quote:Op woensdag 10 juli 2024 07:52 schreef Paul het volgende:
4. Iconische spelers uit heden en verleden: Beide landen hebben door de jaren heen vele iconische spelers voortgebracht zoals Johan Cruijff, Marco van Basten voor Oranje aanvallen and Gary Lineker voor The Three Lions.
Wat is dit nou voor lulkoek? De halve finale was tegen Duitsland, de wedstrijd tegen Engeland was de tweede wedstrijd in de groepsfase.quote:2. Historische confrontaties: Een gedenkwaardige wedstrijd tussen beide teams vond plaats tijdens de halve finale van Euro 1988; daar versloegen de mannen onder leiding van coach Rinus Michels met staalharde precisie hun Engelse rivalen met 3-1.
Wederom fout, want Nederland won die wedstrijd met 1-2.quote:3. Klassiek duel op Wembley: In maart 2016 speelde Nederland een vriendschappelijke interland tegen Engeland op Wembley Stadium in Londen ter ere van het honderdjarig bestaan van de Football Association (FA). De wedstrijd eindigde destijds in een doelpuntloos gelijkspel.
Nederland en Engeland hebben 20 keer tegen elkaar gespeeld, 6 keer won Nederland, 9 keer werd het gelijk en 5 keer won Engeland.quote:1. Nederland tegen Engeland: Het nationale elftal van Nederland heeft in totaal 13 keer gespeeld tegen het nationale elftal van Engeland. Van deze ontmoetingen heeft Oranje zeven wedstrijden gewonnen, vier gelijkgespeeld en twee verloren.
ChatGPT gebruikt.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor lulkoek? De halve finale was tegen Duitsland, de wedstrijd tegen Engeland was de tweede wedstrijd in de groepsfase.![]()
![]()
[..]
Wederom fout, want Nederland won die wedstrijd met 1-2.
En deze klopt ook niet:
[..]
Nederland en Engeland hebben 20 keer tegen elkaar gespeeld, 6 keer won Nederland, 9 keer werd het gelijk en 5 keer won Engeland.
Lekker bezig
Een team dat voor geen meter draait en er eigenlijk tegen Slowakije al uit had moeten liggen.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef -XOR- het volgende:
Er is wel erg veel optimisme voor een wedstrijd tegen een team waarvan in de kleine teen van de spits al meer klasse zit dan in het het hele Nederlands Elftal samen.
Als de klasse van een team het tegenovergestelde van benut wordt, krijg je dat. Ik neem het de mensen niet kwalijk, zeker als je de onderliggende statistieken er dieper op naslaat.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:45 schreef -XOR- het volgende:
Er is wel erg veel optimisme voor een wedstrijd tegen een team waarvan in de kleine teen van de spits al meer klasse zit dan in het het hele Nederlands Elftal samen.
Een team dat het telkens toch weer redt..quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een team dat voor geen meter draait en er eigenlijk tegen Slowakije al uit had moeten liggen.
Vanavond niet meerquote:Op woensdag 10 juli 2024 08:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een team dat het telkens toch weer redt..
quote:Op zondag 7 juli 2024 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is de slechtste OP die ik in tijden heb gezien dit EK.
Kwalificatie voor Euro 2016, 1 punt in 6 wedstrijden tegen IJsland, Tsjechie en Turkijequote:Op woensdag 10 juli 2024 08:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En joie de vivre mag ook wel een keer. Je staat in de halve finale van een eindtoernooi nadat we tien jaar weer alle vormen van pijn hebben getrotseerd.
Ik durf vanavond niet te kijken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 08:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
God wat een optimisten hier...
We gaan dit gewoon doen hoor
Komt goed
Herkenbaar, ik kijk ws met één oog dichtgeknepen óf ik sluit mezelf op in de wc en kijk helemaal niet meerquote:
Prima, maar ik ben wel benieuwd hoe je aan die feitjes kwam dan. ChatGPT ja?quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:07 schreef roos94 het volgende:
Ik wachtte mokertje lang totdat er een topic gemaakt zou worden. Dat gebeurde steeds niet dus heb ik zelf een op moeten fixen. Als je het beter kan had je wat eerder moeten openen..
zondag 7 juli 2024 @ 18:56:14quote:Op woensdag 10 juli 2024 09:07 schreef roos94 het volgende:
Ik wachtte mokertje lang totdat er een topic gemaakt zou worden. Dat gebeurde steeds niet dus heb ik zelf een op moeten fixen. Als je het beter kan had je wat eerder moeten openen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |