SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Splitquote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
• Budget: ¤ 3000 all-in
• Duur: ca. 10-12 dagen
• Timing: Niet in juli of augustus en niet te vroeg in het seizoen als alles nog dicht is.
o Dus: mei of juni.
• Bestemming: Europa
• Voorwaarden:
o Fatsoenlijke vluchttijden en handbagageregels
o Zwembad
o Hotel mèt ontbijt
o Goed bereikbaar per vliegtuig + taxi of trein
o Geen pauperland
o Goede wandelmogelijkheden
o Lekker weer
o Beetje cultuur en geschiedenis
o Wat treinen in de buurt
o Boottochtje
o Parasailen of zo
Rimini bijvoorbeeld? Iemand daar weleens geweest? Anders denk ik aan Corsica of Sardinië
quote:Op maandag 15 juli 2024 20:44 schreef Ama het volgende:
Dacht al wie belt er nu aan. Is het de pakketbezorger een dag te vroeg haha.
[ afbeelding ]
uhmmmmm even nadenken hoor is alweer een tijdje geleden.quote:
Heb gehoord dat kroatië wel leuk isquote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
• Timing: Niet in juli of augustus en niet te vroeg in het seizoen als alles nog dicht is.
• Voorwaarden:
o Zwembad
o Hotel mèt ontbijt
o Geen pauperland
o Lekker weer
o Boottochtje
o Parasailen of zo
Rimini bijvoorbeeld? Iemand daar weleens geweest? Anders denk ik aan Corsica of Sardinië
Zuid-Limburg.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
• Voorwaarden:
o Zwembad
o Hotel mèt ontbijt
o Geen pauperland
o Lekker weer
o Boottochtje
o Parasailen of zo
Jouw boodschappenlijstje kan eigenlijk overal wel deels ingewilligd worden, maar nergens geheel. Split zou oprecht hieruit kunnen komen, maar ik begrijp dat dat geen optie isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zo onmogelijk vind ik het als totaal niet hoor. En de pauperlandclausule was dus tegen Split bedoeld jaquote:Op maandag 15 juli 2024 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw boodschappenlijstje kan eigenlijk overal wel deels ingewilligd worden, maar nergens geheel. Split zou oprecht hieruit kunnen komen, maar ik begrijp dat dat geen optie is
Rimini is echt vergane glorie. Hele vergane glorie.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
• Voorwaarden:
o Zwembad
o Hotel mèt ontbijt
o Geen pauperland
o Lekker weer
o Boottochtje
o Parasailen of zo
Is geen land, vriendquote:
Ow. Okee.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Rimini is echt vergane glorie. Hele vergane glorie.
quote:Op maandag 15 juli 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb het in ieder geval even op een rijtje gezet allemaal. Kijk er over een paar weken nog weleens naar.Maar wat wil je nou echt? Actief, passief, godshruwelijk veel wandelen, kleine stukjes, stedelijk, natuur, strand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja onder de brug slapen of zoquote:Op maandag 15 juli 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
Voor 3k kun je ook makkelijk 2 weekjes naar de VS hoor
Kroatië is geen pauperlandquote:Op maandag 15 juli 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo onmogelijk vind ik het als totaal niet hoor. En de pauperlandclausule was dus tegen Split bedoeld ja
Wat anderen passief zouden noemen is voor mij al snel best wel actiefquote:Op maandag 15 juli 2024 20:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou echt? Actief, passief, godshruwelijk veel wandelen, kleine stukjes, stedelijk, natuur, strand?
Valt echt wel mee hoorquote:
Nou ik ben de scheids EN de VAR en ik zeg van welquote:
Ik vertrok iets voor zevenen uit m'n werk, maar heb toen wel eerst 25 minuten op een bus zitten wachten.quote:
Is ook mooiquote:Op maandag 15 juli 2024 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het meer van Bled staat hoog op mijn must see plaatsen
hmm en op de heenweg?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vertrok iets voor zevenen uit m'n werk, maar heb toen wel eerst 25 minuten op een bus zitten wachten.
Natuur en stad zijn nogal een ingewikkelde combinatie als je niet echt vervoersmogelijkheden hebt.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat anderen passief zouden noemen is voor mij al snel best wel actiefAfwisseling, beetje natuur, beetje stad. Geen strand. Wel zwemmen. En een kust alleen voor een boottochtje. Maar dat kan in Kwitserland ook prima. Net als treinen trouwens. Wel weer duur. En al best vaak geweest ook trouwens.
Rimini dacht ik vooral aan vanwege San Marino.
Ik bedoel geen stad als in New York, Londen, Parijs. Ik bedoel een stad maatje Deventer is groot zat.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Natuur en stad zijn nogal een ingewikkelde combinatie als je niet echt vervoersmogelijkheden hebt.
*streept Thessaloniki en Milaan doorquote:Op maandag 15 juli 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedoel geen stad als in New York, Londen, Parijs. Ik bedoel een stad maatje Deventer is groot zat.
Ja de stad moet wel zo groot zijn dat het een vliegveld heeft natuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2024 21:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*streept Thessaloniki en Milaan door
Ach best leuk hoor, maar ben ik al geweest dusquote:
Thessaloniki en Milaan!quote:Op maandag 15 juli 2024 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de stad moet wel zo groot zijn dat het een vliegveld heeft natuurlijk
Net als Deventerquote:Op maandag 15 juli 2024 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de stad moet wel zo groot zijn dat het een vliegveld heeft natuurlijk
oohh hoe ging het?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omweg via Rotterdam omdat ik daar eerst examen moest doen.
Had het gezien ja, ga misschien voor de paperwhite. Maar die ik nu heb is zo fijn, wil alleen een beetje dat warme backlightquote:Op maandag 15 juli 2024 20:32 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://nl.pepper.com/aan(...)rm-prime-deal-316824
oh cutequote:Op maandag 15 juli 2024 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
@:bitterbal
Al klaar met bouwen...
Die is zo te zien ook in de aanbiedingquote:Op maandag 15 juli 2024 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had het gezien ja, ga misschien voor de paperwhite. Maar die ik nu heb is zo fijn, wil alleen een beetje dat warme backlight
Flauwquote:
Ze moeten die twee modellen combineren. Het ontwerp van de goedkope met de backlight van de paperwhite.quote:
Was niet moeilijk idd. Heb het kuiken wel iets stabieler gemaakt dan volgens de bouwtekening. Had nog steentjes over..quote:Op maandag 15 juli 2024 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh cute![]()
deze ziet er wel makkelijk uit
Nou denk dat je met een half uurtje treinen al wel ergens kunt zijn hoor. Alleen als die treinen dan drie keer per dag gaan schiet het niet op natuurlijk. Ik ben heus niet zo veeleisend hoor, ik wil gewoon van alles een beetjequote:Op maandag 15 juli 2024 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thessaloniki en Milaan!
Enige nadeel van beiden is dat de mooie natuur nogal lastig te bereiken is zonder auto, maar dat heb je sowieso al vrij gauw.
Maar dan koopt niemand die goedkope meer natuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten die twee modellen combineren. Het ontwerp van de goedkope met de backlight van de paperwhite.
Milaan lijkt me meer iets voor een citytrip van 3-4 dagen of zo, niet iets om anderhalve week te gaan zitten?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Milaan staat bij mij ook nog heel hoog op het lijstje. Ooit.
Zou heel goed mijn 2025 vakantie kunnen zijn.
Luxemburg heeft gratis OV.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
• Voorwaarden:
o Zwembad
o Hotel mèt ontbijt
o Geen pauperland
o Lekker weer
o Boottochtje
o Parasailen of zo
Is een aardige stad voor een weekend, we gaan er zelf ook vaak voor een weekend naartoe om wat te winkelen en lekker te eten.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Autootje huren en de Alpen, Turijn, Monaco en Genua liggen op eens heel erg in de buurt.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Milaan lijkt me meer iets voor een citytrip van 3-4 dagen of zo, niet iets om anderhalve week te gaan zitten?
Nou ja, kan ook nog een paar dagen hier en dan weer door etc.
Modefruitje gespotquote:Op maandag 15 juli 2024 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is een aardige stad voor een weekend, we gaan er zelf ook vaak voor een weekend naartoe om wat te winkelen en lekker te eten.
Ja, rijden tussen Italianen zeker. Ben malle Eppie nietquote:Op maandag 15 juli 2024 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Autootje huren en de Alpen, Turijn, Monaco en Genua liggen op eens heel erg in de buurt.
Ah ok.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vorig jaar al geweestTravelsnack #142
Ik heb de spits van LA overleefd terwijl ik op dat moment al ruim 20 uur wakker was. Komt wel goedquote:Op maandag 15 juli 2024 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, rijden tussen Italianen zeker. Ben malle Eppie niet
Waarom niet? Lekker op tijdquote:Op maandag 15 juli 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik weer m'n vakantie voor volgend jaar aan het uitdenken. Doe eens niet
44 euro is echt weinigquote:Op maandag 15 juli 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de gein gekeken wat treinreis kost om thuis te komen. Voor 44 euro vanaf Luxemburg-stad kan ik met de trein naar huis. Vind ik eigenlijk best goedkoop. Er was ook nog een duurdere variant, van ongeveer 121 euro, maar dan ben ook nog eens bijna een uur langer onderweg.
Omdat ik in een fase des leef zit dat er heul veel kan veranderen binnen een jaar. En de volgende zomervakantie duurt nog wel even.quote:
Met een vriend gaan?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso het ding met dit soort reizen is dat dat in je eentje geen flikker aan is
#foreveralone
Waarom niet?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:19 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik weer m'n vakantie voor volgend jaar aan het uitdenken. Doe eens niet
Niks aan. Ga dan iets noordelijker naar Bergamo en het Comomeer.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik zei niet dat je al alles moest boekenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik in een fase des leef zit dat er heul veel kan veranderen binnen een jaar. En de volgende zomervakantie duurt nog wel even.
Ja, dat vond ik ook. Ik heb echt veel meer verwacht. Ik had gekeken via ns internationaal. Je bent wel 6 uur en 43 minuten onderweg.quote:
Ja ach, met iemand zou het wel leuker zijn hoor, dat zeker wel. Maar over het algemeen vermaak ik me prima als ik wat dingen bij de hand heb. Eetje drinkje bootje treintje stadje.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:22 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso het ding met dit soort reizen is dat dat in je eentje geen flikker aan is
#foreveralone
Krijg je veel waar voor je geld, nog geen 6.50 per uur reizenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook. Ik heb echt veel meer verwacht. Ik had gekeken via ns internationaal. Je bent wel 6 uur en 43 minuten onderweg.
Is het alweer tijd om onder de wol te kruipen?quote:
Lopen duurt nog langer en is helemaal gratiesquote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je veel waar voor je geld, nog geen 6.50 per uur reizen
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg je veel waar voor je geld, nog geen 6.50 per uur reizen
Nou, ik zie dat de vakantie gepland is Flesquote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lopen duurt nog langer en is helemaal graties
wel voor snacksquote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het alweer tijd om onder de wol te kruipen?
Krijg je alleen blaren van.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lopen duurt nog langer en is helemaal graties
Het is duurder om op Schiphol te komenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor de gein gekeken wat treinreis kost om thuis te komen. Voor 44 euro vanaf Luxemburg-stad kan ik met de trein naar huis. Vind ik eigenlijk best goedkoop. Er was ook nog een duurdere variant, van ongeveer 121 euro, maar dan ben ook nog eens bijna een uur langer onderweg.
Ja ik ga ook zo hoorquote:Op maandag 15 juli 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het alweer tijd om onder de wol te kruipen?
Op dit moment zou ik niet weten wie. Zoiets als de OS is toch even wat makkelijker uit de grond te stampen dan een heuse zomervakantie.quote:
Vrienden hebben terwijl je op FOK! zitquote:
Truste dan maar. Ik ga over een uurtje, denk ik.quote:
Milaan als uitvalsbasisquote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks aan. Ga dan iets noordelijker naar Bergamo en het Comomeer.
Nou ja moet voor september ook nog op Schiphol zien te komen, daar parkeren is duurder dan de vlucht zelfquote:
Ik zou nog iets noordelijker gaan zelfsquote:Op maandag 15 juli 2024 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks aan. Ga dan iets noordelijker naar Bergamo en het Comomeer.
Oké, maar dan nog. Dan kun je echt beter vliegen op Orio al Serio, Bergamo als uitvalsbasis nemen voor een tripje naar Milaan en dan richting Comomeer.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milaan als uitvalsbasis
Ik ben niet het type dat op één plek blijft zitten.
Dat heb ik alleen met Groenland gedaan. En heel vroegah met CHina en Nepal maar toen ging ik nog met mijn ouders mee. Nou ja. nog maar even wat nachtjes over slapen allenquote:
Noordelijker als in Südtirol? Dat is ook prachtig, maar Comomeer is zo enorm mooiquote:Op maandag 15 juli 2024 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou nog iets noordelijker gaan zelfs
Milaan heb je best snel gezien inderdaad.
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noordelijker als in Südtirol? Dat is ook prachtig, maar Comomeer is zo enorm mooi
Ik noemde net Turijn en Monaco, om even een impressie te geven van waar ik aan denkquote:Op maandag 15 juli 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, maar dan nog. Dan kun je echt beter vliegen op Orio al Serio, Bergamo als uitvalsbasis nemen voor een tripje naar Milaan en dan richting Comomeer.
Milaan zou ik eerder onderweg doen, niet als uitvalsbasis. Is een beetje als wanneer je Amsterdam als uitvalsbasis neemt met de auto.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milaan als uitvalsbasis
Ik ben niet het type dat op één plek blijft zitten.
Südtirolquote:Op maandag 15 juli 2024 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Noordelijker als in Südtirol? Dat is ook prachtig, maar Comomeer is zo enorm mooi
@bitterbalquote:Melting polar ice is changing the way the Earth spins and making days longer, study shows
Hmquote:Op maandag 15 juli 2024 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Milaan zou ik eerder onderweg doen, niet als uitvalsbasis. Is een beetje als wanneer je Amsterdam als uitvalsbasis neemt met de auto.
Wat trekt je in Milaan?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik noemde net Turijn en Monaco, om even een impressie te geven van waar ik aan denk
Milaan kan je echt niet met een dagje heen en terug af doen.
Ja, dat zijn ook belachelijke prijzen. Dan beter met de trein.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja moet voor september ook nog op Schiphol zien te komen, daar parkeren is duurder dan de vlucht zelf
Wat trekt mensen naar Rome?quote:
Heb je niet meer die park & fly aanbiedingen van van der valk e.d., waarbij dan een overnachting en x weken parkeren ofzo zit?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook belachelijke prijzen. Dan beter met de trein.
Dat is dan weer niet praktisch qua tijden (en je moet nog van en naar het station komen)quote:Op maandag 15 juli 2024 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook belachelijke prijzen. Dan beter met de trein.
Ach de stad is best leuk om een dagje of 2 doorheen te wandelen. Maar het is geen Rome natuurlijk.quote:
Taxi een optie?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet praktisch qua tijden (en je moet nog van en naar het station komen)
Ik denk dat je er sneller uitgekeken bent dan je denkt.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat trekt mensen naar Rome?
Geef me een grote stad met een rijke geschiedenis en ik vermaak me wel. Toch een beetje die klassiek culturele opvoeding van het gymnasium.
Nope. En er zijn veel leukere Italiaanse steden.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach de stad is best leuk om een dagje of 2 doorheen te wandelen. Maar het is geen Rome natuurlijk.
Had ik vorig jaar in Dusseldorf, was toen wel redelijk voordelig. Maar voor Schiphol zijn er daar weinig goede aanbiedingen meer van te vindenquote:Op maandag 15 juli 2024 21:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je niet meer die park & fly aanbiedingen van van der valk e.d., waarbij dan een overnachting en x weken parkeren ofzo zit?
Ik heb met 2 dagen praktisch heel San Francisco afgedaan voor zo ver het boeit, ik ben heel erg op de hoogte van hoe snel dat gaatquote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je er sneller uitgekeken bent dan je denkt.
Staat Verona ook nog op je lijstje?
Hier staat de airco alweer om die redenquote:
Deden we vroeger altijd, was voor ¤ 150,- brengen en halen, dat was ideaal. Maar dat is toen allemaal in de soep gelopen tijdens corona en nu vragen ze daar gerust 200 voor een enkele reis voorquote:
Gelukkig is het lekker aan het regenen om het nog wat plakkeriger te makenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 21:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je maar een dove hond kopen
Goed bezig zusquote:Op maandag 15 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
17.284 stapjes getrippeld, vandaag![]()
Het is nu wel meer, omdat jij zei dat ik moest lopenquote:
Normaal luister je nooit, dus je zult het stiekem zelf ook wel hebben gewildquote:Op maandag 15 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu wel meer, omdat jij zei dat ik moest lopen
Meer stapjes, dus meer hapjes
Nu zit ik aan een boterham met pindakaas
Ja, das waar.. maar eigenwijsheid zit in de familiequote:Op maandag 15 juli 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal luister je nooit, dus je zult het stiekem zelf ook wel hebben gewild
Dit gesprek heeft niet plaatsgevonden.quote:
12k, maar het is gewoon een werkdag, dus rustig aanquote:Op maandag 15 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das waar.. maar eigenwijsheid zit in de familie![]()
![]()
Hoeveel stapjes heb jij gedaan, vandaag?
Oh, dat is ook flink duurder geworden.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deden we vroeger altijd, was voor ¤ 150,- brengen en halen, dat was ideaal. Maar dat is toen allemaal in de soep gelopen tijdens corona en nu vragen ze daar gerust 200 voor een enkele reis voor
Is dit voor autistische doggo;s?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel een soort van jasje kopen voor hem. Maar deze hond is nog niet overtuigd dat het werkt
[ afbeelding ]
Ik denk dat we allebei meer lopen dan de gemiddelde (werk)mens en dat is eigenlijk niet echt rustig aanquote:Op maandag 15 juli 2024 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12k, maar het is gewoon een werkdag, dus rustig aan
Wij zijn dan ook niet gemiddeldquote:Op maandag 15 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat we allebei meer lopen dan de gemiddelde (werk)mens en dat is eigenlijk niet echt rustig aan
10,87 kmquote:
Doggo’s die ziedend naar Duitsers blaffen op de snelweg,.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dit voor autistische doggo;s?
Nee, dat is waar.quote:
Mijn 6 km is wel excusief stapjes binnen, dus er komt nog wat bijquote:Op maandag 15 juli 2024 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
10,87 km
Prima best voor een doordeweekse dag.
En al helemaal de maandag ()
HonT kijkt een beetje verdrietig.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan wel een soort van jasje kopen voor hem. Maar deze hond is nog niet overtuigd dat het werkt
[ afbeelding ]
Ja, dat staat er niet bijquote:Op maandag 15 juli 2024 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn 6 km is wel excusief stapjes binnen, dus er komt nog wat bij
Zou ik als blauwe heel fijn vindenquote:Op maandag 15 juli 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal voortaan een disclaimer toevoegen
6 km*quote:Op maandag 15 juli 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou ik als blauwe heel fijn vinden
Dit is meer accurate info, waarvoor dankquote:Op maandag 15 juli 2024 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
6 km*
* Deze afstand betreffen alleen de stapjes die Buda deed met zijn telefoon in zijn broekzak
ChatGPT laten doen.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Moet nog een processtuk afmaken, maar ben echt gaar
Ja, ik moet eigenlijk nog iets doen, maar ik ben zo gaar als een tientje, dus ik vind het wel prima.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Moet nog een processtuk afmaken, maar ben echt gaar
Dit zeggen ze in Maaskantje.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk nog iets doen, maar ik ben zo gaar als een tientje, dus ik vind het wel prima.
Morgen weer een dag.
Kom ik ook vandaan.quote:
Het is nu toch nog gewoon voor de funzies?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zal de client blij mee zijn
Voormalig zanger van Di-rectquote:Op maandag 15 juli 2024 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Google leert me dat de pleurisherrie buiten Tim Akkerman & The Ivy League is
Dat vermeldt de info nietquote:Op maandag 15 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voormalig zanger van Di-rect?
Niet echt een blauwe tekstquote:
Ga toch niet voor de funzies iets makenquote:Op maandag 15 juli 2024 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nu toch nog gewoon voor de funzies?
Je kind Lila noemen.quote:Tim Akkerman is een Nederlands muzikant en componist. Akkerman werd bekend als leadzanger en gitarist van de Haagse band DI-RECT. In maart 2009 stapte hij uit de band om verder te gaan als soloartiest. Wikipedia
Geboren: 23 juli 1980 (43 jaar), Den Haag
Kinderen: Lila Martine Ina Akkerman, Denne Tony Wil Akkerman
Muziekgroep: DI-RECT (1999 – 2009)
Nou, bef om, blikkie cafeïneprik open trekken en vlammen dan!quote:Op maandag 15 juli 2024 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga toch niet voor de funzies iets maken![]()
Help mijn bff even met haar metershoge caseload
Helemaal niemand doet dat.quote:
Lotje snap ik nog wel.quote:
@bitterbal zou dat kind naar binnen gobbelen en pas later bedenken dat het geen gehaktbal was.quote:
Goed verhaal, USquote:
Litertje of 20 jus erbij.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal zou dat kind naar binnen gobbelen en pas later bedenken dat het geen gehaktbal was.
En die andere heet Denne, matige naam als de achternaam geen Boom isquote:
Ik ken een Fay Ling.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En die andere heet Denne, matige naam als de achternaam geen Boom is
Misschien heten ze wel Appelquote:Op maandag 15 juli 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in Chinees voer.quote:
Achternaam Konijn?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken iemand en die heet Broer. Was de tweede zoon en denk dat de inspiratie op was.
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in Chinees voer.
Ineens.
Zomaar.
quote:
Ik ken ook iemand die broer heetquote:Op maandag 15 juli 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ken iemand en die heet Broer. Was de tweede zoon en denk dat de inspiratie op was.
Zo noemt mijn jongste zus mij ook.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
Boterham met pindakaas.quote:
Ben je aan het kamperen?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben in bed gekropen, maar ik vind het warm.
en benauwd AFquote:Op maandag 15 juli 2024 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens thermometer is het 18,6 graden.
shoarma met stukjes glas?quote:Op maandag 15 juli 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
Hij had beter voor Raamshoarma kunnen gaan
Ik heb nog minder aanquote:Op maandag 15 juli 2024 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier in een t-shirt en korte broek
ik denk hetzelfde als jou, alleen een onderbroekquote:Op maandag 15 juli 2024 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nog minder aan![]()
nee, ik ben niet naakt
Joejoe groetjesquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Automatisch in de stand-by stand.
quote:
Iemand zal toch wel een keer raak schieten.quote:Op maandag 15 juli 2024 22:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat moet hij eigenlijks doen? Vraag me af of we na de verkiezing iets van hem horen.
quote:
quote:
Mikey.quote:
Ff gezelligquote:
Echt wel.quote:
Jij valt heus wel mee.quote:
U wilt dansen op de vroege morgenquote:
quote:
Morguh, lekker geslapen?quote:
monsterquote:Op maandag 15 juli 2024 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
@:bitterbal
ha, op naar meer werkuren en minder slapen uren
quote:Op maandag 15 juli 2024 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal zou dat kind naar binnen gobbelen en pas later bedenken dat het geen gehaktbal was.
Nee, ik heb mij nog even omgedraaidquote:Op dinsdag 16 juli 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
U wilt dansen op de vroege morgen![]()
Morguh Karzai
Vroem vroemquote:
Stukje snelweg meepikken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de brommert naar de blauwe doos
oww, das geen expeditiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met de brommert naar de blauwe doos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook was er om drie uur al weer uitquote:
Groot gelijk heb je. Moest nog iets schilderen, heb ik gedaan en ben tegen 7 uur nog even op de bank gaan liggen. Toch nog een uurtje kunnen slapen.quote:
Dat is wel lekker dan, goed uitgerust de weg op en de dag doorquote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als een blok. Vandaag lang in de auto dus wel goed dat ik beetje uitgerust ben.
Heb je hem al aan en uit gezet?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn telefoon laadt niet op.
Heeft de hele nacht aan de oplader gezeten, maar staat nu nog maar op 65%.
Ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je hem al aan en uit gezet?
Probeer het eens vanaf een powerbank.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Als je de 4 daagse mee had gelopen heel watquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We starten de dag met 263 stapjes
Benieuwd waar het eindigt.
Morguh, Dat is balen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben nog niet helemaal getiktquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je de 4 daagse mee had gelopen heel wat
de eerste dag is het waarschijnlijk nog best leukquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal getikt![]()
Mja.. respect voor de mensen die meedoen, maar 40-50 km per dag is natuurlijk echt veel te veel
Moet wel leuk blijven.
Even een ander kabeltje proberenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, daarna is het gewoon op pure wilskracht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste dag is het waarschijnlijk nog best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |