abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214248151
Prison FC flirt met Sneijder.

twitter

Flitsclaim over voormalig Galatasaray-ster Wesley Sneijder: is hij verbonden met een criminele organisatie?

quote:
Galatasaray's voormalige wereldster Wesley Sneijder zou banden hebben met de internationale georganiseerde misdaadorganisatie Comanchero.

Details van het onderzoek naar de internationale criminele organisatie Comanchero, uitgevoerd door het hoofdofficier van justitie in Istanbul, zijn onthuld.

Bij de operaties die werden gelanceerd op beschuldiging van "het opzetten van een organisatie om misdaden te plegen", "de internationale drugsproductie en -handel", "het witwassen van activa verkregen uit misdaden", werden de bezittingen van 55 verdachten ter waarde van 4,5 miljard lira in beslag genomen. 18 leden van de organisatie, onder leiding van Hakan Reis en Duax Ngakuru, werden gearresteerd en 22 werden onder gerechtelijk toezicht vrijgelaten.

'GEKOCHTE AANDELEN'
Yunus Emre Borhan, die in het onderzoek werd genoemd, verklaarde in zijn verklaring dat hij de jeugdvriend van Hakan Arif Tavuku was en dat Tavuku zijn aandelen aan Sneijder verkocht. Borhan zei: "Sneijder kocht 15 procent van de aandelen van het bedrijf Econ en we kwamen in ruil daarvoor 1 miljoen 800 duizend dollar overeen. Sneijder betaalde mij 1 miljoen 181 duizend 428 dollar."

Borhan zei ook dat hij via Wesley Sneijder etin Gren had ontmoet, die publiekelijk werd genoemd in het 'Swamp'-onderzoek en een tijdje met een rode aanmaning werd gezocht. Borhan verklaarde dat hij 100.000 lira van Gren had geleend en deze op de vervaldag had betaald.
https://www.cumhuriyet.co(...)as-iddia-suc-2226172
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juli 2024 @ 09:30:01 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214248207
Hij is in ieder geval verbonden aan de McDonalds, samen met z’n mattie Rafael.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 11 juli 2024 @ 10:34:41 #3
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214248963
Hij werd al eerder in verbandgebracht met duistere zaakjes:
https://www.omroepwest.nl(...)megadrugszaak-piet-s

En zijn oom is failliet gegaan door domme zakelijke beslissingen: https://www.quotenet.nl/z(...)deal-tijdens-corona/

Waar rook is, is vuur?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214248996
Alleen al vanwege dat liedje zou hij 20 jaar moeten krijgen.
Plus TBS.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 15:14:19 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_214251767
Waarom een schijtlollige TT :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214251848
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:14 schreef tong80 het volgende:
Waarom een schijtlollige TT :?

Marketingtechnisch toch slim
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 15:30:06 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_214251928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 15:22 schreef KingRoland het volgende:

[..]
Marketingtechnisch toch slim
Nee, dit is verkeerde been zetten. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214252375
quote:
17s.gif Op donderdag 11 juli 2024 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij is in ieder geval verbonden aan de McDonalds, samen met z’n mattie Rafael.
HAHAHA wat grappig!!
  Trouwste user 2022 donderdag 11 juli 2024 @ 17:24:54 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_214253120
Wesley Sneijder ontkent dat hij banden heeft met de internationale misdaadorganisatie Comanchero en dat hij betrokken is geweest bij het witwassen van geld. Verschillende Turkse media meldden donderdagochtend dat Sneijder volgens MASAK, een Turkse financile inlichtingeneenheid, een ‘geheime partner’ van de organisatie is.

Sneijder laat in het Turks op Instagram weten dat hij ‘diep bedroefd’ is door de berichtgeving. ,,Het nieuws dat sinds de ochtenduren over mij verspreid werd in verschillende media, vooral Turkse media, geeft niet de waarheid weer”, begint Sneijder, die enige tijd speelde voor de Turkse club Galatasaray. ,,Ik ben diep bedroefd over de verspreiding van dit nieuws in Turkije, mijn tweede thuis.”

Volgens het rapport van MASAK heeft Sneijder aandelen in een bedrijf dat is betrokken bij de witwaspraktijken van Comanchero. Zijn naam dook op in documenten tussen 2013 en 2017. Sneijder zegt zelf dat hij hier nooit bij betrokken is geweest, omdat hij slechts aandelen had en niets aan de bedrijfsvoering deed.

,,Medewerkers hebben het bedrijf aan mij voorgesteld als een zeer goed bedrijf en op de een of andere manier heeft dat me vertrouwen gegeven”, reageert Sneijder daarop. ,,Ik heb op een legale en transparante manier aandelen gekocht. Ik heb echter in geen enkele vorm winst gemaakt vanaf het moment dat ik de aandelen heb gekocht tot nu toe.”

Sneijder schrijft ook dat er ‘geen enkele aanklacht’ tegen hem is ingediend met betrekking tot deze beschuldigingen. Ook zal Sneijder ‘indien nodig’ juridische maatregelen nemen als media ‘misleidende desinformatie’ blijven verspreiden.

https://www.ad.nl/nederla(...)rganisatie~a8e94acc/

pi_214255099
ik geloof dit verhaal wel

het is de zoveelste 020 crimineel

hij opereert samen met Promes in de maffia wereld internationaal
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 juli 2024 @ 21:27:37 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_214255184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 16:15 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
HAHAHA wat grappig!!
Vond hem ook hilarisch
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_214258574
Wesley Versnijder B-)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_214258728
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
ik geloof dit verhaal wel

het is de zoveelste 020 crimineel

hij opereert samen met Promes in de maffia wereld internationaal
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2024 20:09 schreef klaasweetalles het volgende:
opgepakt

HET IS EEN SCHANDE

GA DE MOCROMAFFIA OPPAKKEN IDIOTEN :)