SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Jaa, courgettesoep is echt heerlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Courgettesoep
Of courgette-venkelsoep
Of pastinaak-peersoep
maak je die met verse tomaten of tomaten uit blikquote:
true truequote:
en vlucht in de tussentijd naar dubai ofzo?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Hij gaat nog in hoger beroep maar alsnoggggg
waarom denk je datquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vlucht in de tussentijd naar dubai ofzo?
waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
ik vind 2 jaar best wel weinig tbh
Ik vind het best een zwaar vergrijp waar hij voor verdacht werd.quote:
Is echt lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, courgettesoep is echt heerlijk
Pastinaak met peersoep heb ik nog nooit op, klinkt wel lekker om eens te proberen
[..]
maak je die met verse tomaten of tomaten uit blik
[..]
true true
Verdacht en schuldig zijn twee verschillende dingen. Hij is niet voor alles schuldig bevonden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best een zwaar vergrijp waar hij voor verdacht werd.
Verkrachting is 1 van de dingen waarvoor hij schuldig is verklaard. Ik vind dat men daar wel zwaarder voor gestraft dient te worden en dan in het algemeen..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Verdacht en schuldig zijn twee verschillende dingen. Hij is niet voor alles schuldig bevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |