abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 17 juli 2024 @ 11:45:38 #1
8781 crew  Frutsel
pi_214316544
quote:
Hevige regenval in Canada zorgt voor overstroming in miljoenenhuis rapper Drake

De woning van rapper Drake in Canada is overstroomd door de hevige regenval in Toronto, meldt TMZ. Op sociale media circuleren beelden van zijn landhuis, waar medewerkers van Drake delen van zijn kledingcollectie proberen te redden. Het huis is bijna 5000 vierkante meter en kostte Drake 100 miljoen dollar.

Grote delen van de Canadese stad ondervinden op dit moment overlast van het water. De stad had de afgelopen week te lijden onder drie stormen en de meeste regenval in vier dagen in bijna een eeuw tijd.

Meer dan 100.000 huizen zitten zonder stroom en het verkeer is op veel plekken gestremd door het hoge water. Grote delen van de snelwegen rond Toronto zijn momenteel onbegaanbaar. Ook het luchtverkeer van en naar Toronto ondervindt ernstige verstoringen.
Video - overstroming Toronto teistert huis rapper Drake
https://www.nu.nl/309955/(...)ater-in-toronto.html

Twitter / X

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

Externe inhoud

Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.

(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)

Externe inhoud

Externe inhoud

Youtube
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Flooding on major highway, transit hub in Toronto amid torrential rain (video)

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
What led to Toronto's floods? (video)

pi_214316610
Drake zet maandelijks voor honderdduizenden dollars in bij sportwedstrijden dus daar hoeven we geen medelijden mee te hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop