Waarom dequote:
Omdat ik in alle poules Engeland als winnaar hebquote:Op donderdag 11 juli 2024 20:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom de
Ben ook voor spanje. Engeland speelt heel het toernooi al kut. Oke tegen ons deden ze het best prima. Maar dat was ook voor het eerst.
Dus laat spanje maar winnen
Eens wel.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:53 schreef matspontius het volgende:
👋 over het paard getilde "vedetten". Ze zouden wel even Europees kampioen worden 🤣🤣🤣 Meer Olympisch kampioen tikje breed zonder risico of actie - vooral die arrogante van Dijk is daar een meester in 🥴
Volwassen mannen die dit soort emojis gebruiken kun je toch ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 11 juli 2024 21:53 schreef matspontius het volgende:
👋 over het paard getilde "vedetten". Ze zouden wel even Europees kampioen worden 🤣🤣🤣 Meer Olympisch kampioen tikje breed zonder risico of actie - vooral die arrogante van Dijk is daar een meester in 🥴
Dan heb je wat anders gelezen of gezien. Het tegendeel is namelijk waar.quote:Op donderdag 11 juli 2024 21:53 schreef matspontius het volgende:
Wat moeten ze dan zeggen ?quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:07 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Eens wel.
Iedereen had het over de finale Spanje Nederland.
Ook op m'n werk.. en dacht echt van.. ho we hebben nog een halve finale te spelen he
Nergens gehoord of gelezen.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:50 schreef Kimiko het volgende:
[..]
Nou ze waren zeker van de finale. Vond ik raar.
Volwassen mannen die zich hier druk om maken neem ik niet serieus 👋quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Volwassen mannen die dit soort emojis gebruiken kun je toch ook niet serieus nemen
Ik ben GEEN man en NIET volwassenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 06:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Volwassen mannen die zich hier druk om maken neem ik niet serieus 👋
Nee, dat blijkt 😂quote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
I
[..]
Ik ben GEEN man en NIET volwassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |