SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Of een huisdier in huis haalt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mwah, je weet dit als je een auto koopt
Ratten kopen want die zijn tenminste zindelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een huisdier in huis haalt.
Gewoon liever alle kosten wat minderquote:
Precies, vind dat zielig als mensen een dier kopen als ze niet het geld hebben om eventuele medische kosten te dekkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een huisdier in huis haalt.
Nou die is over drie weken wel een keertje klaar danquote:
Ik heb m'n auto op z'n uiterlijk gekocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, vind dat zielig als mensen een dier kopen als ze niet het geld hebben om eventuele medische kosten te dekken![]()
En lachwekkend als mensen een nieuwe tweedehands auto kopen 'vet goedkoop!!! was maar 600 euro!!!!' en dan verder echt nergens naar gekeken hebben![]()
![]()
Vind ik sowieso wel een interessante, waar mensen op letten bij het kopen van een auto
Dat zou niet erg zijn inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou die is over drie weken wel een keertje klaar dan
echt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb m'n auto op z'n uiterlijk gekocht.
Hoe oppervlakkig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, ik wist wat ik ongeveer wilde. Proefritje gemaakt, helemaal priem, mocht hem 2 weken later ophalen.quote:
Zo'n lekkere geile schoen met van die dikke spatbordenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De schoen heeft een fantastisch innerlijk en een geweldige persoonlijkheidquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe oppervlakkig.Zo'n ding heeft ook gewoon een innerlijk en een persoonlijkheid.
Ja, zo oppervlakkig ben ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n lekkere geile schoen met van die dikke spatborden
maar wat je ongeveer wilde omvat meer dan enkel uiterlijk als ik dit lees? dus niet op puur uiterlijk gekocht?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wist wat ik ongeveer wilde. Proefritje gemaakt, helemaal priem, mocht hem 2 weken later ophalen.
Ik zou het nu wel anders doen, met een aankoopkeuring, want ik heb echt geluk gehad
Dat zeg je nu. Dat had je nooit geweten als het een lelijk eendje met fantastisch innerlijk en geweldige persoonlijkheid was geweest.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De schoen heeft een fantastisch innerlijk en een geweldige persoonlijkheid![]()
![]()
Nee, het was niet dat ik naar een dealer ging en zei: oh dies leuk, doe mij die maarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wat je ongeveer wilde omvat meer dan enkel uiterlijk als ik dit lees? dus niet op puur uiterlijk gekocht?
Ja klopt, als het mij was tegen gevallen dan had ik de schoen zo weer ingeruild.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Dat had je nooit geweten als het een lelijk eendje met fantastisch innerlijk en geweldige persoonlijkheid was geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |