SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Lekker heel de vakantie met blaren van de kapotte sokken lopen omdat dat makkelijker is dan ze mee terug nemen om te wassenquote:
Je kunt er ook ellendige kinderen mee opknopen in shabby kuthotels @RockNijntjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel de vakantie met blaren van de kapotte sokken lopen omdat dat makkelijker is dan ze mee terug nemen om te wassen
Kom je die ene snaakse Spaanse tegen die gru-we-lijk veel zin heeft in Hollandse hutspot valt ze flauw van je onderbroekje.quote:
Dit heb ik gedaanquote:
De jeugd kan nog geen halve pagina tekst meer lezen dus neem maar alvast afscheid van auto's, democratie, de rechtstaat, medische zorg, koffie, verwarming en stromend water.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:43 schreef Nattekat het volgende:
Verveling is wel goed voor je creativiteit schijnt. Daarom is short content zo'n rotzooi voor kinderen.
Ik koop juist altijd zo veel mogelijk nieuwe kleding voor vakanties, geen zin om in versleten meuk rond te gaan lopenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan
Maar voor de vakantie heb ik nieuwe sokken gekocht omdat ik anders nooit genoeg ging hebben, dus eigenlijk maar half...
Sokken gaan met de bonte wasquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, witte was moet vandaag, over sokken gesproken. Bijna vergeten.
Heb ik ook gedaan. Ga ik niet meer doenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop juist altijd zo veel mogelijk nieuwe kleding voor vakanties, geen zin om in versleten meuk rond te gaan lopen
Correct en tevens slaan er 4 miljard vrouwen kurkdroog van.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat toegestaan wordt door @:uitstraling
Jammer voor hem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat toegestaan wordt door @:uitstraling
Boeit vrouwen echt helemaal niets als je een dikke bankrekening hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Correct en tevens slaan er 4 miljard vrouwen kurkdroog van.
Ja sowieso gewoon kleren kopen die je ook na je vakantie nog gewoon kunt gebruiken, niet dat ze in de kast blijven liggen tot de volgende vakantiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Ga ik niet meer doen
Kan beter ver van tevoren al wat kopen zodat het meer geschikt is voor het dagelijkse leef
Gaat het over 1 persoon of mogen we per categorie kiezen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:55 schreef UitStraling het volgende:
Wat is jullie mooiste, liefste, geilste, lekkerste, warmste, fijnste, leukste vakantieliefde?
Ik draag het nog wel, het is niet zo extreem, maar het voelt bijna als een Hawaii shirt dragen in de herfstquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sowieso gewoon kleren kopen die je ook na je vakantie nog gewoon kunt gebruiken, niet dat ze in de kast blijven liggen tot de volgende vakantie
Ik heb voornamelijk zwarte halfjes en kwartjes, dus nu ben ik een boomerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee jongeren zijn nu van de lange witte sokken. Zeker onder sportkleding.
Sneakersokken en halve zwarte zijn ineens voor Boomers
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk zwarte halfjes en kwartjes, dus nu ben ik een boomer
Dat komt gewoon door deze 'zomer'quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik draag het nog wel, het is niet zo extreem, maar het voelt bijna als een Hawaii shirt dragen in de herfst
Zou wel erg tof zijn als elke categorie bij een en dezelfde persoon zou behoren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het over 1 persoon of mogen we per categorie kiezen?
Dan zit Fles gebakken met z'n biljetjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Boeit vrouwen echt helemaal niets als je een dikke bankrekening hebt.
Lilak zelf?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor ontbijt
Eens kijken wat lilak voor lekkers in huis heeft
Zou je zeggen hequote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zit Fles gebakken met z'n biljetjes.
Zijn er nog een paar waar ik wel goede herinneringen aan heb in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou wel erg tof zijn als elke categorie bij een en dezelfde persoon zou behoren.
Pas nu op met zwarte halfjesquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb voornamelijk zwarte halfjes en kwartjes, dus nu ben ik een boomer
Dat was m'n midden in de nacht snackquote:
Dit is gewoon onzinquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ja je bent officieel oud nu:
https://www.reddit.com/r/Xennials/s/bGpYRRN9bU
Wat hebben die homo’s toch met het flirten met het Palestijnse regime waar ze homo’s gewoon in bomen hangen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Waarom gaan deze mensen niet vrolijk de vrijheid in blote bips vieren in Khan Younis of Teheran?
https://www.at5.nl/artike(...)-israelische-vlaggen
We gaan 1976 verslaan!quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk jongens en meisjes, een flutzomer van niks. JA WEER JA.
[ afbeelding ]
2021 in de islamitische jaartelling zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens Hiemstra is een 30+ zomer standaard vanaf 2021
https://www.metronieuws.n(...)emiddelde-zomerweer/
Ik heb het hele moslim-LGBTQ verbond nooit echt begrepenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat hebben die homo’s toch met het flirten met het Palestijnse regime waar ze homo’s gewoon in bomen hangen?
Het heeft bijna continu geregendquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet zo miepen over het weer. Was een heerlijke ochtend. Straks een buitje volgende week weer hele week rond de 25 graden.
Nu al zin in diezelfde users die dan gaan klagen dat het te warm is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet zo miepen over het weer. Was een heerlijke ochtend. Straks een buitje volgende week weer hele week rond de 25 graden.
Tsjemigquote:
doe mij maar sneeuwquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al zin in diezelfde users die dan gaan klagen dat het te warm is.
ziet er goed uit, keertje geen tekortenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Polarisatie en politiek als een voetbalwedstrijd zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het hele moslim-LGBTQ verbond nooit echt begrepen
En maandagavond dan weer een HORRORMOESSON DES DOODS zo gaat het iedere weekquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:31 schreef Nizno het volgende:
Maandag stroomt warme lucht ons land binnen ‘en dan staat er plotseling een zomers warme dag op het programma’, aldus Weeronline. In het zuidoosten wordt het zelfs maximaal 27 graden.
Wel nattesnil danquote:
Wat genuanceerd dat je het als behoefte formuleert ipv een klacht.quote:
nee gewoon lekker echte plaksneeuw van een meter hoog om het huisquote:
Complot van de airco lobbyquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Volgens Hiemstra is een 30+ zomer standaard vanaf 2021
https://www.metronieuws.n(...)emiddelde-zomerweer/
Op straat slapen genotquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:37 schreef Karzai het volgende:
En anders vlieg je voor 3 tientjes naar spanje
Zou een moord doen voor effe wat wind en regenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
zo boodschappen gedaan en pakketjes verzonden. Nu rest van de dag binnensmurfen
had echt regen en wind op de scooter
nou moet je naar nl komenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou een moord doen voor effe wat wind en regen
jawelquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:37 schreef Karzai het volgende:
En anders vlieg je voor 3 tientjes naar spanje
Moet je in WKN zeggen. Dan schiet 90% van de users in standje zelfmoord.quote:
Switch is wel echt een goden dingquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
ik zit te kijken wat voor spellen de switch allemaal heeft. Zijn wel duur zeg
Neh, ik moord jou dan gewoon.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je in WKN zeggen. Dan schiet 90% van de users in standje zelfmoord.
Ik wil er ook nog steeds eenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
kan je misschien beter op opvolger wachtenquote:
de games? tja met elke console zoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Sports, diverse Mario games, Mario kart, fifa, Need for speed, minecraft, animal crossing en nog een aantal.quote:
Ik wacht wel tot het avond is. Dan is het hier ook weer lekkerquote:
Nintendo staat er wel om bekend dat het afzetters zijn. Staan er daarentegen niet om bekend dat oudere apellen goedkoper wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je misschien beter op opvolger wachten
[..]
de games? tja met elke console zo
mario kartquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon voor Mario en Luigi en Kirby en donkey Kong enzo
Ik heb er ooit eentje met twee vogeltjes gekocht op Ali of eBay. Misschien hebben ze meer soorten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:18 schreef Nizno het volgende:
oke help!! IK ZOEK
[ afbeelding ]
maar dan een versie met een ronde driehoekje vierkantje en nog een derde (zeshoek, i dont know) die je in de houders kan doen.
Ooit heb ik die gekocht en die hangen bij ex, maar wil die hier nu ook.
hoe ga ik die weer terug vinden?
Zelf klussen denk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:18 schreef Nizno het volgende:
oke help!! IK ZOEK
[ afbeelding ]
maar dan een versie met een ronde driehoekje vierkantje en nog een derde (zeshoek, i dont know) die je in de houders kan doen.
Ooit heb ik die gekocht en die hangen bij ex, maar wil die hier nu ook.
hoe ga ik die weer terug vinden?
ja ik vind er ook al vele, sommige zelfs 20 euro per 1 om 1 sleutelbos aan te doen. maar niet die met die metalen blokken rond vierkant driehoek soortquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje met twee vogeltjes gekocht op Ali of eBay. Misschien hebben ze meer soorten.
quote:
thanks.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:35 schreef Karzai het volgende:
https://www.amazon.nl/s?k(...)f=pd_sl_2gp0dyma2u_e
awwwwwwwquote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:47 schreef essnhills het volgende:
Awwwww
Tienerstelletje bij de bushalte.
Zij had hem met de scooter daar afgezet en bleef wachten tot de bus kwam.
Maar het begon een beetje te regenen en zij had alleen een spijkerjasje aan. En toen wilde hij haar zijn jas geven
Gewoon hout zijn die huisjes toch? Triplex, figuurzaagje, klaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik vind er ook al vele, sommige zelfs 20 euro per 1 om 1 sleutelbos aan te doen. maar niet die met die metalen blokken rond vierkant driehoek soort
Inflatie he.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:32 schreef Nizno het volgende:
en dan heb je dit wel
maar das dus 21 euro per sleutelbos. ik weet zeker dat ik dat er destijds niet aan heb uitgegeven
Hoezo is er al een neerslag tekort van 14 mm.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Loopt een dag achter, staat nu weer op 0.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is er al een neerslag tekort van 14 mm.
Lui omdat persoonlijkheid hier.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
De grote vraag des levens: lui omdat moe of moe omdat lui?
Ik ben absoluut lui omdat ik mentaal gewoon kapot ben en tevens de hele week matig geslapen heb. Mogelijk nog een gevolg van twee avonden feesten en daarna weer meteen een volle werkweek. Schijnt bij oud worden te horen ofzo, net als enkelsokken.quote:
Het regent NOG niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo is er al een neerslag tekort van 14 mm.
Daar kom ik niet van tot rustquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:nattekat je kunt bij mij wel meewerken om het stucwerk van de muur te bikken.
Dit klinkt als iets waar ik moeier van thuis kom dan dat ik gekomen ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed om je gedachtes weer op 0 te kregen. Mentale reset.
Ga dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets waar ik moeier van thuis kom dan dat ik gekomen ben.
Ga liever naar de sportschool voor krachttraining.
Eerst lunchquote:
quote:
Het is tot nu toe nog geen enkele keer voorgekomen dat ik niet ben gegaan als ik heb gezegd te gaanquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is tot nu toe nog geen enkele keer voorgekomen dat ik niet ben gegaan als ik heb gezegd te gaan
dat vergoeden ze wel hoor als je een appje stuurtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende keer toch maar even beter in de gaten houden waar de Picnic mee aan komt zeilen. Eieren tht 12 aprilDacht eerst nog dat het een foutje was maar ze bleven allemaal drijven
![]()
Ja nu te laat voor reclameren natuurlijk
ik las tienersletjequote:Op zaterdag 13 juli 2024 11:47 schreef essnhills het volgende:
Awwwww
Tienerstelletje bij de bushalte.
Zij had hem met de scooter daar afgezet en bleef wachten tot de bus kwam.
Maar het begon een beetje te regenen en zij had alleen een spijkerjasje aan. En toen wilde hij haar zijn jas geven
ga je dan op de eerste rang zitten van al het water?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voor als die zeestroming stopt
Krijgen we weer eens een Elfstedentochtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien koelt Thailand dan ook wel afquote:Op zaterdag 13 juli 2024 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wordt daar gewoon standaard 50+ gradenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat doet die klimaatverandering eigenlijk met Thailand? Misschien gaat daar ook wel een koude wind waaien.
De verwachting is dat het daar warmer gaat wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat doet die klimaatverandering eigenlijk met Thailand? Misschien gaat daar ook wel een koude wind waaien.
Ja maar er is ruimte om af te koelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien koelt Thailand dan ook wel af
die tweede is leuk, eerste... mwaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Eintracht Frankfurt (uitshirt afgelopen seizoen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En de niet Europese verrassing is...
[ afbeelding ]
Atletico Lusaka (Zambia/bekershirt afgelopen seizoen)
![]()
![]()
![]()
Ja dat was hier ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De verwachting is dat het daar warmer gaat worden
Dan kan ik er ook naartoequote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien koelt Thailand dan ook wel af
Eerste is inderdaad niet bijzonder. Wel een mooie club hoor.quote:
En 150% luchtvochtigheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De verwachting is dat het daar warmer gaat worden
ja ik heb niets met voetjebal dus ik kijk alleen naar uiterlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerste is inderdaad niet bijzonder. Wel een mooie club hoor.
ja ik heb daar nooit zo'n last van.quote:
Een Zambiaans shirt is wel gaaf. Is weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
ga je ze dragen bos?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
We komen sowieso allemaal naar de opening van Bållånd, het Zweedse themarestaurant dat bal daar begintquote:
Ik ben er ook best wel blij mee.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]d
Een Zambiaans shirt is wel gaaf. Is weer eens wat anders.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We komen sowieso allemaal naar de opening van Bållånd, het Zweedse themarestaurant dat bal daar begint
Onderste shirt heb ik nu al aan. Die andere gaat ook wel gedragen worden, tijdens het hardlopenquote:
Eintracht Pippi Langstrumpfquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eerste is inderdaad niet bijzonder. Wel een mooie club hoor.
Heil Pipi Langstrumpfquote:
leuk bosquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Onderste shirt heb ik nu al aan. Die andere gaat ook wel gedragen worden, tijdens het hardlopen
En als het goed is komt er vandaag nog 1 via een andere site met de gewone post. Deze twee lagen net in de postnl automaat bij de Jumboquote:
das lulligquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Vaatwasser de hele ochtend voor jan lul staan draaien omdat het blokje is blijven klemmen in de houder
Prima. Ik heb trek in een tostiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
Vaatwasser de hele ochtend voor jan lul staan draaien omdat het blokje is blijven klemmen in de houder
En hoe gaat het met jullie dagen?
Tostiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima. Ik heb trek in een tosti
Had je die sneakervitrine met licht en afstandsbediening nog gezien gisteren?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik heb daar nooit zo'n last van.
Laatste keer eigenlijk echt voor het eerst dat i geen goede plek had om mijn bikini's te drogen en dat het dan zo muf wordt
Goed hequote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voordat je een jaar op vakantie gaat
ja pre smurfingquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje bijkomen voordat je gaat bijkomen
das nog niet eens drie weken bij 40 ureige werkweekquote:
In Thailand heb je ook een Ikea om niet in te werken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En die maak je op in een week? Hoeveel werk jij?
ja ik heb gevraagd of ik daar kan werken maar dat kan nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Thailand heb je ook een Ikea om niet in te werken.
Gewoon allemaal meenemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb koffer stress @:ltvdk
![]()
[ afbeelding ]
je bent vrouw, alle drie dusquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
gewoon in de zee container met je andere spullen toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel gedoe omdat mee te nemen ook
Vervoeren ze toch wel voor je.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wel gedoe omdat mee te nemen ook
Moet toch in bangkok en zo mee lopenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vervoeren ze toch wel voor je.
Bang-cockquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet toch in bangkok en zo mee lopen
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Maar worden de koffers die niet mee mogen niet verdrietig?
Nee worden ze nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:08 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Maar worden de koffers die niet mee mogen niet verdrietig?
Leveren ze toch gewoon bij je hotel of huis af daar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet toch in bangkok en zo mee lopen
ja dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon alle kleding in de kleine koffer, de kleine in de middelste en de middelste in de grote.
Opgelost.
mweh wat decadentquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leveren ze toch gewoon bij je hotel of huis af daar.
Hebben niet alle vrouwen dat??quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zou mooi zijn![]()
heb denk ik teveel kleding
Nee heb ook al die duurdere klasse ticket gekochtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor die ene keer gewoon lekker doen.
Toch dat steekkarretje zien te regelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef bitterbal het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zeecontainerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch dat steekkarretje zien te regelen
Had al zo'n kist voor een vrachtvliegtuig voorgesteldquote:
Ja, daar kan ze dan gewoon zelf bijkruipen met wat crackers en een thermosflesje theequote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had al zo'n kist voor een vrachtvliegtuig voorgesteld
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar kan ze dan gewoon zelf bijkruipen met wat crackers en een thermosflesje thee
hmmm🤨quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Yay, 70s scifi pulp tijdschrift is binnen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lees wel dat het een pulp tijdschrift is maar weet nog niet wat er dan in staat
Niet om 'Meet a crazy lady week'?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ging mij vooral om het korte verhaal van Harlan Ellison. Het is een soort van proto-robocop.
Spaar je dit soort dingen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ging mij vooral om het korte verhaal van Harlan Ellison. Het is een soort van proto-robocop.
thaise palingvissers.. feestquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb ook al die duurdere klasse ticket gekocht
Ga misschien naar dit hotel
https://www.booking.com/h(...)&checkout=2024-09-20
Zit aan de thaise maas
Goedkoop hotelletje welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb ook al die duurdere klasse ticket gekocht
Ga misschien naar dit hotel
https://www.booking.com/h(...)&checkout=2024-09-20
Zit aan de thaise maas
Ja voor daar is het misschien wel prijzig, ik vergelijk het even met de hotelletjes voor mijn eigen vakantie, daar ben ik de prijs die je in Thailand voor 3 dagen betaalt al per nacht kwijtquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind je hem goedkoop. Ik zit zelfs te twijfelen of ik het niet te duur vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk daarom moet je ook naar thailandquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor daar is het misschien wel prijzig, ik vergelijk het even met de hotelletjes voor mijn eigen vakantie, daar ben ik de prijs die je in Thailand voor 3 dagen betaalt al per nacht kwijt
Dit is gewoon Rotterdam johquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk daarom moet je ook naar thailandNormaal gesproken kijk ik naar zo 25 euro tot 30 euro per nacht maar hier hebben ze zo'n leuk terras
[ afbeelding ]
Zit er ook ontbijt bij?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk daarom moet je ook naar thailandNormaal gesproken kijk ik naar zo 25 euro tot 30 euro per nacht maar hier hebben ze zo'n leuk terras
[ afbeelding ]
Alleen wat minder multicultureelquote:
Moest wel lachen toen ik dat zag.quote:
Ik ben wel gefascineerd door ouderwetse pulp sci-fi en weird fiction tijdschriften. Maar had er nog niet eerder een in huis gehaald.quote:
Iemands huis drijft weg op de achtergrond.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh nou wie weet is dit het begin van een imposante collectiequote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest wel lachen toen ik dat zag.
[..]
Ik ben wel gefascineerd door ouderwetse pulp sci-fi en weird fiction tijdschriften. Maar had er nog niet eerder een in huis gehaald.
Dat is dan wel aan de prijzige kant voor daarquote:
ja iddquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan wel aan de prijzige kant voor daar
Kleine krezantenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is denk ik het ontbijft buffet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
das een pre-smerige toeristen stampede fotoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denkt dat een uurtje wel voldoende is om te ontbijten?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:01 schreef bitterbal het volgende:
Nu nog bedenken hoe lang ik dan daar blijf
nou 15 min ook welquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denkt dat een uurtje wel voldoende is om te ontbijten?
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Mijd de spits. Mijd het alternatief. Neem ontslag. Blijf in huis. Probeer niet aan OV te denken.
Ze kunnen het beter midden in de zomervakantie doen dan erbuiten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Mijd de spits. Mijd het alternatief. Neem ontslag. Blijf in huis. Probeer niet aan OV te denken.
ja ze zullen wel moeten maar het is wel irritantquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter midden in de zomervakantie doen dan erbuiten.
De linkse samenzwering die vanuit de oppositie de al jaren rechtse regering onder schot houden met hun space laser op zonne-energie.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:54 schreef Nattekat het volgende:
Maar we kunnen gewoon door met automobilistje pesten hoor, prima alternatieven! Grgr, GL en D66.
wanneer ga je naar thailand?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zullen wel moeten maar het is wel irritant
lekker hoor , 2 maandjes nog, en dan blijf je een jaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb. ticket voor 14 september gekocht
Ja das de testfasequote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker hoor , 2 maandjes nog, en dan blijf je een jaar?
gaat vast lukkenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das de testfasemaar intentie is wel voorgoed
Wanneer is de bal-wil-geen-afscheid-maar-toevallig-zitten-we-hier-allemaal-sushi-te-eten meet?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb. ticket voor 14 september gekocht
Altijd lekker weer daarquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:02 schreef Karzai het volgende:
ik ga je vlog wel volgen, en misschien verpats ik mijn appartement hier ook en kom ik je achterna
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wanneer is de bal-wil-geen-afscheid-maar-toevallig-zitten-we-hier-allemaal-sushi-te-eten meet?
Ze kunnen het misschien gewoon beter niet twee volle weken achter elkaar doen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze kunnen het beter midden in de zomervakantie doen dan erbuiten.
weet ik, maar verschillende seizoenen vind ik ook wel lekker, weet niet of ik het hele jaar 30 graden wel lekker vind.quote:
Deze keer heb ik het wel over gemeentepolitiekquote:Op zaterdag 13 juli 2024 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De linkse samenzwering die vanuit de oppositie de al jaren rechtse regering onder schot houden met hun space laser op zonne-energie.
Het is goed dat je vooral een manier hebt gevonden om links de schuld te geven van je eigen kuthumeur zelfs als het compleet ongerelateerd is.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze keer heb ik het wel over gemeentepolitiek
Zat gemeenten waar die twee aan de macht zijn. En landelijke partijen willen dat ook maar hebben goddank de kans nog niet gekregen.
nee uiteraard, het vergt wel wat voorbereiding en je bent er al een aantal keer geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet je ook niet zomaar doenIk droom hier al jaren van
dankquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is goed dat je vooral een manier hebt gevonden om links de schuld te geven van je eigen kuthumeur zelfs als het compleet ongerelateerd is.
ja nu 10 keerquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee uiteraard, het vergt wel wat voorbereiding en je bent er al een aantal keer geweest
ja ik ook. vind het wel spannendquote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:13 schreef Karzai het volgende:
ik hoop dat je een mooi leven gaat leiden daar
Zo vaak al inmiddelsquote:
jaquote:
Intens hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das de testfasemaar intentie is wel voorgoed
Waarom is het boeddhisme belangrijk voor je?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:18 schreef bitterbal het volgende:
maar wat ik echt fijn vind aan thailand is dat het veilig is, makkelijk te bereizen,goedkoop. Mooi weer en prachtige natuur. En dat het een boeddhistisch land is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |