Waarom, het rijmt toch? ;pquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Waking up in the morning and I'm, I'm feeling like ooh-la-la
It's about to go down 'cause I found out the truth, la-la
Daar krijg ik kromme tenen van
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik was vergeten dat dit ook nog meedeed
Soms zijn de beslissingen van de muziekindustrie erg bijzonder.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Het blijft bijzonder dat dit op de reservebank zat voor de nationale finale en het nummer eigenlijk bedoeld was als een albumopvuller
Goede vraag. Blijkbaar geloven ze in ieder geval niet echt in de opbouw van hype onder de superfans.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds weten waarom Frankrijk hun inzending zo vroeg bekend maakten.
Blijkbaar moet er een staging worden opgebouwd of iets dergelijks. Maar Frankrijk had niet zo veel nodig...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Waarom deze interval? We moeten er nog een
Ze wilden iemand op het podium hebben die kan dansen en zingen, waarbij de nadruk blijkbaar op dat eerste lag.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Het heeft de oude cascada sound die ik heerlijk vind. Maar het verdiende een betere zangeres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |