Dat krijg ik echt nooit. Aantal jaar geleden had ik het nog wel, was tientje ofzo, maar nu 20-25 euro. En ik ga ook niet voor 6 maanden 75 euro doen. Wat ik wel eens doe is af en toe een weekje gold om door m'n like stapel te gaan of er wat bij zit.quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:00 schreef djkoelkast het volgende:
Als je Tinder gebruikt krijg je regelmatig een aanbieding voor een maand gold voor 50%.
Daar ben ik een beetje bang voor. Vandaar de vraag naar ervaringen van anderen.quote:
Het voordeel van Tinder Gold vind ik dat je kunt zien wie jouw geliked heeft. Maar ¤5,75 per week ¤24,79 per maand is die app natuurlijk niet waard.quote:Op woensdag 10 juli 2024 06:44 schreef FvanS het volgende:
Aan Tinder plus en gold heb je geen reet, behalve onbeperkt swipen.
Weet jij toevallig ook waar iedereen dan nu naartoe gegaan is?quote:Op donderdag 11 juli 2024 14:35 schreef junkiesietze het volgende:
vrouwen zitten amper nog op tinder. 10 jaar geleden had je mss een kans, tegenwoordig alleen maar scams en nepaccounts, of chinese accounts.
Ben benieuwd naar je bevindingen, ik heb jaren geleden heel veel plezier beleefd aan gratis tinder!quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
Voor geīnteresseerden: ik heb die code maar 'ns besteld. En hij werkt inderdaad. Of het ook matches gaat opleveren? Gelukkig bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Succes!quote:Op donderdag 11 juli 2024 20:09 schreef Groepfunder het volgende:
Voor geīnteresseerden: ik heb die code maar 'ns besteld. En hij werkt inderdaad. Of het ook matches gaat opleveren? Gelukkig bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |