SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zelfs nog even zon gezien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
is het droog geweest?
volgens mij is er vanaf 12u ofzo hier 1 grote teringbui
dat was hier voor de buiquote:
het duurde daarna nog een uur voor je kwartje vielquote:
hehehehe, eens. Dit exclusieve gedoe is ook niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wou dat ze eens nieuwe kleuren uitbrachten. Verder is het wel grappig om te zien.
Ik krijg heel vaak kattenfoto's op mijn mobiel bij mijn ontgrendelschermquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben te lang blootgesteld aan Bal in dit topic, want het YouTube algoritme beveelt me net een reviewvideo voor een sneaker vitrine aan.
daat staat gewoon Elmo die een hartje met zn pootjes uitbeeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak kattenfoto's op mijn mobiel bij mijn ontgrendelscherm
Het antwoord ja. Heb helemaal niks gespiektquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
het duurde daarna nog een uur voor je kwartje viel
pieken is een schandequote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het antwoord ja. Heb helemaal niks gespiekt
Ik heb gewoon iets wisselends ingesteld, Mijn achtergrond is de Pula Arenaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
daat staat gewoon Elmo die een hartje met zn pootjes uitbeeld.
ik zie graag of ik inderdaad mijn telefoon probeer te ontgrendelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon iets wisselends ingesteld, Mijn achtergrond is de Pula Arena
ik moet straks mijn kerstlampjes weer ophangen... en dan de plank voor het raam weer vullen...quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn achtergrond is een anime robot. Al een tijdje. Waarschijnlijk nog wel even. Ik wissel nauwelijks.
Wat was je vorige dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
De vorige keek ik wat gekke blikken voor. De robot is geaccepteerde.
alvast sparen voor zo'n leuk skattig dorpjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik moet straks mijn kerstlampjes weer ophangen... en dan de plank voor het raam weer vullen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |