SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Bij een normale Duitser zou ik ja zeggen inderdaad, in jouw geval is het gewoon de angst om te laat te komenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat noemen wij ook wel discipline
Niks mis met 80quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigen doelpunt Spanje in de 80e minuut ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigen doelpunt Spanje in de 80e minuut ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een normale Duitser zou ik ja zeggen inderdaad, in jouw geval is het gewoon de angst om te laat te komen
Die Spanjaarden dachten dat ze al in de finale stonden en deze wedstrijd slechts een formaliteit wasquote:
Zo zwak verdedigen dat zelfs Frankrijk kan scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spanjaarden dachten dat ze al in de finale stonden en deze wedstrijd slechts een formaliteit was![]()
Volgens deze theorie is de finale dus Frankrijk - Engelandquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spanjaarden dachten dat ze al in de finale stonden en deze wedstrijd slechts een formaliteit was![]()
Zou goed kunnen, al zijn het bij Nederland denk ik meer de supporters die zich al rijk rekenen dan de spelersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens deze theorie is de finale dus Frankrijk - Engeland
Het zal eens niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens deze theorie is de finale dus Frankrijk - Engeland
Die Engelsen rekenen zich net zo goed rijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, al zijn het bij Nederland denk ik meer de supporters die zich al rijk rekenen dan de spelers
Engeland heeft pas 2 finales in grote toernooienquote:
Nee maar Engeland en Frankrijk hebben al eeeeeuwen ruziequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Engeland heeft pas 2 finales in grote toernooien
O ja zo.. dan wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar Engeland en Frankrijk hebben al eeeeeuwen ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |