Terecht ook, ze waren een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Zij hebben meer punten gekregen dan Senhit en Florida in de finale
Oei, goeie vraag. Ik wil er eigenlijk wel een keer heenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Bestaat de Nicole & Hugo museum nog in Belgie? #durftevragen
Gezellig. Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
Mijn beroerde film over Al Qaida-zombies is klaar, dus ik kom er zo aan
Welke hoogte kan je halen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, @:NailQueen, is het de bedoeling dat ik je af en toe hoor meezingen met de nummers? Is dat ook nieuw bij Watch2Gether?
Laat we Albanie 2012 er maar niet bij zetten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik gerookt en gedronken heb.
JAAA! SUUS! DOEN!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat we Albanie 2012 er maar niet bij zetten.
Karaoke-preparty voordat we naar Kaarija gaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
En deze doe ik graag bij een karaoke. Met alle liefde
Ik ben druk aan het toevoegenquote:
Oh dat ligt er aan hoe laat ik bij het hotel ben. Anders wordt er erg kort van te voren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Karaoke-preparty voordat we naar Kaarija gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |