SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
je bent van het zelfkastijding?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dst ik voor een tablet ga
Dat moet je toch helemaal niet willen op iets anders dan een computer.quote:
Dit is een computerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat moet je toch helemaal niet willen op iets anders dan een computer.
is er iets?quote:
Nee, meer gewoon dat ik nog niet weet wat handig is voor mijquote:
weet ook neit of wij dat echt kunnen bepalenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, meer gewoon dat ik nog niet weet wat handig is voor mij
je kan vast wel een toetsenbord en muis aansluiten, maar dat verslaat wel het doel van het hele dingquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daarom moet je Sims gewoon lekker op de laptop spelen.
wat doe je ermee, dat is belangrijk vooralquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, meer gewoon dat ik nog niet weet wat handig is voor mij
Heb laatst een galaxy tab a9+ of hoe heet dat ding gekocht. Had ook geen zin om er veel geld aan uit te geven. Werkt prima voor beetje streamen, mailen, whatsappen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Zou ook wel een nieuwe tablet willen maar dat is zulke geldverspilling, ik gebruik dat ding alleen maar op vakantie
ik snap dat je collega's en jij niet lekker op één lijn liggen op deze manier jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had nog niet eens aan collega's gedacht.
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ook neit of wij dat echt kunnen bepalen
Ik wil nu weer laptop in mn leven, hiervoor was het niet nodig en had ik dat ding ook echt 1,5 jaar niet aangeraakt oid.
Voorlopig nog vrij weinig. Maar hopelijk op termijn dat ik wellicht weer wst meer kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe je ermee, dat is belangrijk vooral
Je zei gisteren dat het je momenteel het geld niet waard was mbt een auto.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon een soort van mazzel dit keer. Er kwam vrij snel een bus en ik was een van de laatste drie die er nog in pasten.
Kom op Schiedam aan en de metro komt net aanrijden.
dat is vaak ook een halve tabletquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar misschien is laptop wel praktischer. Moet komend jaar ook ergens een nieuwe telefoon schat ik.
Heyyy, lekker!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon een soort van mazzel dit keer. Er kwam vrij snel een bus en ik was een van de laatste drie die er nog in pasten.
Kom op Schiedam aan en de metro komt net aanrijden.
Ja zo heb ik een paar jaar geleden een ipadje gekocht, dat was toen de goedkoopste tablet die je kon krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst een galaxy tab a9+ of hoe heet dat ding gekocht. Had ook geen zin om er veel geld aan uit te geven. Werkt prima voor beetje streamen, mailen, whatsappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |