SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Nee, ik geef hun de schuld van hun eigen kutideeën waarvan ik heel blij ben dat die nog nooit op landelijk niveau tot uitvoer zijn gebracht.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is goed dat je vooral een manier hebt gevonden om links de schuld te geven van je eigen kuthumeur zelfs als het compleet ongerelateerd is.
Wel oplettenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom is het boeddhisme belangrijk voor je?
Sorry hoor maar we hebben het over onderhoud aan het spoor en jij begint een heel ding over hoe links autorijders pest. Dat heeft hard de vibe van iemand die al boos wordt op de politieke voorkeur van z'n navigatie als die je vertelt dat je linksaf moet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik geef hun de schuld van hun eigen kutideeën waarvan ik heel blij ben dat die nog nooit op landelijk niveau tot uitvoer gebracht zijn gebracht.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel opletten![]()
Voor mij persoonlijk is het niet belangrijk maar ik heb het idee dat ze veel accepteren en denken leef en laat leven.
Nee, het ov is een zeer betrouwbaar en mooi alternatief wil je zeggen. Dit is gewoon weer een voorbeeld.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry hoor maar we hebben het over onderhoud aan het spoor en jij begint een heel ding over hoe links autorijders pest. Dat heeft hard de vibe van iemand die al boos wordt op de politieke voorkeur van z'n navigatie als die je vertelt dat je linksaf moet.
Gewoon 3x rechtsaf gaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sorry hoor maar we hebben het over onderhoud aan het spoor en jij begint een heel ding over hoe links autorijders pest. Dat heeft hard de vibe van iemand die al boos wordt op de politieke voorkeur van z'n navigatie als die je vertelt dat je linksaf moet.
Oh man ik wou dat er een partij was waar je op kon stemmen die daar wat aan zou willen doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het ov is een zeer betrouwbaar en mooi alternatief wil je zeggen. Dit is gewoon weer een voorbeeld.
Ja, was die er maar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man ik wou dat er een partij was waar je op kon stemmen die daar wat aan zou willen doen.
ze geloven ook in reïncarnatie he , das wel grappig.quote:
Alles ligt aan links volgens "sommigen" valt ook niet mee te discussiëren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vegan Kaas, dat wordt ons ook door de strot geduwd door linksquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:33 schreef DeZwabber het volgende:
De kaas op m'n brood smaakte een beetje raar vandaag. Ook de schuld van links, want het was geitenkaas.
Komt vast door links.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is die goedkope sportschool voor het plebs wel open tot 18:00? Tsk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |