Gestrand in de voorronde helaas. Dezelfde groep heeft het ook nog eens geprobeerd met I love my bearquote:
Owja, die wordt nog wel regelmatig gedraaid bij feestjes van Bear Necessityquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Gestrand in de voorronde helaas. Dezelfde groep heeft het ook nog eens geprobeerd met I love my bear
Ik ook!quote:
Is het nog nodig dat ik om meer details vraag of klopt mijn vermoeden waarschijnlijk wel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, die wordt nog wel regelmatig gedraaid bij feestjes van Bear Necessity
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog nodig dat ik om meer details vraag of klopt mijn vermoeden waarschijnlijk wel?
Zij was wel een groot minpunt, want de toeters zijn geweldigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
Die zangeres vond ik helemaal niets in dat nummer
Op wie heb je dibs?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Ja mensen dit kan mijn bank niet aan hoor
[ afbeelding ]
Wie wil je claimen voor jezelf? Oorbel, bril, of die kerel met halfopen ogen?quote:
Zoveel leuker met deze stagingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik natuurlijk wel een keer bij karaoke gedaan.
Die is er wel. Heb ik ooit subtiel hier verteld op het forumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie wil je claimen voor jezelf? Oorbel, bril, of die kerel met halfopen ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |