SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
ik had vanavond nergens last van..quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:30 schreef Xilia het volgende:
Voordeel is wel de final relaxed kijken![]()
Was vanavond wel even anders![]()
Na de Avond etappe snurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had vanavond nergens last van..Ik ook niet, toevallig het laatste doelpunt gezien. Dacht even kijken hoe de stand is en toen zag ik die bal er in vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hey Koenquote:
Hey Dud0rquote:
Van deze week, of heb je hierna vakantie?quote:
Bijna Thailand?quote:
Alles geregeld?quote:
nee moet nog een ticket boeken maar wacht op de definitieve datum van de babyshower voor mijn nicht , en dan kan ik een visum voor 2 maanden aanvragen.quote:
Oh bijna dusquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet nog een ticket boeken maar wacht op de definitieve datum van de babyshower voor mijn nicht , en dan kan ik een visum voor 2 maanden aanvragen.
En vandaag ontslag nemen op werk, dan is augustus mijn laatste maand bij de blauwe doos
Ga je twee maanden naar Bali? Ontslag op je werk? Heb je een nieuwe baan?quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet nog een ticket boeken maar wacht op de definitieve datum van de babyshower voor mijn nicht , en dan kan ik een visum voor 2 maanden aanvragen.
En vandaag ontslag nemen op werk, dan is augustus mijn laatste maand bij de blauwe doos
nee maar als ik daar ben schrijf ik mij in voor die school en dan krijg ik dus een visum voor 6 maanden voor de beginners cursusquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:12 schreef dud0r het volgende:
Maar dacht dat je een half jaar of jaar zou gaan. Maar je gaat twee maanden?
Nee ga naar Thailand, waarschijnlijk voor goedquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je twee maanden naar Bali? Ontslag op je werk? Heb je een nieuwe baan?
O meen je niet, wat een grote stap. En knap dat je het aandurftquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ga naar Thailand, waarschijnlijk voor goed
ja is wel een grote stap ja maar hou mijn woning hier nog voorlopig dus mocht ik na een aantal maanden denken van dit is em niet kan ik wel terug komen. Maar dat is niet de insteekquote:Op donderdag 11 juli 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O meen je niet, wat een grote stap. En knap dat je het aandurft
Wel verstandig, maar ook een dure kostenpost, vooral als je geen inkomen meer hebt ( las dat je ontslag ging nemen)quote:Op donderdag 11 juli 2024 07:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wel een grote stap ja maar hou mijn woning hier nog voorlopig dus mocht ik na een aantal maanden denken van dit is em niet kan ik wel terug komen. Maar dat is niet de insteek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |