abonnement Unibet Coolblue
pi_567646
De trend die Bart en Sabine vorig jaar in Big-Broter hebben gezet vindt volop navolging in De Bus dit jaar.

Vandaar al weer deeltje 3 van gerotzooi onder de dekens van Zoë en Bart van vorige week. Deze keer lag het er wel erg dik bovenop trouwens, de scène laat niet veel te raden over. (Na 40 seconden begint het geklets onder de dekens pas goed.)
En Zoë maar klagen de laatste week dat ze zulke rot reacties krijgt bij het hek. ''We hebben niks gedaan, ik snap het niet''.

Laatste sex scène die ik plaats overigens, of ze moeten het volgende keer boven de dekens doen.

Tja wat kan ik verder nog voor lollig op de site zetten. Ik kan nog screenshots maken van de zonnebank scène (ook Hans) of de bodypainting of MP3 tjes met gesprekken over sex.

Diepgang heb ik niet te bieden helaas, dit jaar bijna niet voorgekomen in de Bus. Of we moeten het over andere diepgang hebben

http://debus.mediahits.nl

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 20 december 2000 @ 10:53:31 #2
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_567659
quote:
Op 20 december 2000 10:47 schreef R@b het volgende:
Vandaar al weer deeltje 3 van gerotzooi onder de dekens van Zoë en Bart van vorige week. Deze keer lag het er wel erg dik bovenop trouwens, de scène laat niet veel te raden over. (Na 40 seconden begint het geklets onder de dekens pas goed.)
En Zoë maar klagen de laatste week dat ze zulke rot reacties krijgt bij het hek. ''We hebben niks gedaan, ik snap het niet''.
R@b
Weet je wat ik trouwens grappig vond aan het 3e seksfilmpje? Hoe het lijkt of Bart aan het einde in de camera kijkt en dan plotseling zijn ogen sluit. Net of hij een robot was waarvan de batterijen het ineens begaven!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_568139
pfff...waarom gebeurde dit niet in de Bus 1??? ik vind dit verrekte interesant..
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_568174
Zet die zonnebankfoto's er maar op! maarre, laat Hans maar zitten!!!!!
pi_568213
He R@b,

Ik vond het weer een mooi filmpje, maar inderdaad ze beginnen een beetje gewoontjes te worden.. Ik vind je site overigens erg goed, en niet partijdig, Zoe manifesteert zich nou eenmaal als een bitch, om maar in haar moerstaal te spreken!

Ga zo door!!

O+. Ripley. O+.
pi_568629
Alleen al vanwege het feit dat Zoë zijn sperma lekker in haar flamoes laat zitten is echt om te kotsen
En zij maar aan alles en iedereen wijsmaken dat zij niet aan orale sex doet. Volgens mij is ze de grootste spermaslikker ooit!!!
pi_569792
nou, wat weer een kwaliteit. En dan bedoel ik niet de beelden.
En met name dat voetje van Bart die op het laatst nog even omhoog kwam.

Prima site overigens. Objectiever kun je deze feiten nl. niet beter weergeven.

pi_569908
Ik vond deze keer vergeleken met de andere beelden toch spectaculairder hoor..
Er werd echt bewogen en de dekens gingen stukken meer omhoog...gna...
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_574269
quote:
Op 20 december 2000 22:24 schreef DeVuilnisman het volgende:
Ik vond deze keer vergeleken met de andere beelden toch spectaculairder hoor..
Er werd echt bewogen en de dekens gingen stukken meer omhoog...gna...
Echter kwam Bart hierdoor sneller aan zijn gerief wat de show weer behoorlijk kort maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')