SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat valt dankzij de buurman heel erg meequote:Op donderdag 18 juli 2024 07:16 schreef gianni61 het volgende:
Mogguh
[..]
Blij dat het goed gaat. Hoe is de schade aan huis?
Ja echt he, en twee weken geleden was ze ook hier maakte ik het ook.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:26 schreef bitterbal het volgende:
Nou wilde je iets lekkers maken voor je dochter en gaat het zo mis
Ik merk wel het petroleum stel als terugkerend patroonquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en twee weken geleden was ze ook hier maakte ik het ook.
Toen gleed de gietijzeren pan van een ander petroleum stel deksel viel op de grond Laminaat kapoet
Ik mag niet meer voor haar koken zegt ze
mjaquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, en twee weken geleden was ze ook hier maakte ik het ook.
Toen gleed de gietijzeren pan van een ander petroleum stel deksel viel op de grond Laminaat kapoet
Ik mag niet meer voor haar koken zegt ze
Ik deed het met lampenoliequote:Op donderdag 18 juli 2024 07:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doej ook met petroleum, das levensgevaarlijk binnen. Je hebt een mooie inductieplaat zie ik.
Ja en ik gebruik het al jaren. Kreeg trouwens die tip van een Fok!kerquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik merk wel het petroleum stel als terugkerend patroon
Slecht advies krijgen op fok. dat gebeurt normaal nooitquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik gebruik het al jaren. Kreeg trouwens die tip van een Fok!ker![]()
Vanaf nu gebruik ik het niet meer.
Of ik zet het buiten op de grond
Ik denk dat dit een goed idee is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en ik gebruik het al jaren. Kreeg trouwens die tip van een Fok!ker![]()
Vanaf nu gebruik ik het niet meer.
Of ik zet het buiten op de grond
Dat zijn tegels dat is niet zo erg, alles beter dan binnenquote:
Zij gebruikte het zellf ook altijdquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slecht advies krijgen op fok. dat gebeurt normaal nooit
Thnxquote:Op donderdag 18 juli 2024 07:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een goed idee is.
Knuffel vanuit Wenduine. Ik rij naar De Panne met de Kusttram.
Wel meteen minder onkruidquote:
Hallo dud0rquote:
Slowcooker.quote:Op donderdag 18 juli 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed het met lampenolie
Op de inductie plaat kan ik niet sudderen het vlees brand steeds aan. Heb een goede gietijzeren pan gekocht maar helaas ook daarin . Toen kreeg ik de tip om het op zo petroleumstelletje te doen
Nu is het vlees niet verbrand maar de rest wel
Een hele oceaan over ziplinen duurt wel lang denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de hele nacht gedroomd dat ik met een teamuitje van werk bezig was, ik ben nu echt doodmoe.![]()
We gingen wel leuke dingen doen, zoals een soort van ziplinen over de oceaan of zo
Geen file vandaag?quote:
Ja, daarom was ik ook moe toen ik wakker werdquote:Op donderdag 18 juli 2024 08:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een hele oceaan over ziplinen duurt wel lang denk ik
[..]
Geen file vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |