abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214228976
Tinder hanteert verschillende prijzen per land en per leeftijdsgroep. Wat de prijs voor jou is, zie je pas nadat je een profiel hebt aangemaakt. Daar vind ik wel iets van. Maar dat doet nu niet ter zake. In elk geval vroeg Tinder mij twee jaar geleden een idioot hoog bedrag. Nu vond ik recent de website Startselect.com. Daarop kun je o.a. een cadeaukaart voor Tinder Plus (¤9,99) en Tinder Gold (¤12,85) kopen. Dat is veel goedkoper dan de prijzen die ik mij herinner. En aangezien ik haar niet spontaan lijk tegen te komen, denk ik erover om toch maar weer een profiel aan te maken. De website lijkt legitiem. Mijn vraag: zijn er mensen die zo'n cadeaukaart hebben gekocht? Werkte het?
pi_214230460
Lijkt mij een scam
pi_214230730
Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, zul je nooit jouw ware liefde vinden TS. De perfecte metgezel is je toch wel wat pietermannen waard? Dus hup, gewoon overmaken naar Tinder en swipen met die hap.
pi_214230743
Aan Tinder plus en gold heb je geen reet, behalve onbeperkt swipen.

Tinder + is per maand 14,99 in NL, en Gold 25,99, Platinum, waar je dan vaak wel wat aan hebt door de priority likes en boosts kost 30,99 per maand

Ik zelf zou alle 3 niet meer nemen, maar die eerste 2 zijn gewoon kut, ook voor 1 euro. .
  donderdag 11 juli 2024 @ 14:35:08 #5
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_214251383
vrouwen zitten amper nog op tinder. 10 jaar geleden had je mss een kans, tegenwoordig alleen maar scams en nepaccounts, of chinese accounts.

Tuurlijk zal er vast iemand een collega hebben die er vorige week nog de liefde van zn leven heeft gevonden. maar dat is eerder geluk dan normaal.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator donderdag 11 juli 2024 @ 19:00:17 #6
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_214253914
Als je Tinder gebruikt krijg je regelmatig een aanbieding voor een maand gold voor 50%.
Maar dat levert echt totaal niets op, behalve als je opzegt. Dan krijg je een like (die ze hebben tegengehouden) en dan denk je "oh ik kan wel weer". En dan is het iemand in Thailand ofzo.
En die boosts dat is ook best wel nep, want je moet dan precies dan de profielen liken die jou ook liken, anders heb je alsnog niks. Dus je spaart tijdens een boost geen likes op.
Tinder moet je niet te veel van verwachten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_214253938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Als je Tinder gebruikt krijg je regelmatig een aanbieding voor een maand gold voor 50%.
Dat krijg ik echt nooit. Aantal jaar geleden had ik het nog wel, was tientje ofzo, maar nu 20-25 euro. En ik ga ook niet voor 6 maanden 75 euro doen. Wat ik wel eens doe is af en toe een weekje gold om door m'n like stapel te gaan of er wat bij zit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214254061
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 00:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Lijkt mij een scam
Daar ben ik een beetje bang voor. Vandaar de vraag naar ervaringen van anderen.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2024 06:44 schreef FvanS het volgende:
Aan Tinder plus en gold heb je geen reet, behalve onbeperkt swipen.
Het voordeel van Tinder Gold vind ik dat je kunt zien wie jouw geliked heeft. Maar ¤5,75 per week ¤24,79 per maand is die app natuurlijk niet waard.
pi_214254076
quote:
15s.gif Op donderdag 11 juli 2024 14:35 schreef junkiesietze het volgende:
vrouwen zitten amper nog op tinder. 10 jaar geleden had je mss een kans, tegenwoordig alleen maar scams en nepaccounts, of chinese accounts.
Weet jij toevallig ook waar iedereen dan nu naartoe gegaan is?
pi_214254165
Revolut metal en je krijgt Tinder gold er bij, voor 18.99 per maand voor die metal kaart. Plus nog zooi andere perks. Heb je gelijk een coole metal creditcard. Weer handig als je Tinder succes hebt.
pi_214254477
Voor geīnteresseerden: ik heb die code maar 'ns besteld. En hij werkt inderdaad. Of het ook matches gaat opleveren? Gelukkig bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
pi_214302866
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
Voor geīnteresseerden: ik heb die code maar 'ns besteld. En hij werkt inderdaad. Of het ook matches gaat opleveren? Gelukkig bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Ben benieuwd naar je bevindingen, ik heb jaren geleden heel veel plezier beleefd aan gratis tinder! :Y

:9
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 juli 2024 @ 08:44:57 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214305575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
Succes!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')