SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zelfs nog even zon gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het droog geweest?
volgens mij is er vanaf 12u ofzo hier 1 grote teringbui
dat was hier voor de buiquote:
het duurde daarna nog een uur voor je kwartje vielquote:
hehehehe, eens. Dit exclusieve gedoe is ook niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat ze eens nieuwe kleuren uitbrachten. Verder is het wel grappig om te zien.
Ik krijg heel vaak kattenfoto's op mijn mobiel bij mijn ontgrendelschermquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te lang blootgesteld aan Bal in dit topic, want het YouTube algoritme beveelt me net een reviewvideo voor een sneaker vitrine aan.
daat staat gewoon Elmo die een hartje met zn pootjes uitbeeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak kattenfoto's op mijn mobiel bij mijn ontgrendelscherm
Het antwoord ja. Heb helemaal niks gespiektquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het duurde daarna nog een uur voor je kwartje viel
pieken is een schandequote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het antwoord ja. Heb helemaal niks gespiekt
Ik heb gewoon iets wisselends ingesteld, Mijn achtergrond is de Pula Arenaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
daat staat gewoon Elmo die een hartje met zn pootjes uitbeeld.
ik zie graag of ik inderdaad mijn telefoon probeer te ontgrendelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets wisselends ingesteld, Mijn achtergrond is de Pula Arena
ik moet straks mijn kerstlampjes weer ophangen... en dan de plank voor het raam weer vullen...quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn achtergrond is een anime robot. Al een tijdje. Waarschijnlijk nog wel even. Ik wissel nauwelijks.
Wat was je vorige dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
De vorige keek ik wat gekke blikken voor. De robot is geaccepteerde.
alvast sparen voor zo'n leuk skattig dorpjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moet straks mijn kerstlampjes weer ophangen... en dan de plank voor het raam weer vullen...
ik heb een windlicht met een legokerstboom beneden, wat huisjes en tirelantijntjes van dorpjes en een verdieping boven met veel huisjes en tierelantijntjes uit het dorp.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
alvast sparen voor zo'n leuk skattig dorpje
Dan heb je al een durpjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een windlicht met een legokerstboom beneden, wat huisjes en tirelantijntjes van dorpjes en een verdieping boven met veel huisjes en tierelantijntjes uit het dorp.
kortom, nee daar heb ik genoeg van
uhuh erg leuk, maar daarvoor moet ik eerst de staatsloterij winnen zodat ik een huis van elastiek kan kopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:09 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan heb je al een durpje![]()
Of een treinspoortje met trein, misschien ook leuk.
nu niet meer?quote:
is dat niet een standaard-geval?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets wisselends ingesteld, Mijn achtergrond is de Pula Arena
Fired%quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Speedrun verplicht bezoekje aan HR.
Verder alles goed met je geheugen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik liep net naar de bus. Die was veel te vroeg, dus gemist.
Ik loop even terug naar m'n kantoor want ik merkte dat ik mijn oordopjes was vergeten en ga even zitten.
Loop op tijd weer terug naar de halte voor de volgende bus. Besef dat ik weer m'n oordopjes ben vergeten.
Oké jammer dan, na het weekend weer.
Neequote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is dat niet een standaard-geval?
Het is een gavequote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Ik loop even terug naar m'n kantoor want ik merkte dat ik mijn oordopjes was vergeten en ga even zitten.
Loop op tijd weer terug naar de halte voor de volgende bus. Besef dat ik weer m'n oordopjes ben vergeten.
Was je de secretaresse weer Nederlandse les aan het geven?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
Zou zo maar goed uit kunnen pakken als je een mede fan vindt ermee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hé, het is werkgerelateerd, ik bevorder de klantenbinding."
great joke your majestyquote:
Dus meer een Minisculeum.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
Is een soort van Colosseum maar dan kleiner..
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Was je de secretaresse weer Nederlandse les aan het geven?
Ah ok. Wat is de reden dat je dat als achtergrond hebt?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee
Is een soort van Colosseum maar dan kleiner..
Hij is een keer naar Kroatië geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ok. Wat is de reden dat je dat als achtergrond hebt?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is een keer naar Kroatië geweest.
Ik ben daar zelf geweest en vond het erg mooi. Foto heb ik ook zelf gemaaktquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ok. Wat is de reden dat je dat als achtergrond hebt?
Bij HR?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou zo maar goed uit kunnen pakken als je een mede fan vindt ermee.
Leuk. Waar was je in Kroatie? Rond Zagreb?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf geweest en vond het erg mooi. Foto heb ik ook zelf gemaakt
Nee Istrië. hotel resort lag nabij Porecquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Leuk. Waar was je in Kroatie? Rond Zagreb?
Beetje afslijpenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie bloempot. Ik meet thuis binnenpot op van plant. Ik koop pot. Ik zet binnenpot in sierpot. Past het nét niet.
facebook en telefoon?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk krijg ik aanbevelingen op Instagram van mensen die ik wel ken, maar met wie ik geen enkele connectie heb via derden of zelfs ook maar vierden...
Dit is gewoon niet normaal.
wat voor aanbevelingen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de neuk krijg ik aanbevelingen op Instagram van mensen die ik wel ken, maar met wie ik geen enkele connectie heb via derden of zelfs ook maar vierden...
die mensen hebben jou een keer gezocht waarschijnlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Misschien gebruik gemaakt van dezelfde WiFi verbinding? Ik vermoed zomaar dat dat is hoe Duolingo mij collega's aanbeveelt waar ik ook geen contactgegevens van heb.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik op FB ook weleens. Dat je denkt "Hoe kan iemand weten dat ik jou ken?" Klasgenoten van de basisschool en zo. Word je vanzelf paranoïde van.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
furieus masturberen!quote:
Het is één docent aan de universiteit en een vriend van m'n vader die ik al tijden niet gezien hebquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien gebruik gemaakt van dezelfde WiFi verbinding? Ik vermoed zomaar dat dat is hoe Duolingo mij collega's aanbeveelt waar ik ook geen contactgegevens van heb.
Dat, of zij hebben mijn nummer wel om een of andere reden.
Je kan het toch gewoon negeren? Als je er geen contact meer hebt waarom zou hij dan moeten verwachten dat je nu ineens wel gaat contacteren?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is één docent aan de universiteit en een vriend van m'n vader die ik al tijden niet gezien heb
De man van het gewone gepeupelquote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:58 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb niet eens connecties gerelateerd aan de universiteit
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik op FB ook weleens. Dat je denkt "Hoe kan iemand weten dat ik jou ken?" Klasgenoten van de basisschool en zo. Word je vanzelf paranoïde van.
Ik vind het vooral heel eng dat Instagram dit überhaupt voorlegt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan het toch gewoon negeren? Als je er geen contact meer hebt waarom zou hij dan moeten verwachten dat je nu ineens wel gaat contacteren?
Ja, dat zal met het AI-gebeuren later nog wel meer zijn. Gewoon negeren en doorademenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel eng dat Instagram dit überhaupt voorlegt.
De manier waarop jij scheld op de grote tech-bedrijven, ik schat dat er in San Jose honderdtwintig man meelezen met elk woord dat je typt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel eng dat Instagram dit überhaupt voorlegt.
Zo'n belangrijk persoon is die ook weer niet hoor, hij wordt gewoon in de gaten gehouden door een budget AI servertje in Bangladeshquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De manier waarop jij scheld op de grote tech-bedrijven, ik schat dat er in San Jose honderdtwintig man meelezen met elk woord dat je typt.
Dus als we later een sociaal-score-krediet systeem krijgen begint hij met een lagere scoren dan wij?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De manier waarop jij scheld op de grote tech-bedrijven, ik schat dat er in San Jose honderdtwintig man meelezen met elk woord dat je typt.
Even wat extra hits genereren, ontvoeren prinses Amalia knalgeweer kopen grote boem IloveHamas Free AliB Nattekatquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n belangrijk persoon is die ook weer niet hoor, hij wordt gewoon in de gaten gehouden door een budget AI servertje in Bangladesh
Niet mijn kitten.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dus als we later een sociaal-score-krediet systeem krijgen begint hij met een lagere scoren dan wij?
Iedere klacht, één credit minder.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dus als we later een sociaal-score-krediet systeem krijgen begint hij met een lagere scoren dan wij?
De NSA zit aan de andere kust.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wat extra hits genereren, ontvoeren prinses Amalia knalgeweer kopen grote boem IloveHamas Free AliB Nattekat
tis net instagramquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het zowaar droog.
Beetje eng wel.
@IJsdraakjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:32 schreef mschol het volgende:
eerste spotje in plafond badkamer gezet..
prima deal, zijn wel een stuk kleiner dan die erin zaten
morgen maar even wat hue lampjes halen
Als je met je vinger naar plekje achter je oor gaat en zegt: ''Doordenken uit'' dan denk je niet meer door.quote:
Ben allergisch, anders had ik 'm gecatnapt.quote:
Wat is daar de lol van?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je met je vinger naar plekje achter je oor gaat en zegt: ''Doordenken uit'' dan denk je niet meer door.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben allergisch, anders had ik 'm gecatnapt.
werkte dat maar bij gewoon "denken"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je met je vinger naar plekje achter je oor gaat en zegt: ''Doordenken uit'' dan denk je niet meer door.
jupquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
werkte dat maar bij gewoon "denken"![]()
![]()
dat zou ook wel handig zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
werkte dat maar bij gewoon "denken"![]()
![]()
Zolang het met een meerderheid van stemmen is gegaan is het democratischquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Nationaal vuurwerk in Rotterdam eindigt.
Zit je als linkse kut partij dan met je drogredenen voor een verbod op vuurwerk.
@:Haags
Democratie is niet een tirannie van de meerderheid.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang het met een meerderheid van stemmen is gegaan is het democratisch
Bedankt voor wat je hebt gedaan feestjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:bitterbal is dan al weg uit Rotterdam, geen reden voor een feestje
Hahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hebben blijkbaar een leven naast FOK!
Even alle leuke dames uit mijn contactenlijst een berichtje aan het sturenquote:
Het grootste deel van de Rotterdamse wethouders (waar dit vandaan kwam) is Leefbaar Rotterdam en VVD.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Zit je als linkse kut partij dan met je drogredenen voor een verbod op vuurwerk.
Links is nog steeds verantwoordelijk voor vuurwerkverboden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het grootste deel van de Rotterdamse wethouders (waar dit vandaan kwam) is Leefbaar Rotterdam en VVD.
De PvdA was tegen het afschaffen van het nationaal vuurwerk.
De reden waarom bezuinigd moet worden is vanwege beleid dat onder Rutte is ingevoerd waarbij de gemeentes ineens verantwoordelijk waren voor een hoop uitkeringen en jeugdzorg.
Ja dit is echt een links probleem ja.
ben de ramen weer aan het decoreren, zit eindelijk niet meer in de etalagequote:
Dat is een besluit van de coalitie geweest, waarvan in Rotterdam de VVD de grootste partij is. GL en PvdA zitten daar niet in.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Links is nog steeds verantwoordelijk voor vuurwerkverboden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even alle leuke dames uit mijn contactenlijst een berichtje aan het sturen![]()
is dat niet gewoon een of andere mix van olieen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
wat een ontzettend naar product, anti klit spray
WEG MET DE KLITquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:20 schreef Nizno het volgende:
wat een ontzettend naar product, anti klit spray
als je klit er van weg gaat.... jakquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een of andere mix van olieen?
vrouwen mogen geen plezier beleven!!quote:
Ja maar het is nog steeds de schuld van links natuurlijk. Die hebben de rechtste partijen al 20 jaar gedwongen om links beleid uit te voerenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een besluit van de coalitie geweest, waarvan in Rotterdam de VVD de grootste partij is. GL en PvdA zitten daar niet in.
vervroegde puntmutsenuurtjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:29 schreef Nizno het volgende:
ow jee heb ik gemist dat het puntmutsen uurtje al is begonnen?
En dan beweren ze dat blanken niet kunnen dansen.quote:
Die opmerking van Karzai heeft je wel geraakt hè?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Big Rivers Festival in mijn stadje. Vond het te druk
#zuurpruim
Ik wist niet dat dat nationale vuurwerk door de lokale restaurants betaald werdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:13 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)niet-meer-meebetalen frappant wel, bitterbal gaat naar thailand en verkoopt dr 2de huis en opeens kan rotterdam zn nationale vuurwerk niet meer betalen
Nee dat staat zo in de Tagesordnung in de OPquote:
Ja maar VVD is een extreem linkse partijquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een besluit van de coalitie geweest, waarvan in Rotterdam de VVD de grootste partij is. GL en PvdA zitten daar niet in.
Hetquote:Op vrijdag 12 juli 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was de "we maken een Frankenstein om Leefbaar eruit te houden"-coalitie destijds.quote:college van burgemeester en wethouders voor de periode 2018-2022 werd gevormd door een coalitie van de partijen GroenLinks (2 wethouders), VVD (2 wethouders), D66 (2 wethouders), PvdA (2 wethouders), CDA (1 wethouder) en CU-SGP (1 wethouder). Het college werd op 5 juli 2018 na 107 dagen onderhandelen beëdigd.
Nee johquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die opmerking van Karzai heeft je wel geraakt hè?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het
[..]
Het was de "we maken een Frankenstein om Leefbaar eruit te houden"-coalitie destijds.
oranje shirtjes waren in de aanbieding?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hopelijk morgen al mijn drie bestelde voetbalshirtjes binnen![]()
Gratis shirtje bij 5 flessen colaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
oranje shirtjes waren in de aanbieding?
kun je beter naar de jumbo, daar krijg je een fles cola gratis bij 5 flessen cola.quote:
Komende jaren weer massaal verbaasd zijn dat het vuurwerkverbod niet goed werkt. Echt genieten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Kan, maar die heb ik niet besteld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
oranje shirtjes waren in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Overigens vind ik Budabeertje geen zuurpruim
En nu die er niet meer inzitten hebben ze natuurlijk meteen het boze linkse verbod ongedaan gemaakt. Oh nee wacht.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het
[..]
Het was de "we maken een Frankenstein om Leefbaar eruit te houden"-coalitie destijds.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ad-wil-er-niet-vanafquote:De Rotterdamse VVD peinst er ook niet over het afsteekverbod in te trekken, ondanks de tekortschietende handhaving en het beeld van een onmachtige gemeente dat daarmee opgeroepen wordt.
Sleutel ligt bij het Rijk
“Uiteindelijk moet er een landelijk verbod komen. Ook de verkoop van vuurwerk zal verboden moeten worden, en de vuurwerkbranche moet daarvoor gecompenseerd worden”, zegt VVD-fractievoorzitter Pascal Lansink. “We kunnen niet meer uitleggen dat handhavers, politie, brandweer en zorg zo worden belast door het vuurwerk.”
Net als Lansink, vinden ook Reitema, Van Wifferen en Soytekin dat de sleutel tot het succes van het Rotterdamse afsteekverbod ligt bij het Rijk. De stad heeft ook de hulp van de landelijke politiek nodig om tot een wettelijk verkoopverbod van vuurwerk te komen.
quote:
Hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Vind van het vuurwerkverbod wat je wil hoor. Maar het afschuiven op links terwijl de VVD ook volmondig vóór is is wel een beetje, ehh, tja.
Dat verbod is gewoon haast onmogelijk om te handhaven, dus zelfs al wordt het doorgevoerd dan verandert er nog niks. Ja wat meer drukte op de SEH vanwege twijfelachtig geïmporteerd vuurwerkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Vind van het vuurwerkverbod wat je wil hoor. Maar het afschuiven op links terwijl de VVD ook volmondig vóór is is wel een beetje, ehh, tja.
Typisch rechts gedrag.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Vuurwerk overlast is voor minimaal 75% illegaal vuurwerk, en die gasten komen er nog prima aanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat verbod is gewoon haast onmogelijk om te handhaven, dus zelfs al wordt het doorgevoerd dan verandert er nog niks. Ja wat meer drukte op de SEH vanwege twijfelachtig geïmporteerd vuurwerk
Als je ze door het hoofd schiet als je ze betrapt is het zo over.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vuurwerk overlast is voor minimaal 75% illegaal vuurwerk, en die gasten komen er nog prima aan
Ja weet nog wel die ene jaarwisseling tijdens corona toen er dat verbod was, heb nog nooit zoveel vuurwerk tijdens een jaarwisseling gezien als toenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vuurwerk overlast is voor minimaal 75% illegaal vuurwerk, en die gasten komen er nog prima aan
De Chinese methode gebruiken dus?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze door het hoofd schiet als je ze betrapt is het zo over.
Nou ja het werkt, maar of je er blij mee moet zijn is een tweede. Als je je sleutel kwijt bent kun je ook je huis afbranden, dan heb je ook geen slot meer waar je de sleutel niet van hebtquote:
Only the sith deal in absolutes.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Vind heel dat generaliseren of iets links of rechts is ook gewoon dom, het zijn geen absoluten
Deze tip schrijf ik op.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het werkt, maar of je er blij mee moet zijn is een tweede. Als je je sleutel kwijt bent kun je ook je huis afbranden, dan heb je ook geen slot meer waar je de sleutel niet van hebt
Helpt jou niet maar het zal ervoor zorgen dat anderen extreem zuinig zijn op hun sleutels.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het werkt, maar of je er blij mee moet zijn is een tweede. Als je je sleutel kwijt bent kun je ook je huis afbranden, dan heb je ook geen slot meer waar je de sleutel niet van hebt
Politiek is ook niet statisch, dat verandert continu VVD was 20 jaar geleden een extreem rechtse partij maar is inmiddels bijna de meest neutrale centrumpartij. Eigenlijk zijn ze wat D66 20 jaar geleden was, D66 zelf is nu meer een partij in een identiteitscrisis, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Only the sith deal in absolutes.
En ja. Ik ben politiek links. Vind ook niet alles wat linkse partijen gedaan hebben altijd even handig. Maar ik zie vaak dat links de schuld krijgt van alles terwijl we op het punt zitten dat mensen die geboren zijn na het laatste kabinet met een linkse minister president alweer een paar jaar oud genoeg zijn om te stemmen.
Of ze gaan andere methoden zoeken om als sleutel te dienenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt jou niet maar het zal ervoor zorgen dat anderen extreem zuinig zijn op hun sleutels.
Truste Bossiequote:
Ik doe met je mee Bossie. Teruste....quote:
PvdA is inmiddels voor hoogopgeleid en inmiddels al 10 jaar goed aan het verdienen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek is ook niet statisch, dat verandert continu VVD was 20 jaar geleden een extreem rechtse partij maar is inmiddels bijna de meest neutrale centrumpartij. Eigenlijk zijn ze wat D66 20 jaar geleden was, D66 zelf is nu meer een partij in een identiteitscrisis, maar dat terzijde.
Was het bij jou droog danquote:
Dat valt volgens mij wel mee. Het is jammer dat ik niet echt een goede grafiek kan vinden. Maar ik vond wel dit:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Politiek is ook niet statisch, dat verandert continu VVD was 20 jaar geleden een extreem rechtse partij maar is inmiddels bijna de meest neutrale centrumpartij. Eigenlijk zijn ze wat D66 20 jaar geleden was, D66 zelf is nu meer een partij in een identiteitscrisis, maar dat terzijde.
Hij heeft het verder over een golfbeweging, dat de VVD in de 60s de verzorgingsstaat heeft opgericht, in de 80s hem weer gedeeltelijk heeft geprobeerd af te breken.quote:Dat ziet ook onderzoeker André Krouwel, oprichter van het KiesKompas. Volgens hem is de VVD nu niet het meest links en progressief ooit. "Wij hebben onderzoek gedaan over verloop van tijd naar de positie van politieke partijen. Daarin zie je dat de VVD in 2006 duidelijk linkser en progressiever was dan in 2021."
Ja het valt ook niet te meten omdat geen enkel standpunt puur links of rechts is, is altijd afhankelijk van de tijdsgeest. Daarom snap ik niet waarom mensen het gelijk een bepaalde richting opgooien als het standpunt ze niet aanstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee. Het is jammer dat ik niet echt een goede grafiek kan vinden. Maar ik vond wel dit:
[..]
Hij heeft het verder over een golfbeweging, dat de VVD in de 60s de verzorgingsstaat heeft opgericht, in de 80s hem weer gedeeltelijk heeft geprobeerd af te breken.
https://eenvandaag.avrotr(...)rme-golfbeweging-in/
He, ik noemde hier de VVD niet "toen extreem rechts" hé.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het valt ook niet te meten omdat geen enkel standpunt puur links of rechts is, is altijd afhankelijk van de tijdsgeest. Daarom snap ik niet waarom mensen het gelijk een bepaalde richting opgooien als het standpunt ze niet aanstaat.
polarisatie dit datquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het valt ook niet te meten omdat geen enkel standpunt puur links of rechts is, is altijd afhankelijk van de tijdsgeest. Daarom snap ik niet waarom mensen het gelijk een bepaalde richting opgooien als het standpunt ze niet aanstaat.
Nee, maar eigenlijk kan ik me er ook niet druk om maken, het is weekend, er zijn belangrijkere dingen om je druk over te makenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, ik noemde hier de VVD niet "toen extreem rechts" hé.
Ik schrijf linkshandig met rechtsquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:27 schreef Nizno het volgende:
ik ben extreem rechts. kan niet met links schrijven
ik schrijf onhandig met linksquote:
heb eerder vanavond kaasstengels aangebroken. en heb ze nu maar in de kast gelegd want anders snaai ik doorquote:
zijn het niet kaastengels?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb eerder vanavond kaasstengels aangebroken. en heb ze nu maar in de kast gelegd want anders snaai ik door
nope... mn tengels zijn meer worstevingertjesquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope... mn tengels zijn meer worstevingertjes
Ik zag bij Amazon LEGO met 20% korting dus nu is deze onderweg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag bij Amazon LEGO met 20% korting dus nu is deze onderweg.
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag bij Amazon LEGO met 20% korting dus nu is deze onderweg.
hahah die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ik ben precies het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:27 schreef Nizno het volgende:
ik ben extreem rechts. kan niet met links schrijven
quote:
ik ben er nog niet uit maar slapen gaat em ook niet wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]er ook al weer vroeg uit.
Nog plannen voor het weekend?
Vanmiddag een verjaardag, ook nog wat boodschappen doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 06:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben er nog niet uit maar slapen gaat em ook niet worden
niet echt, wil vandaag lamp ophangen en spots in badkamer vervangen
boodschapjes doen en verder zie ik wel
jij?
oh feest,"gratis" taartquote:Op zaterdag 13 juli 2024 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmiddag een verjaardag, ook nog wat boodschappen doen.
Morgen nog niets in de planning, zou weg gaan maar is door ziekte afgezegd
Ja lekker taart, dat is nog even afwachten wat voor taart het isquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh feest,"gratis" taart
morgen wel lekker rustig dan![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker taart, dat is nog even afwachten wat voor taart het is
Bij mijn dochter krijg je altijd vlaaien, die neem ik nooit vind ik niets aan. Of het moet er een met een knapperige bodem zijn
Ze zijn er wel, heerlijk zijn diequote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
een vlaai met knapperige bodem ken ik niet volgens mij,al is het alweer hele tijd geleden dat ik blaai heb gegeten
Beter een rijstevlaai @kwiwiquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, heerlijk zijn die
Maar die andere bodems vind ik niet lekker.
Beter helemaal geen vlaai 🤣quote:
Waarom maak je dan zo vroege afspraak op je vrije dag 🤭quote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:28 schreef Budapestenaar het volgende:
ik had bijna mijn wekker uitgeknald en genoeglijk verder geslapen. Maar ik bedacht me gelukkig dat ik naar de kapper moet.
Ze hadden geen andere tijden in de aanbieding. Maar ik hoef er pas om tien uur te zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom maak je dan zo vroege afspraak op je vrije dag 🤭
O dan had je de wekker een uurtje later moeten zetten. Of heb je zoveel tijd nodig om wakker te worden?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hadden geen andere tijden in de aanbieding. Maar ik hoef er pas om tien uur te zijn
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2024 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan had je de wekker een uurtje later moeten zetten. Of heb je zoveel tijd nodig om wakker te worden?
lekker naar het strandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker naar het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker naar het strandLekker gezandstraald wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Maar waarom wil je naar het strand?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:05 schreef CherryLips het volgende:
En het is zomervakantie dus als het volgende week met Gods gratie droog is dan is iedereen en z'n moeder op het strand en is er geen parkeerplek meer te vinden.
Ik ben zo blij met deze zomer. Het mag wat minder regenen voor de mensen op de camping. Maar de temperaturen vind ik geweldigquote:
nou ben ik wel blij voor jouquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met deze zomer. Het mag wat minder regenen voor de mensen op de camping. Maar de temperaturen vind ik geweldig
Dat is lief.. Jij hebt er straks geen last meer van als je wiet waait weg zit. Daar zijn de zomers heter dan hierquote:
Omdat strandquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar waarom wil je naar het strand?
las als mij wiet weg waaitquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lief.. Jij hebt er straks geen last meer van als je wiet waait weg zit. Daar zijn de zomers heter dan hier
Wist niet dat jij wiet hadquote:
Dat staat er toch ook?quote:
O hier schijnt toch regelmatig de zon, en dan moet de boel weer dicht omdat de zon op de ramen de boel weer verwarmd, als de zon schijnt zit ik meer in het donker dan als het regentquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:15 schreef CherryLips het volgende:
De temperatuur is niet zo'n probleem maar die regen en het gebrek aan licht
De collectieve winterdepressie valt vroeg dit jaar.
Hey Gianniquote:
Nee vast nietquote:
is gelegaliseerd tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijp dat wiet niet zo gewaardeerd wordt daar.
Gaat het over Thailand dan klopt dit niet. Want dat is zo legaal als wat. Al gaan er wel geluiden dat de overheid het weer wil criminaliseren.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijp dat wiet niet zo gewaardeerd wordt daar.
quote:
Oh sorry, dan haal ik waarschijnlijk landen door elkaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat het over Thailand dan klopt dit niet. Want dat is zo legaal als wat. Al gaan er wel geluiden dat de overheid het weer wil criminaliseren.
Iets dat daar defacto geen moer gaat uithalen.
ja is ook een rare sprong geweest. Het bleek ook zo te zijn dat thai dachten dat ze het als kruid konden gebruiken in het eten dus hele families aten er van en die eindigde bij de eerste hulp omdat ze er ziek van werdenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Gaat het over Thailand dan klopt dit niet. Want dat is zo legaal als wat. Al gaan er wel geluiden dat de overheid het weer wil criminaliseren.
Iets dat daar defacto geen moer gaat uithalen.
oh geen sorry hoor. denk dat veel mensen dit niet wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Oh sorry, dan haal ik waarschijnlijk landen door elkaar.
Ik vind dit een enerverende anekdote.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:31 schreef Haags het volgende:
Was even mijn kat aan het kammen want die is enorm aan het verharen.
Kan een compleet nieuwe winterjas in elkaar zetten nu. Koekoek.
Dat kan opzich ook wel maar het gaat wel een iets ander effect opleveren dan een plukje oreganoquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is ook een rare sprong geweest. Het bleek ook zo te zijn dat thai dachten dat ze het als kruid konden gebruiken in het eten dus hele families aten er van en die eindigde bij de eerste hulp omdat ze er ziek van werden
wat een kut hotel dat je dat door de muren heen hoortquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
Onopgevoed pokkekind in het hotel en toen die eindelijk stil was begon z'n vader zo hard te snurken dat het gebouw ervan trilde. Toen dat vanochtend stopte begon het pokkekind weer. Tering
Het is absoluut geen luxe hotel maar deze mensen zijn uitzonderlijk luidquote:Op zaterdag 13 juli 2024 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een kut hotel dat je dat door de muren heen hoort
ja dit is de bevestiging dat ik zelfs niet meer voor de zomers hier hoef te blijvenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:17 schreef LTVDK het volgende:
Had me nog maar een keer omgedraaid toen ik de regen op mijn raam hoorde tikken, het is echt herfst nu
Normaal is het in de zomer nog wel redelijk met af en toe een matig dagje, maar nu is het wel heel erg matigquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is de bevestiging dat ik zelfs niet meer voor de zomers hier hoef te blijven
Gelukkig hebben we nog twee maanden zomer te gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal is het in de zomer nog wel redelijk met af en toe een matig dagje, maar nu is het wel heel erg matig
Weet je ook wanneer die dan gaat beginnen?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog twee maanden zomer te gaan
Juist niet, ik heb juist weer even rust nodig van het niet lui zijnquote:
papier?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:33 schreef dud0r het volgende:
Allemaal velletjes! Overal losse velletjes!
Morgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je ook wanneer die dan gaat beginnen?
Dit is van dat weer om heel de dag de playstation aan te slingerenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb juist weer even rust nodig van het niet lui zijn
Ik denk dat ik me rond lunch al dood verveel en wat ga doen
En dan direct voor 2 maanden aan een stuk?quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is van dat weer om heel de dag de playstation aan te slingeren
Alleen dood zijn is nog saaier dan dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is van dat weer om heel de dag de playstation aan te slingeren
Nee gekleurde van m'n beenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |