Die ervaring heb ik eigenlijk juist niet. Het zal ook verschillen per sauna en regio, maar twintigers zijn daar in mijn beleving (bijna) niet te vinden en het zijn vooral flink oudere, vaak ook wat dikkere mannen. Dat trekt sommigen ook hoor, niet dat daar iets mis mee is. En wat ook niet iedere twintiger fijn zal vinden is dat je daar dan dus opvalt en je ook best wat opdringerig bekijks trekt. Ook dat zal sommigen juist weer wél liggen, maar aan de vraag van OP te zien lijkt het me niet zijn ding.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:57 schreef Mylene het volgende:
Dan kun je beter naar de gaysauna gaan voor de seks.
Ik kom uit de regio Limburgquote:Op dinsdag 16 juli 2024 13:24 schreef GM78 het volgende:
Leeftijd is meestal toch wel vanaf een jaartje of 40, of ouder.
Maar je maakt zelf natuurlijk de keuze of je met iemand bezig gaan of niet.
Of het gevaarlijk is? Heb mij er persoonlijk nooit onveilig gevoeld op zulke plekken.
Mocht je gaan en er staan wat wazige figuren, kan je altijd rechtsomkeert maken. Gewoon je instinct volgen.
En voor de rest, gebruik je verstand dus een condoom.
Pijpen is eigenlijk altijd zonder condoom op zulke plekken.
Of het verstandig is, is een tweede maar die keuze moet je zelf maken.
Wil je echt neuken of geneukt worden, dan zeker een condoom.
Het is zeker een wereldje waar de soa's je om de oren vliegen als je niet voorzichtig ben
Mag ik vragen uit welke regio je komt?
Ts vroeg wat hij kon verwachten en of het veilig zou zijn. En het leek mij een normale man, geen engerd ofzo.quote:Op woensdag 17 juli 2024 08:43 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zo'n homo? Echt? Je gaat hier toch niet lopen vertellen dat het net mensen zijn he?
Zuid of Noord?quote:
Er zijn geen plekken waar vrouwen voor seks komen behalve hoerenbuurten. Vrouwen hebben namelijk geen interesse in alleen seksquote:Op woensdag 17 juli 2024 10:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Bereid je voor op veel gasten die zomaar je beginnen te betasten op allerlei plekken zonder een woord met je te hebben gewisseld. Ik kwam wel eens op plaatsen waar hetero's en homo's beiden welkom zijn, en ben veel te vaak bijna op het punt gestaan zo'n gast gewoon vol op zijn bek te slaan na de zoveelste aanranding. Achteraf spijt dat ik dat niet heb gedaan, want ik stond daartoe wel in mijn recht, en het is waarschijnlijk de enige manier dat ze het afleren. Ik kwam er voor de spaarzame vrouwen die er wel eens kwamen, maar de grote hordes mannen die hun poten niet thuis kunnen houden (ook richting de vrouwen toe trouwens) hebben ervoor gezorgd dat ik daar niet meer kom. Het heeft mijn beeld die ik van homo's heb geen goed gedaan in ieder geval. Dus wees gewaarschuwd, TS
Op sommige plekken komen wel eens stelletje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:34 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Er zijn geen plekken waar vrouwen voor seks komen behalve hoerenbuurten. Vrouwen hebben namelijk geen interesse in alleen seks
Oke manquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:34 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Er zijn geen plekken waar vrouwen voor seks komen behalve hoerenbuurten. Vrouwen hebben namelijk geen interesse in alleen seks
Oke manquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:14 schreef GM78 het volgende:
[..]
Op sommige plekken komen wel eens stelletje.
Multibanaan stond dus aan zijn piemel te trekken terwijl die aan het toekijken was hoe andere mensen seks hadden
of Bullchat als het alleen om de seks gaat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
TS moet gewoon Grinder installeren.
Zolang het consensueel is hebben ze niet zoveel te controleren behalve een ontmoedigingsbeleid voeren. Seks in het openbaar is niet strafbaar an sich, pas als er iemand aanstoot aanneemt is het dat wel. Zolang je dus niet gezien wordt is het ok-ish.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:50 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Maar er wordt geregeld gecontroleerd door boswachters en politie....
Zijn ook wel echt ranzige plekken vaak, we hebben natuurlijk de beelden gezien van de plekken vlak naast woonwijken met kinderen waar dit soort figuren zich helemaal niks van aantrekken, wel aftrekken trouwens. En het lijkt me ook erg naar als je zogenaamd rustgevende boswandeling ruw wordt gedwarsboomd door dit soort taferelenquote:Op donderdag 18 juli 2024 09:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De gemeente kan het in de APV gewoon verbieden. En als je het dan toch doet en je wordt gepakt, dan krijg je gewoon een boete. De meeste gemeenten die een dergelijke ontmoetingsplaats binnen hun grenzen hebben, willen er ook gewoon van af.
Dat schijnt een heel ranzig platform te zijn, maar ook een levende handel in verboden middelen. Denk niet dat Ts zich daar moet willen begeven.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
of Bullchat als het alleen om de seks gaat.
Nee langs de snelweg op een of andere parkeerplaats is niet ranzig idd.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:49 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Dat schijnt een heel ranzig platform te zijn, maar ook een levende handel in verboden middelen. Denk niet dat Ts zich daar moet willen begeven.
Politie controleert wel of het consensueel is overigens.quote:Op donderdag 18 juli 2024 08:43 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zolang het consensueel is hebben ze niet zoveel te controleren behalve een ontmoedigingsbeleid voeren. Seks in het openbaar is niet strafbaar an sich, pas als er iemand aanstoot aanneemt is het dat wel. Zolang je dus niet gezien wordt is het ok-ish.
Langs de snel weg in de bosjes o.i.d. is geen haar beter. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee langs de snelweg op een of andere parkeerplaats is niet ranzig idd.
Ik heb het platform wel eens gezien, toen werd er weinig verhandeld. Het was gewoon een galerij van (voornamelijk) dickpics, waar je de "mooiste" uit kon kiezen om mee te chatten. Volgens mij werkt het prima.
Daarnaast, als vrouwen net zo geil waren geweest als mannen waren die platforms er ook voor hetero's denk ik.
Soms denk ik wel eens, was ik maar homo, dan had ik veel meer seks gehad.
Ik ben al 12 jaar samen met mijn vrouw en dan is 1 á 2x per maand genoeg ofzo. Ik snap ze ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 12:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Langs de snel weg in de bosjes o.i.d. is geen haar beter. Je hebt helemaal gelijk.
En true, met dat idee speel ik ook wel eens. Het blijft bij mij een armzalig fapje hier
Hier in regio midden limburg diverse plekken.. Persoonlijk geen ervaring mee... Wel met sommige chat sites waar ze vragen naar zulke plekken te komenquote:
In de jaren 90 noemden we deze zogenaamde biseksuelen nog gewoon kasthomo en werd er wat minder hard over geoordeeld maar verdomme, je hebt een punt.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Die homo ontmoetingsplaatsen worden ook veel bezocht door bisexuele mannen. Die zijn ondertussen gewoon getrouwd met een vrouw en beschouwen hun bisexualiteit als een vrijbrief om vreemd te gaan met mannen. Terwijl de vrouw thuis van niets weet, bezoeken ze zo'n homo ontmoetingsplaats, doen het zonder condoom en neuken zich de gonorrhoea, en gaan dan 's avonds thuis hun vrouw besmetten. Het spreekt voor zich dat ik geen goed woord over heb voor dat soort mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |