Kingfloplandquote:Op woensdag 10 juli 2024 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben vast wel weer een optie vergeten ofzo
Geen stoplichtplaatjes aan kunnen klikkenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Bijna in stadion, maar UEFA site is walgelijk met hun hoeren captcha
Pics als je binnen bent.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Google dat zijn AI modellen traint om stoplichten te herkennen. Als doel om zelfrijdende auto's te verbeterenquote:Op woensdag 10 juli 2024 17:33 schreef Falco het volgende:
[..]
Geen stoplichtplaatjes aan kunnen klikken
Zit je op 'Die GelbeOranje Wand'.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:31 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Nee, ik bedoelde dat ik bijna in het stadion keek aangezien er opeens tickets vrij kwamen via de UEFA site.quote:
Ooooh ik ben weer eens scheel.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik bijna in het stadion keek aangezien er opeens tickets vrij kwamen via de UEFA site.
Maar door dat domme captcha gedoe was ik telkens te laat denk ik
Oh erg jammer.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:37 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat ik bijna in het stadion keek aangezien er opeens tickets vrij kwamen via de UEFA site.
Maar door dat domme captcha gedoe was ik telkens te laat denk ik
Ik ben gewoon onduidelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |