abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214304508
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:11 schreef FvanS het volgende:

[..]
https://wildeburg.nl/

Van die site alleen al zou ik verward worden.
Vooral horse van geworden
U MAD?
  Spellchecker maandag 15 juli 2024 @ 23:50:45 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214304555
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:11 schreef FvanS het volgende:

[..]
https://wildeburg.nl/

Van die site alleen al zou ik verward worden.
Ik ken wel Chris de Burgh

pi_214305261
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik vind het zeer merkwaardig dat je buurman op blote voeten buiten loopt. Was dat in de voor- of achtertuin? En als het in de achtertuin was, dan was je hem dus aan het begluren vanuit je zolderraam?
Voortuin. Hij zette de pmd zakken te vroeg buiten. Gezien vanaf de bank in mijn “achteruitkijkspiegeltje”
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_214305297
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:

[..]
Het is geen vrouw, dus weinig aandacht voor, maar toch wel zorgelijk.

Wat is dit nu weer??
Eigenlijk maak jij je ook geen zorgen maar wilde je vooral even je meninkje kwijt want man dus daar wil je even aandacht voor.
Go hard or go home
pi_214309005
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 07:36 schreef Noek het volgende:

[..]
Wat is dit nu weer??
Eigenlijk maak jij je ook geen zorgen maar wilde je vooral even je meninkje kwijt want man dus daar wil je even aandacht voor.
Dat is geen ''meninkje'', maar is gewoon een bewezen feit. Er is zelfs een naam voor https://nl.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome

En nee persoonlijk maak ik mijn geen zorgen, ik ken de beste man niet, maar dat zeg ik dan ook niet. Ik zeg enkel dat de situatie zorgelijk is.
pi_214309038
Inmiddels foto's vrijgegeven en toegevoegd aan de OP
pi_214310220
quote:
Festival staat ook bekend om rare seksfeestjes op de camping / het bos.
Definieer raar eens in dit geval?
  dinsdag 16 juli 2024 @ 18:41:18 #33
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_214310607
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:21 schreef FvanS het volgende:

Festival staat ook bekend om rare seksfeestjes op de camping / het bos.
Wanneer is de volgende editie? :9
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_214310709
Afgelopen weekend op Wildeburg geweest. Gewoon een festivalletje met voornamelijk elektronische muziek, met veel kleine podia en groen, en daarom qua terrein nogal onoverzichtelijk.

Er wordt inderdaad wat meer psychedelica gebruikt dan op de meer standaard festivals, maar verder is het niet heel anders dan andere festivals.

Het was wel een enorme natte bende met heel veel modder. Heb zelf mijn sneakers op vrijdag op de parkeerplaats omgewisseld voor waterdichte bergschoenen. Zou me niets verbazen als hij dit ook gedaan heeft zaterdagnacht. Onder invloed, dus oude schoenen niet in de auto gelegd, ergens uitgegleden op de terugweg en verdronken.

Dit wil je niet meemaken in elk geval. Een vriend van je zo kwijtraken. Ik zou helemaal gek worden van wanhoop en onmacht.
^ To je nesmysl ^
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:48:36 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214312097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:56 schreef Eilatan het volgende:

[..]
In elkaars bek schijten of zo.
Of iets met kinderen en/of dieren.

Voor de rest vind ik niet snel iets raar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214312707
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:56 schreef Eilatan het volgende:

[..]
Raar is natuurlijk relatief. :P Maar in elk geval de datingsapps in de buurt staan vol met verzoeken tot orgies ed. tijdens dat weekend
pi_214315130
quote:
De politie liet weten dat Frank mogelijk blootvoets is verdwenen, waarbij zijn schoenen in de buurt van zijn auto zouden zijn gevonden.

Ook tussen de parkeerplaats en het festivalterrein - al gauw een kilometer uit elkaar - wordt deze dinsdagmorgen en -middag nog driftig gezocht. De kaarsrechte en brede Enservaart die vanaf Marknesse langs de noordkant van Wildeburg loopt, wordt daarbij ook meegenomen. Zo laten de in oranje gehulde veteranen eveneens hun licht schijnen onder de brug op de hoek van de Mammouthweg en Leemringweg. Maar ook daar vinden ze niks.
Stentor

Filmpje: https://www.tubantia.nl/v(...)nk-uit-lochem-534701
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214316974
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Een huid die niet veel weegt.
Je bedoelt een huid zonder zonden?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214318622
Overleden persoon gevonden bij Ens, binnen zoekgebied vermiste festivalganger

quote:
De politie heeft woensdagmiddag een overleden persoon gevonden in het gras ter hoogte van de Zwartemeerweg bij Ens.
De vindplaats van het lichaam ligt tussen de zeven en tien kilometer van de locatie waar festival Wildeburg werd gehouden. Afgelopen weekend verdween daar de 34-jarige Frank Veldman uit Lochem.

Hij is voor het laatst gezien op dit festival. Het is nog niet bekend of het om de vermiste Veldman gaat, maar de politie zegt hier wel rekening mee te houden.

Er wordt nu onderzoek gedaan naar de identiteit van de overleden persoon en naar de doodsoorzaak.

https://www.omroepflevola(...)miste-festivalganger

Dat is nog een best stukje lopen op blote voeten. Hoe kom je daar in godsnaam terecht/
  Spellchecker woensdag 17 juli 2024 @ 15:41:53 #40
197773 crew  maily
pi_214318707
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 15:33 schreef FvanS het volgende:
Overleden persoon gevonden bij Ens, binnen zoekgebied vermiste festivalganger
[..]
[ afbeelding ]

Dat is nog een best stukje lopen op blote voeten. Hoe kom je daar in godsnaam terecht/
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214318760
Als je een paar uur loopt te dwalen kan het best..
pi_214318809
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 15:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je een paar uur loopt te dwalen kan het best..
Dan ben je wel letterlijk en figuurlijk de weg kwijt. In de nacht ontkom je moeilijk aan het geluid, gaat tot 6 uur door, en in dorpen verderop klagen overlast, en na 6:00 is het volledig licht.
pi_214318856
Vindplaats hier achterin de polder dus, op zo'n 10 kilometer vanaf het festivalterrein:

https://www.google.nl/map(...)coh=205410&entry=ttu

https://www.destentor.nl/(...)~aa5497bc/246103045/
  woensdag 17 juli 2024 @ 16:47:44 #44
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_214319483
Triest, jammer. Hoop dat er misschien nog wat te behalen is uit het bloedonderzoek zodat ze weten waarom wij verward oid was.

Kan me goed inbeelden dat je van een paar druppels ellesD wel op zo'n tocht gaat.
...Heb ik van een vriend gehoord dan.
Lachen joh.
pi_214320966
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:48 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In elkaars bek schijten of zo.
Of iets met kinderen en/of dieren.

Voor de rest vind ik niet snel iets raar.
Pegging vind jij niet raar?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 17 juli 2024 @ 19:24:13 #46
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214320988
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2024 19:22 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Pegging vind jij niet raar?
Nee.
Vind ik niet geil, maar ook niet raar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_214323330
quote:
De overleden persoon die woensdagmiddag is aangetroffen in het buitengebied van Ens is de vermiste Frank Veldman uit het Gelderse Lochem. Dat bevestigt de politie. Na onderzoek sluit de politie een misdrijf uit.

De 34-jarige Veldman werd rond 14.00 uur gevonden op een akker aan de Zwartemeerweg. Dat was op tien kilometer afstand van het festivalterrein van Wildeburg in Kraggenburg waar de Lochemer zaterdag voor het laatst was gezien.

De Forensische Opsporing kwam naar de Zwartemeerweg. Rond 20.00 uur liet de politie weten dat de overleden persoon Frank Veldman is. Een woordvoerder doet geen verdere uitspraken over wat er met Veldman gebeurd kan zijn en hoe hij aan de Zwartemeerweg terecht is gekomen.

Veldman verliet Wildeburg in verwarde toestand
De Lochemer verliet in de nacht van zaterdag op zondag het festivalterrein van Wildeburg. Hij zou een verwarde indruk hebben gemaakt. Veldman lijkt nog bij zijn auto te zijn geweest. Bij het voertuig werden zijn schoenen gevonden.

In de directe omgeving van het feestterrein is de afgelopen dagen uitgebreid naar de vermiste festivalganger gezocht. Veldman werd woensdagmiddag niet door de politie gevonden. Een politiewoordvoerder wil niet zeggen wie hem dan wel heeft aangetroffen.

Wildeburg: 'Verdrietig en diep geraakt'
De organisatie van festival Wildeburg laat weten "diep geraakt en intens verdrietig" te zijn door de dood van Veldman. "Onze gedachten en medeleven gaan uit naar de familie en vrienden", valt te lezen op de Facebookpagina van het evenement.
https://www.omroepflevola(...)-in-buitengebied-ens
  Spellchecker woensdag 17 juli 2024 @ 22:40:41 #48
197773 crew  maily
pi_214323392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef FvanS het volgende:

[..]

Gelukkig is hij teruggevonden.
pi_214323453
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef FvanS het volgende:

[..]

Gaan ze nog onderzoeken of er drugs in zijn lichaam zat?
pi_214323469
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:46 schreef Nober het volgende:

[..]
Gaan ze nog onderzoeken of er drugs in zijn lichaam zat?
Denk het wel, maar dat zullen wij niet horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')