SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lekker heel de vakantie met blaren van de kapotte sokken lopen omdat dat makkelijker is dan ze mee terug nemen om te wassenquote:
Je kunt er ook ellendige kinderen mee opknopen in shabby kuthotels @RockNijntjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de vakantie met blaren van de kapotte sokken lopen omdat dat makkelijker is dan ze mee terug nemen om te wassen
Kom je die ene snaakse Spaanse tegen die gru-we-lijk veel zin heeft in Hollandse hutspot valt ze flauw van je onderbroekje.quote:
Dit heb ik gedaanquote:
De jeugd kan nog geen halve pagina tekst meer lezen dus neem maar alvast afscheid van auto's, democratie, de rechtstaat, medische zorg, koffie, verwarming en stromend water.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Verveling is wel goed voor je creativiteit schijnt. Daarom is short content zo'n rotzooi voor kinderen.
Ik koop juist altijd zo veel mogelijk nieuwe kleding voor vakanties, geen zin om in versleten meuk rond te gaan lopenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan
Maar voor de vakantie heb ik nieuwe sokken gekocht omdat ik anders nooit genoeg ging hebben, dus eigenlijk maar half...
Sokken gaan met de bonte wasquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, witte was moet vandaag, over sokken gesproken. Bijna vergeten.
Heb ik ook gedaan. Ga ik niet meer doenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop juist altijd zo veel mogelijk nieuwe kleding voor vakanties, geen zin om in versleten meuk rond te gaan lopen
Correct en tevens slaan er 4 miljard vrouwen kurkdroog van.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat toegestaan wordt door @:uitstraling
Jammer voor hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat toegestaan wordt door @:uitstraling
Boeit vrouwen echt helemaal niets als je een dikke bankrekening hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correct en tevens slaan er 4 miljard vrouwen kurkdroog van.
Ja sowieso gewoon kleren kopen die je ook na je vakantie nog gewoon kunt gebruiken, niet dat ze in de kast blijven liggen tot de volgende vakantiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Ga ik niet meer doen
Kan beter ver van tevoren al wat kopen zodat het meer geschikt is voor het dagelijkse leef
Gaat het over 1 persoon of mogen we per categorie kiezen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Wat is jullie mooiste, liefste, geilste, lekkerste, warmste, fijnste, leukste vakantieliefde?
Ik draag het nog wel, het is niet zo extreem, maar het voelt bijna als een Hawaii shirt dragen in de herfstquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso gewoon kleren kopen die je ook na je vakantie nog gewoon kunt gebruiken, niet dat ze in de kast blijven liggen tot de volgende vakantie
Ik heb voornamelijk zwarte halfjes en kwartjes, dus nu ben ik een boomerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee jongeren zijn nu van de lange witte sokken. Zeker onder sportkleding.
Sneakersokken en halve zwarte zijn ineens voor Boomers
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk zwarte halfjes en kwartjes, dus nu ben ik een boomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |