Ik keek hier even naar, maar volgens mij kloppen er, in elk geval voor mij, twee dingen niet?quote:Op zondag 14 juli 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mocht je toevallig de dagwinnaar van vandaag zoeken in het klassement, deze staat stijf onderaan.
De laatste rustdag gaan we in en @:Mexicanobakker is diegene die op dit moment de leiding in het klassement heeft. Zeker gezien de hoge scores in zijn totaliteit is het in deze Tour echter nog lang niet gespeeld en beloven wij een spannende laatste week in te gaan. Zeker met de verschillende keuzes in resterende ploegen die diegene in het top van het klassement nog hebben.
Bovendien staan er achter de top 3 nog enkele users met een fraaie lage schrapscores die zomaar nog maar eens het verschil kunnen maken in deze week.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 15 juli 2024 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek hier even naar, maar volgens mij kloppen er, in elk geval voor mij, twee dingen niet?
1. Er staat dat ik mijn joker heb ingezet. Terwijl dat niet zo is?
2. In het bovenste plaatje staat dat mijn schrapscore 32 is, terwijl in het onderste plaatje staat dat mijn schrapscore 52 is? Dat laatste lijkt mij correct en het eerste niet?
Verzoek aan de spelleiding om dit na te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |