SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste dag is het waarschijnlijk nog best leuk
ja, ik zal het straks via de echte oplader eens doen. Maar daarvoor moet ik eerst uit bed.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer het eens vanaf een powerbank.
Je zou zeggen "dat kan niet uitmaken" maar ik heb hier een led-strip die alleen maar stroom wil van een powerbank
Ga uit bed danquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik zal het straks via de echte oplader eens doen. Maar daarvoor moet ik eerst uit bed.
Oh ja nee dat is echt onoverkomelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik zal het straks via de echte oplader eens doen. Maar daarvoor moet ik eerst uit bed.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal getikt![]()
Mja.. respect voor de mensen die meedoen, maar 40-50 km per dag is natuurlijk echt veel te veel
Moet wel leuk blijven.
Doe eens normaal, het is vakantie!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga ook een potje koffie zetten. En ik heb al een loopje gemaakt en ik ben al drie kwartier aan het werk1842 stapjens.
Wat betekent "Emergo" dan?quote:
Britney snapt er niks van punt gifquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens normaal, het is vakantie!
Oh echt? Met blijvende schade? Ja, dat bedoel ik met: het moet wel leuk blijvenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]ja het is een hele klus. Ik zou het ook niet doen hoor. Een ex van mij heeft zijn knieen naar de fgort gelopen tijdens de 4daagse
Kun je niet mee aankomen als je hapje ziet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Nu zit natuurlijk mijn haar raar door die helm
JIj bent van de vlottequote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en het beddegoed zit al in de wasmachine. En nu weer verder bezig dingetjes
Gewoon een verbandje op je oor en iedereen vindt je geweldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Nu zit natuurlijk mijn haar raar door die helm
Dat betekent "overwinnen", maar ik heb vakantie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat betekent "Emergo" dan?![]()
Opstaan met je luie kadaver!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |