SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Dan zijn er gewoon teveel auto's, niet te weinig plekken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef mschol het volgende: [..] ja dat is waar, wel weer mooi. Maar: wij hadden, in een wijk met chronische parkeerproblemen, gelijk 10-15 plekken minder
![]()
duidelijk...quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Twas een aanname, ben een beetje in een rare bui
lekker danquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was van de week wel in Hoorn.
Explosie en daarna brand.
Grote stroomstoring in Hoorn. Bij mij gelukkig maar heel even. En toen ze het hadden gefixt nog weer heel even.
zeg dat maar tegen de mensen die er wonen..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zijn er gewoon teveel auto's, niet te weinig plekken.
dan wacht je maar tot het moment dat jij het laatst een post maakt zodat je er zelf een kan verzinnenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ja dat is waar, wel weer mooi. Maar: wij hadden, in een wijk met chronische parkeerproblemen, gelijk 10-15 plekken minder
ehmmquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:48 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tis wel goed voor het land als er een jaar niets gedaan wordt, kunnen ze even uitrusten
Doe ik nu in jouw oude, mijn huidige, buurt want daar wordt de komende jaren het riool vervangen. Meer groen, meer plek voor fietsen, bredere stoepej. Ik ben er blij mee. En kan bijna altijd mijn auto wel kwijt voor de deur.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg dat maar tegen de mensen die er wonen..
Je post over landgebruik klopt niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan wacht je maar tot het moment dat jij het laatst een post maakt zodat je er zelf een kan verzinnen
9 van de 10 keer heb ik ineens de lapo zonder dat ik door heb of wil en dan moet ik in haast ineens iets verzinnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dan wacht je maar tot het moment dat jij het laatst een post maakt zodat je er zelf een kan verzinnen
Nee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij ook hallo.
Hoe is ie? Heb jij nog rioolverhalen?
dat had ik dus ookquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:53 schreef Ama het volgende:
[..]
9 van de 10 keer heb ik ineens de lapo zonder dat ik door heb of wil en dan moet ik in haast ineens iets verzinnen.
Hier hebben ze hetzelfde gedaan, bredere stoep en smallere autoweg en meer ruimte voor fietsers, maar niet ingeleverd op parkeerplekken maar hoeft ook niet wantquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe ik nu in jouw oude, mijn huidige, buurt want daar wordt de komende jaren het riool vervangen. Meer groen, meer plek voor fietsen, bredere stoepej. Ik ben er blij mee. En kan bijna altijd mijn auto wel kwijt voor de deur.
Loka zegt dat ze de kleine niet zo lang ka missen, anders was ze met je naar dat festival gegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]vraag me af wat de gedachtegang daarachter is
hier waren ze wegmarkeringen vergeten aan te brengen toen ze klaar waren. Heeft een maandje oid zonder gedaan hahaha
[..]
ehmm
Gelukkig geen gewonden oid.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
duidelijk...
zo spannend was het niet
[..]
lekker dan
Plek zat daar. Mooi ruim van opzet. Best veel groen. Prima plek om te wonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier hebben ze hetzelfde gedaan, bredere stoep en smallere autoweg en meer ruimte voor fietsers, maar niet ingeleverd op parkeerplekken maar hoeft ook niet wantmariahoeve
Kan ze toch meenemen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka zegt dat ze de kleine niet zo lang ka missen, anders was ze met je naar dat festival gegaan.
Dát + dichtbij centrum, dichtbij snelwegquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plek zat daar. Mooi ruim van opzet. Best veel groen. Prima plek om te wonen.
Heb weleens begrepen dat even niets op een stuk land wel goed is voor het land.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je post over landgebruik klopt niet.
De regen spoelt alle voedingstoffen uit de bodem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |