abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2024 @ 13:11:45 #1
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_214284212
https://www.linda.nl/nieuws/media/vader-olcay-gulsen-overleden/

quote:
De vader van Olcay Gulsen is overleden. Zijn gezondheidstoestand zou al langere tijd achteruit zijn gegaan.

Het overlijden bevestigt haar management aan het ANP.
Olcay Gulsen

In de SBS-talkshow Vandaag Inside Oranje op zaterdagavond vertelde presentator Wilfred Genee al dat de vader van Olcay Gulsen was overleden. Ze zou deze week te gast zijn in die talkshow, maar cancelde. In de talkshow zei Genee: “We willen haar toch even sterkte wensen vanaf deze plaats en alle goeds voor de komende tijd.”

De presentatrice sprak meermaals over haar vader in verband met huiselijk geweld, dat speelde in het gezin van Gulsen. Vooral haar moeder had het zwaar te verduren. “Mijn vader is net zo goed slachtoffer. Hij was verslaafd aan drank, drugs en gokken en had regelmatig psychoses, maar hij heeft nooit de medische hulp gekregen die hij nodig had”, zei ze een tijd geleden tegen De Telegraaf.

Vergeven
In De Geknipte Gast van schrijver Eus vertelde de presentatrice vorig jaar dat ze haar vader ondanks alles wel vergeven heeft. “Natuurlijk is het verschrikkelijk wat hij ons allemaal heeft aangedaan, vooral wat hij mijn moeder heeft aangedaan, en heb ik een klotejeugd gehad. Maar hij is ook een bijzondere man.”

Programmas
Gulsen heeft meerdere programma’s gemaakt over huiselijk geweld. Zo maakte ze voor KRO NCRV de serie Fatale liefde waarin ze in gesprek ging met slachtoffers en deskundigen op het gebied van partnergeweld.
Erg vervelend, maar ik denk dat dit wellicht ook wel een beetje positief is voor de moeder...
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Miss 200.000.000! zondag 14 juli 2024 @ 13:14:15 #2
367000 roos94
pi_214284246
Dit is topicwaardig,?
pi_214284320
Brekend nieuws wel.
Hoe kut het ook voor haar is, maar dit is niet shownieuws waardig.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_214284559
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:33 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ze heeft echt zo’n Kermit de kikker kop. :{
Merk je niks van in een zekere positie
Google is your friend, abuse your friends
pi_214284591
Heel veel sterkte met dit verlies Olcay! Ik steek vanavond een kaarsje aan ter nagedachtenis
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_214289808
Echt een kanjer lekker wijf boh.
Heb met haar te doen. RIP.
U MAD?
  Trouwste user 2022 zondag 14 juli 2024 @ 20:31:07 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_214290664
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 13:14 schreef roos94 het volgende:
Dit is topicwaardig,?
:D Jij opent gelukkig nooit een onzinnig topic. :D

Verder triest natuurlijk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')