een vervolg kreeg? Op een of andere manier krijg ik bij jouw verhaal ook het beeld dat je voornameljik kortdurende sexcontacten hebt gehad.
Nee voornamelijk one night standsquote:Op donderdag 18 juli 2024 21:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als je honderden vrouwen in bed hebt gehad, dan zullen dat wel overwegend kortdurende sexcontacten zijn geweest waar je het hooguit een paar keer mee gedaan hebt.
Of zaten er ook sexcontacten bij waar je het wat langer mee deed?
Daarom heet het immers ook FOK!quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:56 schreef SemperLibertas het volgende:
Gewoon lang genoeg op FOK! zitten dan ontstaan vanzelf openingen (wink wink). Iedereen hier doet het met elkaar dus wees welkom en voel de warmte.
Als ik sommige commentaren op mijn posts lees, dan krijg ik de indruk dat ik voor mezelf alle kansen al verspeeld heb.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:56 schreef SemperLibertas het volgende:
Gewoon lang genoeg op FOK! zitten dan ontstaan vanzelf openingen (wink wink). Iedereen hier doet het met elkaar dus wees welkom en voel de warmte.
Ik dm je wel even de bangalijst, no worries manquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik sommige commentaren op mijn posts lees, dan krijg ik de indruk dat ik voor mezelf alle kansen al verspeeld heb.
Alvast bedankt, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:28 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik dm je wel even de bangalijst, no worries man
Laat mij er alsjeblieft vanaf!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik dm je wel even de bangalijst, no worries man
Jou hou ik voor mezelf dus no worriesquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Laat mij er alsjeblieft vanaf!
Anders moet ik jou op de banlijst zetten...
Je denkt toch zeker niet dat ik me overal voorstel met 'hoi, ik ben een incel'?quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. En dan maar afvragen waarom ze de rest van hun leven nog steeds geen seks zullen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |