SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Jaa, courgettesoep is echt heerlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Courgettesoep
Of courgette-venkelsoep
Of pastinaak-peersoep
maak je die met verse tomaten of tomaten uit blikquote:
true truequote:
en vlucht in de tussentijd naar dubai ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Hij gaat nog in hoger beroep maar alsnoggggg
waarom denk je datquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vlucht in de tussentijd naar dubai ofzo?
waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik vind 2 jaar best wel weinig tbh
Ik vind het best een zwaar vergrijp waar hij voor verdacht werd.quote:
Is echt lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, courgettesoep is echt heerlijk
Pastinaak met peersoep heb ik nog nooit op, klinkt wel lekker om eens te proberen
[..]
maak je die met verse tomaten of tomaten uit blik
[..]
true true
Verdacht en schuldig zijn twee verschillende dingen. Hij is niet voor alles schuldig bevonden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best een zwaar vergrijp waar hij voor verdacht werd.
Verkrachting is 1 van de dingen waarvoor hij schuldig is verklaard. Ik vind dat men daar wel zwaarder voor gestraft dient te worden en dan in het algemeen..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verdacht en schuldig zijn twee verschillende dingen. Hij is niet voor alles schuldig bevonden.
Oh oeps.quote:
Ja nee dacht dat Karzai zei ziek in bed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lig soms ook in bed, gewoon omdat ik er zin in heb
ah, ja dat mag. Ik vind van niet omdat ik de straffen goed onderbouwd en beargumenteerd vind met feiten en ik ben daar grotere voorstander van dan luisteren naar het wraakgevoel oid van mensen. Maar iedereen mag zn mening hebbenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verkrachting is 1 van de dingen waarvoor hij schuldig is verklaard. Ik vind dat men daar wel zwaarder voor gestraft dient te worden en dan in het algemeen..
Vanochtend wel gewerkt, maar had een slechte nacht. Tevens natgeregend dus op weg naar huis dus mijn kleren uitgedaan en er weer in gekropenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]vakantie? ziek? of gewoonomdat je er zin in hebt?
volgende keer demonstratief je kussen en dekbed meenemenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Einde van de week
Iedereen is toe aan weekend
En ik zit in mn laatste overlegje
#zinin
Dit dit dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat deze zaak helpt bij de discussie die sommige mensen nog wel eens willen voeren 'maar *insert poppetje* bedoelde het niet slecht'.
Fuck off, het gaat er niet om hoe je dingen bedoeld.. (oke deels wel natuurlijk) maar wat je dķét.
Dat was de halve redenering van de advocaat van Ali B. De andere helft was het wegzetten van de betreffende vrouwen met een 'eigenlijk vroegen ze er om'.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoop dat deze zaak helpt bij de discussie die sommige mensen nog wel eens willen voeren 'maar *insert poppetje* bedoelde het niet slecht'.
Fuck off, het gaat er niet om hoe je dingen bedoeld.. (oke deels wel natuurlijk) maar wat je dķét.
Ik ben al lekker de hele dag geestdodend aan het photoshoppen omdat ik daar heel de week niet aan toe kom met alle overlegjes en dingetjesquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Einde van de week
Iedereen is toe aan weekend
En ik zit in mn laatste overlegje
#zinin
Ik zit onder een dekentje (geen grap)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende keer demonstratief je kussen en dekbed meenemen
Ewl overlegjes en mensenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben al lekker de hele dag geestdodend aan het photoshoppen omdat ik daar heel de week niet aan toe kom met alle overlegjes en dingetjes
Ja én ik geloof oprecht dat mannen moeite hebben met zelf inschatten of iemand wil en dat zij daarin bepaalde signalen compleet missen of anders opvatten. Dus ga dat niet zelf inschatten, geen expliciete 'ja ik wil' is een 'nee'.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit dit dit.
Laatst ook een gesprek/discussie over de redelijk recente ontwikkeling over expliciet consent geven, dat ik daar compleet achter sta. Het kwartje begon uiteindelijk wel te vallen dat er voor de daadwerkelijk goed bedoelende lui weinig verandert, maar dat het juist de groep die wat minder sterk in hun schoenen staat helpt om nee te zeggen. Alleen man man man, dat je er kleindochters of nichtjes bij moet sleuren om je punt te maken...
Dit is de beredenering van zo velen. Ook op minder serieuze vlakken 'maar ik bedoel het niet zo'.. ja dus?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was de halve redenering van de advocaat van Ali B. De andere helft was het wegzetten van de betreffende vrouwen met een 'eigenlijk vroegen ze er om'.
Lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Even niks doen nu.
Warm worden onder dekentje.
BOEMquote:
En extra olijvenquote:
Hoe smaakt de neushoorn?quote:
Beetje taaiquote:
Nu zie je me wel lopen op het Savquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:42 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een nieuwe bril en ben verbaasd hoe scherp ik in een keer weer zie. Dacht dat het wel meeviel.#random
Misschien dat er bij een flink aantal ook meespeelt dat ze nu zichzelf aan het afvragen zijn of ze zelf niet ook onbedoeld wel eens een grens zijn overgegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja én ik geloof oprecht dat mannen moeite hebben met zelf inschatten of iemand wil en dat zij daarin bepaalde signalen compleet missen of anders opvatten. Dus ga dat niet zelf inschatten, geen expliciete 'ja ik wil' is een 'nee'.
[..]
Dit is de beredenering van zo velen. Ook op minder serieuze vlakken 'maar ik bedoel het niet zo'.. ja dus?
Aanvulling: er is niks mis met die opmerking, maar als die opmerking tegelijkertijd ook de reden is waarom iets wél oke zou moeten zijn, dan gaat er iets mis
Dat je spontaan weer alle blaadjes aan de boom kan zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:42 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb een nieuwe bril en ben verbaasd hoe scherp ik in een keer weer zie. Dacht dat het wel meeviel.#random
"Hallo wereld."quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:42 schreef AirwiN het volgende:
* doet oude bril weer opquote:
Heb je nog tips voor bepaalde kruiden, die goed gaan met neushoorn?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet 20 uur lang laten garen op het laagste vuur.
Dat. En kleine lettertjes lezen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je spontaan weer alle blaadjes aan de boom kan zien.
Hoe gaat dat? Merk je dat dan niet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:42 schreef AirwiN het volgende:
oh, pityquote:
Hoop hetquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien dat er bij een flink aantal ook meespeelt dat ze nu zichzelf aan het afvragen zijn of ze zelf niet ook onbedoeld wel eens een grens zijn overgegaan.
Nee, gaat gelukkig heel langzaam achteruit. In sommige situaties merk je dan dat je bepaalde dingen niet scherp meer ziet. En nu merk ik dat ik een heleboel andere dingen ook weer scherp zie waar ik mij niet zo bewust van was dat mijn zicht wat minder is geworden.quote:
Koriander, chilivlokken en sojasos.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor bepaalde kruiden, die goed gaan met neushoorn?
Is dat soja in de problemen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Koriander, chilivlokken en sojasos.
Dat lijkt me raar als je dan weer een bril op doet en dingen weer beter zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gaat gelukkig heel langzaam achteruit. In sommige situaties merk je dan dat je bepaalde dingen niet scherp meer ziet. En nu merk ik dat ik een heleboel andere dingen ook weer scherp zie waar ik mij niet zo bewust van was dat mijn zicht wat minder is geworden.
Ik wist niet dat dit konquote:Rechter acht verkrachting van Naomi bewezen, aanranding niet.
Achteruit gaand zicht merk je niet tot je over een cruciaal punt gaat, gaat heel geleidelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Merk je dat dan niet?
[..]
oh, pity
moet jij ook ontprikkelen of heb je dat niet?
[..]
Hoop hetis sowieso lastig om dingen toe te geven bij jezelf als je het écht niet zo bedoelde.. maar ja, er over nadenken is dan al goed denk ik en wie weet dat ze volgende keer dingen wel kunnen horen
Misschien is aanranding alleen bij zachtjes strelen, dat lijkt me niet iets horen bij een verkrachtingquote:
Hmm, misschien dat daarvan niet kon worden bewezen dat ze dat niet wilde? En van de verkrachting wel?quote:
Je hebt het naar mij gejaagd.quote:
Oh excuseer, maar volgens mij is het alweer terugquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Achteruit gaand zicht merk je niet tot je over een cruciaal punt gaat, gaat heel geleidelijk.Denk maar aan iemand die eigenlijk al een tijdje een leesbril nodig heeft, maar dat pas écht doorheeft wanneer de armen te kort worden om de krant nog te kunnen lezen.
En ik denk dat m'n invalshoek wel bij ze binnen is gekomen.Inspelen op de wens om de jonge meiden in de familie (en ja, ik weet, niet alleen meiden, maar m'n doel was een zaadje planten dat het geen slechte ontwikkeling is) veilig te houden lijkt de manier.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien is aanranding alleen bij zachtjes strelen, dat lijkt me niet iets horen bij een verkrachting
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat daarvan niet kon worden bewezen dat ze dat niet wilde? En van de verkrachting wel?
Ik heb het verder niet gelezen dus is pure speculatie maar dat ks wat ik kan bedenken.
ik bedoel dat ik niet zo goed snap hoe je iemand kan verkrachten zonder diegene ook aan te randen. En dat je dus ook beschuldigd kan worden voor zowel verkrachting als aanranding. Dacht eerst nog 'misschien zit aanranding al verwerkt in verkrachting' oid, maar dan kun je niet voor beiden schuldig bevonden wordenquote:
Het is vaag idd. Maar ik bedoel dat als je met consent met iemand zit te vozen, maar daarna te ver gaat en diegene veerkracht. Dan is het geen aanranding maar wel verkracjting? Weet niet of het zo werkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke dat herken ik wel van mensen, en dat soms dan iemand anders zegt 'zeg.. moet jij geen bril'
![]()
True, zaadje moet eerst ergens geplant worden en vanuit daaruit kan het verder groeienfijn dat je dat zaadje hebt kunnen planten!
[..]
[..]
[..]
ik bedoel dat ik niet zo goed snap hoe je iemand kan verkrachten zonder diegene ook aan te randen. En dat je dus ook beschuldigd kan worden voor zowel verkrachting als aanranding. Dacht eerst nog 'misschien zit aanranding al verwerkt in verkrachting' oid, maar dan kun je niet voor beiden schuldig bevonden worden
Nee, ik heb het idee dat essn in de goede richting zit, dat er niet bewezen kan worden dat het slachtoffer niet ok was met de handelingen die onder aanranding zouden vallen, maar dat er wel bewezen is dat ze verkracht is. Zo van (even heel kort door de bocht), beetje friemelen ok, maar penetratie is niet ok.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke dat herken ik wel van mensen, en dat soms dan iemand anders zegt 'zeg.. moet jij geen bril'
![]()
True, zaadje moet eerst ergens geplant worden en vanuit daaruit kan het verder groeienfijn dat je dat zaadje hebt kunnen planten!
[..]
[..]
[..]
ik bedoel dat ik niet zo goed snap hoe je iemand kan verkrachten zonder diegene ook aan te randen. En dat je dus ook beschuldigd kan worden voor zowel verkrachting als aanranding. Dacht eerst nog 'misschien zit aanranding al verwerkt in verkrachting' oid, maar dan kun je niet voor beiden schuldig bevonden worden
quote:Je maximum internetsnelheid gaat van 50 Mbit/s naar 100 Mbit/s. Daarmee kan je thuis nog sneller downloaden. Of moeiteloos op meerdere apparaten tegelijk internetten.
Kost je niks extra en hoef je niks voor te doen. Alleen maar ervaren. Fijn hč?
Ohhh zo, zoiets kan ik me inderdaad wel voorstellenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is vaag idd. Maar ik bedoel dat als je met consent met iemand zit te vozen, maar daarna te ver gaat en diegene veerkracht. Dan is het geen aanranding maar wel verkracjting? Weet niet of het zo werkt.
Ik had idd een 'huh, wacht ff... Wowquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Dat lijkt me raar als je dan weer een bril op doet en dingen weer beter zijn
jaa, snap hem nu. Die kan ik me inderdaad wel goed voorstellen en dan snap ik hem.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik heb het idee dat essn in de goede richting zit, dat er niet bewezen kan worden dat het slachtoffer niet ok was met de handelingen die onder aanranding zouden vallen, maar dat er wel bewezen is dat ze verkracht is. Zo van (even heel kort door de bocht), beetje friemelen ok, maar penetratie is niet ok.
Dat is mijn redding; lange armen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Achteruit gaand zicht merk je niet tot je over een cruciaal punt gaat, gaat heel geleidelijk.Denk maar aan iemand die eigenlijk al een tijdje een leesbril nodig heeft, maar dat pas écht doorheeft wanneer de armen te kort worden om de krant nog te kunnen lezen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had idd een 'huh, wacht ff... Wow' moment.
Ik heb aardig wat "ja maar" gehoord en ze komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer: ze zijn het niet gewend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, snap hem nu. Die kan ik me inderdaad wel goed voorstellen en dan snap ik hem.
En hierin kan ik me ook weer voorstellen dat er gedacht wordt dat het oke is 'want raak je nu toch al aan' oid
DAAROM CONSENT
Zoveel redenen om wél om consent te vragenwat zijn de redenen van mensen om dit NIET te doen eigenlijk?
Is juist supersexy als je dat wel doetquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
En weet je wat ook zo is, als je wél om consent vraagt, heb je meteen 10 punten extra
Heeft Sire al een campagne?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:03 schreef Crack_ het volgende:
En weet je wat ook zo is, als je wél om consent vraagt, heb je meteen 10 punten extra
Fixedquote:
Nee joh, vooral mega spierballen van gekregen.quote:
wanneer gaatie huilen en roepen om m @Amaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
Oei er flikkert een rat naar beneden kan ik hier horen.
Mag ik die even lenen? Er zijn 2 zware dozen bezorgdquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, vooral mega spierballen van gekregen.
8 en 11KG toch? is niet zwaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik die even lenen? Er zijn 2 zware dozen bezorgd
Tegenwoordig voor mij welquote:
Ratten zelf kunnen weinig geluid maken. Godzijdank.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer gaatie huilen en roepen om m @:ama
Die snap ik wel, en ook dat het wennen is.. maar hoezo is dat een tegenargumentquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat "ja maar" gehoord en ze komen eigenlijk allemaal op hetzelfde neer: ze zijn het niet gewend.
jaaa, dit!!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is juist supersexy als je dat wel doet
Superraar iddquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die snap ik wel, en ook dat het wennen is.. maar hoezo is dat een tegenargument
[..]
jaaa, dit!!
Misschien/hopelijk is de volgende stap om inhoudelijk over dingen te praten. Ken zoveel vrouwen (mannen minder want daar heb ik deze gesprekken minder mee) die wel seks durven te hebben die ze niet chill vinden, maar die dit gewoon niet durven/willen benoemen
![]()
'mijn partner kan me niet laten klaarkomen!1!11!!'
- heb je het daar wel eens over gehad, weet je partner hoe en wat?
'nee!!! ga ik het ook niet over hebbenm!!!'
wat
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft Sire al een campagne?
Een stoere vent, doet het alleen met consent
alles om de klant te behouden.. ik zie dat ik bij verlengen toch weer eens moet overwegen of ik wel bij odido wil blijvenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef Ama het volgende:
Odido doet gewoon in de mail alsof ze vet blij zijn met mij (zoiets stond er ook) en dat ik het daarom krijg maar ik zie als je een abonnement afsluit nu daar dat je voor mijn maandprijs nu ook gewoon 100 krijgt. Ze brengen het altijd wel leuk in zo'n mail.
Vroeg je kerelvent dit?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Eentje die ik ook gehoord heb, was de "ja maar moet ik jou dan ook iedere keer om consent vragen?", vandaar dat ik denk dat er een stemmetje in het achterhoofd roept van "oh shit, ben ik te ver gegaan en hoe vaak ben ik dan te ver gegaan?".
Antwoord daarop was overigens nee, want mijn situatie is veilig genoeg dat een nee altijd geaccepteerd wordt.
In een vastr relatie is het vaak ja, tenzijquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Eentje die ik ook gehoord heb, was de "ja maar moet ik jou dan ook iedere keer om consent vragen?", vandaar dat ik denk dat er een stemmetje in het achterhoofd roept van "oh shit, ben ik te ver gegaan en hoe vaak ben ik dan te ver gegaan?".
Antwoord daarop was overigens nee, want mijn situatie is veilig genoeg dat een nee altijd geaccepteerd wordt.
Natuurlijk. Kom je ze halen of zal ik ze opsturen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:08 schreef essnhills het volgende:
Mag ik die even lenen? Er zijn 2 zware dozen bezorgd
Dat is sowieso altijd goed om te doen.quote:
Het was meer een punt wat ter sprake kwam waarbij ik mezelf als voorbeeld inzette, zo'n "moet je dat iedere keer vragen dan"-hyperbool.quote:
Ik heb een soort van strippenkaart; dan kan ik steeds mijn kaartje laten knippen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was meer een punt wat ter sprake kwam waarbij ik mezelf als voorbeeld inzette, zo'n "moet je dat iedere keer vragen dan"-hyperbool.
Meteen een rollenspel om de boel fris te houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een soort van strippenkaart; dan kan ik steeds mijn kaartje laten knippen.
3x woordwaarde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man. Het is gelukt![]()
En we gaan op korte termijn een ledenbeheersoftwareprogammapakketapplicatie kopen.
oh, zijn wel goede discussie/praatvragenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was meer een punt wat ter sprake kwam waarbij ik mezelf als voorbeeld inzette, zo'n "moet je dat iedere keer vragen dan"-hyperbool.
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchangequote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:14 schreef Crack_ het volgende:
Kan ik mn usernaam niet veranderen van Crack_ naar Consent_?
Stuur ze maar opquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk. Kom je ze halen of zal ik ze opsturen?
Ben je net leuker aan het neuken, staat er een controleur naast je bed.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen een rollenspel om de boel fris te houden.
kangewoon, - Moet dan denken aan die stomme reclamequote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchange
\
kangewoon
die komt om gaatjes te vullen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je net leuker aan het neuken, staat er een controleur naast je bed.
ik DM je de pakketcode zodat je ze kan volgen en weet wanneer ze aankomen.quote:
Leuker kunnen we het niet makenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben je net leuker aan het neuken, staat er een controleur naast je bed.
Goedemiddag, mag ik uw consentbewijs controleren?quote:
The vieze oom is strong in this one.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goedemiddag, mag ik uw consentbewijs controleren?
meteen je mening geven is een stuk leukerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien dat er dan uiteindelijk een kwartje gaat vallen dat eigenlijk iedereen die goede bedoelingen heeft erop vooruit gaat, maar goed. Vergeleken met de kerels heb ik er flink meer tijd voor genomen om rustig m'n mening te vormen, dat verschil merk je in zo'n gesprek.
Net wat je doel van de discussie is. Als je vooral jezelf wil horen praten, dan ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
meteen je mening geven is een stuk leuker
Kost geldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchange
\
kangewoon
denk ook dat dit the way isquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien dat er dan uiteindelijk een kwartje gaat vallen dat eigenlijk iedereen die goede bedoelingen heeft erop vooruit gaat, maar goed. Vergeleken met de kerels heb ik er flink meer tijd voor genomen om rustig m'n mening te vormen, dat verschil merk je in zo'n gesprek.
Zelf iedere avond rondjes om Brabant heenrennen na het werk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week nog 4x sporten en dan gaat de sportschool enkele weken dicht.
Janken met de lamp aan.
Ja, ben daarom ook snel van feestje weggegaan gister.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe gaat dat? Merk je dat dan niet?
[..]
oh, pity
moet jij ook ontprikkelen of heb je dat niet?
[..]
Hoop hetis sowieso lastig om dingen toe te geven bij jezelf als je het écht niet zo bedoelde.. maar ja, er over nadenken is dan al goed denk ik en wie weet dat ze volgende keer dingen wel kunnen horen
abbo nemen bij zo'n zelf-incheck sportschoolquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgende week nog 4x sporten en dan gaat de sportschool enkele weken dicht.
Janken met de lamp aan.
Lijkt beiden niet heel lang meer voor je te duren, of in ieder geval droog en weekend.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow en nu ben ik gaar. Gewoon helemaal uitgenarst. Doe maar zon, en weekend. Godverdomme
Beetje beter en harder werken zodat je een klein huisje in Spanje erbij kunt nemen met een zwembadje, kun je ieder weekend genieten.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Sow en nu ben ik gaar. Gewoon helemaal uitgenarst. Doe maar zon, en weekend. Godverdomme
Oh, kon je er nog wel eventjes van genieten?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben daarom ook snel van feestje weggegaan gister.
is waaaaaaaarquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kan nog steeds
en leven kost geld, helaas jammerdepammer
Oh ja, goed idee.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf iedere avond rondjes om Brabant heenrennen na het werk.
Zat er wel aan te denken, maar dat is dan een maand of zoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
abbo nemen bij zo'n zelf-incheck sportschool
op den duur geniet je daar ook niet meer van.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje beter en harder werken zodat je een klein huisje in Spanje erbij kunt nemen met een zwembadje, kun je ieder weekend genieten.
Ja hallo.. ben sinterklaas nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, als je dat gevonden hebt, stuur mij het ook dan
Is heel taai spul heb ik weleens begrepen. Iets dat je zoveel moeite kost om te bewerken dat veel mensen er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee.
Zal ik dan even naar je zwaaien ?
[..]
Zat er wel aan te denken, maar dat is dan een maand of zo
En ik heb iemand nodig die mij opzweept.
Zelfdiscipline, kan je dat eten?
Deze grap heeft een dubbele bodemquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is heel taai spul heb ik weleens begrepen. Iets dat je zoveel moeite kost om te bewerken dat veel mensen er niet aan beginnen.
Ik, als ik de stal ruik, samen met de schoen.quote:
Zoek je weer wat verder, 25.000 leuke joepseldingen te doen in een mensenleven en we worden maar 80 jaar oud.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
op den duur geniet je daar ook niet meer van.
en jij kiest ervoor om op fok te zitten met mensen die je voornamelijk niet magquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek je weer wat verder, 25.000 leuke joepseldingen te doen in een mensenleven en we worden maar 80 jaar oud.
Dit is geen correct Nederlands Fatima.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij kiest ervoor om op fok te zitten met mensen die je voornamelijk niet mag
vertel?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is geen correct Nederlands Fatima.
Geen last van. Hier regent het nog gewoonquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Het klopt niet in mijn hoofd als het 's avonds begint op te klarenoke dit valt nog mee, want is geen avond.. maar liever andersom
Hoog tijd dat consent daar ook een gespreksonderwerp wordt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:35 schreef Crack_ het volgende:
en jij kiest ervoor om op fok te zitten met mensen die je voornamelijk niet mag
Gewoon code geel hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lijkt beiden niet heel lang meer voor je te duren, of in ieder geval droog en weekend.
quote:In het oosten kans op wateroverlast door langdurige regenval
Vanmiddag kan er ook in het oosten en noordoosten plaatselijk wateroverlast ontstaan als gevolg van langdurige regenval. In de loop van de middag wordt het in het zuidoosten geleidelijk droog, in het oosten en noordoosten pas in de loop van de avond.
het wordt hier ook weer donkerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen last van. Hier regent het nog gewoon
op fok?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog tijd dat consent daar ook een gespreksonderwerp wordt.
Om verbale aanranding, of erger, te bestrijden.quote:
Dat gaat niet werken want daarvoor zijn we te hypocriet en te weinig reflectiefquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om verbale aanranding, of erger, te bestrijden.
Ik herken mij zelf niet in deze aantijging.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Dat gaat niet werken want daarvoor zijn we te hypocriet en te weinig reflectief
Q.e.d.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken mij zelf niet in deze aantijging.
* Gooit een serie pakplaatjes naar AirwiNquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hypocriete reactie.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
surequote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2e keer gelezen, klopt wel, ben zo gewend dat je een beetje vaag bent, sorry.
De eindstreep van deze werkweek is al in zicht. Hou vol!quote:
Ga jij dat dan doen?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat kunnen we voor je doen? Gedicht voordragen? Liedje zingen?
Nou, wat leuk voor Frankrijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
in Frankrijk is het wel mooi weer zo te zien.
heb je dan ook nog een paar verzoeknummertjes?quote:
Engelbewaarder incoming in 3... 2... 1....quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je dan ook nog een paar verzoeknummertjes?
Iets minder nat dacht ik?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het wordt hier ook weer donkerniks aan het handje
morgen werd ook zo'n dag, toch?
[..]
op fok?
Starships- Nicki Minajquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je dan ook nog een paar verzoeknummertjes?
Makes the dreamworkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Deels, we doen dat dan als een team he #teamwork
quote:
dat is niet moeilijkquote:
Wat voel jij dan bij de teksten? Ongemak?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu nummers luister die ik vroeger ook luisterde, zoals kopje koffie en land van maas en waal etc etc, dan hoor ik vaak nu pas wat ze eigenlijk zingen
mieren op een schommelquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat voel jij dan bij de teksten? Ongemak?
Now everybody, let me hear you say ray, ray, rayquote:
Ik loop gearmd met een kater vooropquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Als ik nu nummers luister die ik vroeger ook luisterde, zoals kopje koffie en land van maas en waal etc etc, dan hoor ik vaak nu pas wat ze eigenlijk zingen
Supermooi gezongen, dank je wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Now everybody, let me hear you say ray, ray, ray
Go spend all your money 'cause today payday
And if you're a G, you a G, G, G
My name is Onika, you can call me Nicki (woo)
Is goed voor je ogen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet geschrapte worteltjes. Best veel. 200 gram of zo denk ik.
Ja is niet dat ik dit er meteen uit haal maar vroeger kwam ik niet verder dan 'GROTE BOS... JEROEN.. ZINGEN LACHEN.. WANT DAAR ACHTER DE HOGE BERGEN LIGT HET LAAAAAAAAAAND VAN MAAS EN WAAL'quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop gearmd met een kater voorop
Daarachter twee konijnen met een trechter op hun kop
En dan de grote snoeshaan, die legt een glazen ei
Wanneer je 't schudt dan sneeuwt 't op de Egmondse abdij
Ik reik een meisje mijn koperen hand
Dan komen er twee Moren met hun slepen in de hand
Dan blaast er de fanfare ter ere van de schaar
Die trouwt met de vingerhoed ze houden van elkaar
nu zorgen dat ik niet word opgepakt voor bezit van marihuanaquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Supermooi gezongen, dank je wel.
quote:
quote:Hij gaf op fantasievolle wijze invulling aan gangbare (religieuze) motieven en bedacht een reeks van nieuwe voorstellingen.
Ik eet wilde perzikenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet geschrapte worteltjes. Best veel. 200 gram of zo denk ik.
ik eet chocolaquote:
Met de kleine? Niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, kon je er nog wel eventjes van genieten?
En hoe ontprikkel jij?
[..]
is waaaaaaaar
tussenstand 7-7?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:03 schreef Karzai het volgende:
7 muggen gekilled in de slaapkamer, ik zit ook onder de bulten
quote:
Jan Klaassen was trompetter in het leger van de prinsquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is niet dat ik dit er meteen uit haal maar vroeger kwam ik niet verder dan 'GROTE BOS... JEROEN.. ZINGEN LACHEN.. WANT DAAR ACHTER DE HOGE BERGEN LIGT HET LAAAAAAAAAAND VAN MAAS EN WAAL'
Hoe doen mensen met 13 kinderen dit dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de kleine? Niet.
Liefste in een donkere kamer met alleen een youtube.
Alle focus op 1 zintuig. Dan val ik in slaap en voel me beter.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met de kleine? Niet.
Liefste in een donkere kamer met alleen een youtube.
Alle focus op 1 zintuig. Dan val ik in slaap en voel me beter.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:03 schreef Karzai het volgende:
7 muggen gekilled in de slaapkamer, ik zit ook onder de bulten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Ama het volgende:
Net 2 nieuwe posters laten maken. Had laatst 1 gekregen maar die was te klein en Kurt poster die nu hangt is van slechte kwaliteit (en ik wil meer kleur).Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar doe je dat, is het duur?
Mijn posters zijn verkleurd door de zon
Baby darling doll face honey
Het huis uit sturen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe doen mensen met 13 kinderen dit dan?
in ben in Praag in het Banksy museum geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef Ama het volgende:
Note voor volgende keer. Posters laten maken is niet heel veel duurder dan van Ali.Heb ook een nep Banksy boven mijn bureau nu maar die is helemaal om te janken qua kwaliteit.
Gelukkig ben ik bijvoorbeeld vandaag vroeg klaar. Kind is op de opvang. Dus heb paar minidutjes kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb je het idee dat het er dit jaar meer zijn? Idee heb ik hier wel, maar kan ook door regen komen ofzo dat ze sneller een toevlucht naar binnen zoeken
Heb je even DM gestuurd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Leuk!
Waar doe je dat, is het duur?
Mijn posters zijn verkleurd door de zon
Dat lijkt me ook zeker wel tof ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in ben in Praag in het Banksy museum geweestDat is leuk!
Dat scheelt inderdaadquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik bijvoorbeeld vandaag vroeg klaar. Kind is op de opvang. Dus heb paar minidutjes kunnen doen.
Neuh.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Ali B, vrijspraak voor verkrachting Ellen ten Damme, haar zie ik er wel voor aan om deze grauwe meneer zonder kin z'n piemeltje een keer af te snijden.
hij moet alsnog wel 2 jaar in t gevang toch? tenminste dat las ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef UitStraling het volgende:
Ali B, vrijspraak voor verkrachting Ellen ten Damme, haar zie ik er wel voor aan om deze grauwe meneer zonder kin z'n piemeltje een keer af te snijden.
Verstandig. Gewoon even een dagdeel voor jezelf ervoor uitroosteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad
Ik moet eigenlijk nog één redelijk groot iets doen maar daar moet ik even goed voor gaan ziten en vandaag gaat hem dat niet worden en morgen ook niet. Dus denk dat ik maar gewoon ga stoppen en volgende week nog even verder ga![]()
Zo'n rechter zegt eigenlijk letterlijk, "we veroordelen deze vieze man uiteraard voor ettelijke verkrachtingen en aanrandingen maar jij (vuige dame) bent vrijwillig op het kaneelstokje gesprongen"quote:
Ja, voor poging tot verkrachtig van Ellen, en verkrachtig van een andere mevrouw.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
hij moet alsnog wel 2 jaar in t gevang toch? tenminste dat las ik wel
mjam mjamquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:22 schreef Karzai het volgende:
Klap die laptop maar dicht, fijn weekend mensen
[ afbeelding ]
Ik snap dit nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik, als ik de stal ruik, samen met de schoen.
https://lowlands.nlquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:21 schreef Crack_ het volgende:
https://ozorafestival.eu/
waarom maak je zo'n website
preciesquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verstandig. Gewoon even een dagdeel voor jezelf ervoor uitroosteren.
hij zegt het dus niet letterlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n rechter zegt eigenlijk letterlijk, "we veroordelen deze vieze man uiteraard voor ettelijke verkrachtingen en aanrandingen maar jij (vuige dame) bent vrijwillig op het kaneelstokje gesprongen"
Dat is niet te doen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja die is te bizar, ook gewoon ieder jaar![]()
ik snap dat echt niet
Nou ja, je snapt hoe dit overkomt bij deze vrouw hopelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
precies
[..]
hij zegt het dus niet letterlijk![]()
100 km naar 140 km ?quote:
Ouders bezoeken = werk?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks even bij mijn ouders op bezoek en dan weekend
ja hopelijk als 'het is niet bewezen dat ik ben verkracht', want dat is wat de rechter heeft gezegd en die lijkt niet op jouw interpretatiequote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, je snapt hoe dit overkomt bij deze vrouw hopelijk.
aan toe?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks even bij mijn ouders op bezoek en dan weekend
"De rechter vind de ontkenning van een verkrachtende Marokkaanse man geloofwaardiger dan mijn aangifte"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hopelijk als 'het is niet bewezen dat ik ben verkracht', want dat is wat de rechter heeft gezegd en die lijkt niet op jouw interpretatie
Wat is er dan? Verstopte toilet?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Ama het volgende:
Durf niet te kijken in de toilet. Het moet niet te lang doorgaan want dan heb ik echt een probleem vrees ik. Hoor alleen maar geborrel nu.
Joh als je tegendraads wil doen dan snap je niks, ook goedquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De rechter vind de ontkenning van een verkrachtende Marokkaanse man geloofwaardiger dan mijn aangifte"
En als je hem dan gevonden hebt, keihard roepen: buutvrij voor de hele pot!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is er dan? Verstopte toilet?
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:27 schreef Ama het volgende:
Durf niet te kijken in de toilet. Het moet niet te lang doorgaan want dan heb ik echt een probleem vrees ik. Hoor alleen maar geborrel nu.
Ik probeer je wat uit te leggen, moet je wel willen leren en wijzer worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joh als je tegendraads wil doen dan snap je niks, ook goed
Riool hier kan veel regen niet aan dus komt het in de wc omhoog en douchen kan niet meer en keuken afvoer loopt ook niet meer leeg zie ik nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is er dan? Verstopte toilet?
dat klinkt als een hippie gebeuren..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
PSYCHEDELIC TRIBAL GATHERING
26 JULY - 06 AUGUST 2024
290 euro, wie gaat meein Hongarije
ik twijfel wel oprecht om te gaan maar hoef geen zeven fucking dagen joejoe
ik heb mijn geld al uitgegeven, maar 7 dagen trek ik sowieso nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
26 JULY - 06 AUGUST 2024
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef Crack_ het volgende:
26 JULY - 06 AUGUST 2024
staat je straat ook blank?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Riool hier kan veel regen niet aan dus komt het in de wc omhoog en douchen kan niet meer en keuken afvoer loopt ook niet meer leeg zie ik nu.
oke is goedquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeer je wat uit te leggen, moet je wel willen leren en wijzer worden.
Daar heeft de pot schijt aanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je hem dan gevonden hebt, keihard roepen: buutvrij voor de hele pot!
Nou ja zeg.quote:
Sharia? hebben we hier nog niet, duurt nog zeker 10 jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke is goed
wat heeft geloof met recht te maken?
dusssss?quote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb mijn geld al uitgegeven, maar 7 dagen trek ik sowieso niet![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sharia? hebben we hier nog niet, duurt nog zeker 10 jaar.
??quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De rechter vind de ontkenning van een verkrachtende Marokkaanse man geloofwaardiger dan mijn aangifte"
Ik vrees dat heel veel mensen hier in deze buurt nu bellen en ze kunnen er weinig aan doen ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:33 schreef mschol het volgende:
[..]
(waarschijnlijk alweer) melding gaan doen bij verhuurder en/of gemeente..
Dat Orban dit toestaat...quote:
al is het maar een melding inschieten via de lokale gemeente app: als genoeg mensen dat doen komt eventueel onderhoud aan riool vanzelf hoger in het prioriteiten lijstjequote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat heel veel mensen hier in deze buurt nu bellen en ze kunnen er weinig aan doen ook.
Dat is hier wel zo met de bergingen.. en prio heeft het dan niet want ja meer dan 'rot voor je' is het ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vrees dat heel veel mensen hier in deze buurt nu bellen en ze kunnen er weinig aan doen ook.
Er is nergens geld voor. Maar er komt wel een nieuwe stadion las ik vandaag. Jeej.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:36 schreef mschol het volgende:
[..]
al is het maar een melding inschieten via de lokale gemeente app: als genoeg mensen dat doen komt eventueel onderhoud aan riool vanzelf hoger in het prioriteiten lijstje
nu direct kunnen ze er weinig aan doen, dat klopt
Riool wordt om de zoveel tijd vervangen maar dat is NOGAL een klus en doen ze niet zomaar. Maar wordt gewoon geld voor weggelegd hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is nergens geld voor. Maar er komt wel een nieuwe stadion las ik vandaag. Jeej.
Wakker Emmen, moet even gewekt wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is nergens geld voor. Maar er komt wel een nieuwe stadion las ik vandaag. Jeej.
Nog even geduld hebben dus.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Riool wordt om de zoveel tijd vervangen
haha jaquote:
Haha zo klonk het haast wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
was dat het lokale transformator huisje dat door al het water de geest gaf?
Maar dit is ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha jamaar waarschijnlijk (aanname hoor) gaan ze dat vervangen als het echt moet want het is mega veel werk
Maar echt mega, hele straat moet open. En dan doen ze meestal een hele wijk meteen oid
vaak wordt het gelijk gebundeld met herinrichten van bestrating enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha jamaar waarschijnlijk (aanname hoor) gaan ze dat vervangen als het echt moet want het is mega veel werk
Maar echt mega, hele straat moet open. En dan doen ze meestal een hele wijk meteen oid
ja, maar meer dan dat is het niet gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha zo klonk het haast wel.
[..]
Maar dit is ook gewoon kut.
Je zat 2 jaar vast in je huis? Heb je daar nog een interview over gegeven hoe dat was?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
vaak wordt het gelijk gebundeld met herinrichten van bestrating enzo
al hebben ze op mn vorige plek wel eens binnen 2 jaar 3x de straat opengehaald: volgens mij 2x herinrichting en 1x riool
Elke gemeente moet een plan hebben waar oa instaat waar ze de komende jaren gaan vervangen. Zie bijlage 7:quote:
je hebt wel een rare manier van lezenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zat 2 jaar vast in je huis? Heb je daar nog een interview over gegeven hoe dat was?
Daar gaan we al. Kreeg 2 weken terug nog te horen dat er na 5 jaar nog steeds geen geld is om de fietspaden te fiksen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:42 schreef mschol het volgende:
vers!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Crack_ het volgende:
maak je die met verse tomaten of tomaten uit blik
[..]
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar meer dan dat is het niet gelukkig
Er zijn mensen die nu niet in hun huis kunnen wonen, boeren die geen inkomen hebben want de oogst mislukt, mensen waarvan hun huis minder waard wordt door waterschade etc. Ben blij dat je daar niet bij hoort
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
al hebben ze op mn vorige plek wel eens binnen 2 jaar 3x de straat opengehaald: volgens mij 2x herinrichting en 1x riool
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
je zit midden in het episch centrum zie ik
hoop alsnog dat het snel stopt voor jou natuurlijkquote:
wilde je nou wel of niet graag iets uitleggen, want er komt niet zoveel?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:47 schreef UitStraling het volgende:
We mogen niet klagen hier over onze riolen, Engeland zwemt al jaren in de diarree, maandverband en braaksel.
Geraamde kosten om dit op te lossen, 715 miljard pond.
Lees dat getal nog eens goed.
ja dat is waar, wel weer mooi. Maar: wij hadden, in een wijk met chronische parkeerproblemen, gelijk 10-15 plekken minderquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]was hier ook zo ja, dat ze meteen alles deden. Wel chill, na drie weken zandbak is dan ook alles weer mooi
[..]
Dat was van de week wel in Hoorn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
was dat het lokale transformator huisje dat door al het water de geest gaf?
Tis wel goed voor het land als er een jaar niets gedaan wordt, kunnen ze even uitrustenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 16:44 schreef Crack_ het volgende:
De boeren in het dorp van mijn ouders hebben serieus al twee jaar geen oogst.... Dat vind ik zo intens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |