SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
Bij een normale Duitser zou ik ja zeggen inderdaad, in jouw geval is het gewoon de angst om te laat te komenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat noemen wij ook wel discipline
Niks mis met 80quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigen doelpunt Spanje in de 80e minuut ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigen doelpunt Spanje in de 80e minuut ofzo
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een normale Duitser zou ik ja zeggen inderdaad, in jouw geval is het gewoon de angst om te laat te komen
Die Spanjaarden dachten dat ze al in de finale stonden en deze wedstrijd slechts een formaliteit wasquote:
Zo zwak verdedigen dat zelfs Frankrijk kan scoren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spanjaarden dachten dat ze al in de finale stonden en deze wedstrijd slechts een formaliteit was![]()
Volgens deze theorie is de finale dus Frankrijk - Engelandquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Spanjaarden dachten dat ze al in de finale stonden en deze wedstrijd slechts een formaliteit was![]()
Zou goed kunnen, al zijn het bij Nederland denk ik meer de supporters die zich al rijk rekenen dan de spelersquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens deze theorie is de finale dus Frankrijk - Engeland
Het zal eens niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens deze theorie is de finale dus Frankrijk - Engeland
Die Engelsen rekenen zich net zo goed rijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, al zijn het bij Nederland denk ik meer de supporters die zich al rijk rekenen dan de spelers
Engeland heeft pas 2 finales in grote toernooienquote:
Nee maar Engeland en Frankrijk hebben al eeeeeuwen ruziequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Engeland heeft pas 2 finales in grote toernooien
O ja zo.. dan wel jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar Engeland en Frankrijk hebben al eeeeeuwen ruzie
Laat ze maar de troostfinale spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar Engeland en Frankrijk hebben al eeeeeuwen ruzie
Bier zuipen en kut roepen?quote:
is wat ik gisteren van haar kreeg..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik ben zaterdag al gek gegaan. Donderdag moet er nog gewerkt wordenquote:
En furieus m...quote:
Toen was ik hier nog lang niet lid. Zat wel veel op forum van Cosmogirl toen. Daar begon het meeten van mensen toen ik 14 was.quote:
Weet ik niet meer.quote:
Ik zat nog op de middelbare en had nog maar weinig interesse in op stap gaan...quote:
Ik gok wel dat ik dan al in bed lig.quote:
Aan een chocoladeinfuusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik gok wel dat ik dan al in bed lig.
Heb je nog een toetje?quote:
Gecombineerd met Red Bull?quote:
Ja, ik heb nog witte chocolademoussequote:
Auto van @LTVDKquote:
Lekker welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog witte chocolademousse
Maar laten we dat vandaag maar niet doen![]()
Hoeveel stapjes heb je vandaag behaald?
Heb je linkje naar die top 500 voor me? Zit mobiel. Naja eerste 20 mensen mag ook.quote:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je linkje naar die top 500 voor me? Zit mobiel. Naja eerste 20 mensen mag ook.
Maar 12kquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog witte chocolademousse
Maar laten we dat vandaag maar niet doen![]()
Hoeveel stapjes heb je vandaag behaald?
Uhu.. ikrquote:
quote:
Oh. Dit gaat niet goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Vroem vroem bitchesquote:
Ja kon maar een kort rondje net toen ik thuis was voordat de hemel naar beneden kwamquote:
Is dit weer een of andere dimmy afkorting waar ik te oud voor ben?quote:
Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook al sinds ik de top 100 heb betreden.
Heb toch nog 40km gefietstquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kon maar een kort rondje net toen ik thuis was voordat de hemel naar beneden kwam
Ik begin daar ook gevaarlijk bij in de buurt te komenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook al sinds ik de top 100 heb betreden.
Oke Famke.quote:
I know right.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dit weer een of andere dimmy afkorting waar ik te oud voor ben?
One of usquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin daar ook gevaarlijk bij in de buurt te komen
Iquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is dit weer een of andere dimmy afkorting waar ik te oud voor ben?
Nee ik heb geen Bentley of Honda, ik heb een DSquote:
quote:
I don't want to live on this planet anymorequote:
Merk weinig van de 28 km eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kon maar een kort rondje net toen ik thuis was voordat de hemel naar beneden kwam
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
I don't want to live on this planet anymore
Ik heb paar jaar FOK!-pauze gehad. Dat helpt ook .quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begin daar ook gevaarlijk bij in de buurt te komen
Nintendoquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik heb geen Bentley of Honda, ik heb een DS
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Had je maar terug moeten lopen ipv de bus pakkenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Merk weinig van de 28 km eigenlijk.
Wij mochten natuurlijk toen wel al bier kopenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat nog op de middelbare en had nog maar weinig interesse in op stap gaan...
15 jaar geleden wist ik niet eens van FOK af.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben lang niet zo actief als 15 jaar geleden. als ik dat had vastgehouden, had ik echt wel in de top50 of hoger gestaan...
Ikr, tbh same fam.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Even normaal doen zusquote:
Hoe oud was Ronaldo toen hij bij het elftal kwam?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef McGrath het volgende:
Maar denk dat er vrij weinig 16 jarigen op een EK zullen spelen, laat staan scoren in een halve finale, dan ga je toch eens nadenken waar je het hebt laten liggen.
Ik wel, maar dat was voor de mainstreamertsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
15 jaar geleden wist ik niet eens van FOK af.
Jullie zitten met mij opgescheept door Google. Werd steeds naar dit forum gestuurd als ik iets wou weten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat was voor de mainstreamerts
18 volgens mij, zeker geen 16quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoe oud was Ronaldo toen hij bij het elftal kwam?
Waar heb je het voor het laatst gebruikt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef McGrath het volgende:
Maar denk dat er vrij weinig 16 jarigen op een EK zullen spelen, laat staan scoren in een halve finale, dan ga je toch eens nadenken waar je het hebt laten liggen.
Denk in de kleuterklasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waar heb je het voor het laatst gebruikt?
Bij mij is het de schuld van de Rabobankquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Jullie zitten met mij opgescheept door Google. Werd steeds naar dit forum gestuurd als ik iets wou weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
17 op het WK-94 maar hij speelde niet.quote:
Waar blijven de turnen en paardensport topics.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Gaan ze de OS ook op kanaal 999 uitzenden?
Ik weet nog dat ik via de pretparkongelukkenreeks ooit binnen ben gekomen, maar weet niet meer precies wat mij over de streep heeft getrokken om een account aan te maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik maakte op een maand na 15 jaar geleden een account voor het vleesetende plantjestopic in F&F. Ben ook in die SC begonnen. Ik kende Fok! al wel een tijd toen. Lurkte zo af en toe. Maar was te verlegen om een account aan te maken en wist niet zo goed wat ik moest zeggen.
@Moiraquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Waar blijven de turnen en paardensport topics.Ik ga dat niet doen met mijn nul verstand van sport verder.
Dat wel, ik mocht thuis al op mijn 15e af en toe een biertje..quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wij mochten natuurlijk toen wel al bier kopen
Ik kon echt niet voetballen. Ik stopte ook op mijn 13e omdat ik het pesten beu wasquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ik was 15 toen ik debuteerde in de 2e klas.KNVB
Geen idee, ze heeft paarden.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kent zij de paardensport? Iemand moet even topic maken.
Ik ook. Ook van paardensport.quote:
Ik zit hier al sinds 2003quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
15 jaar geleden wist ik niet eens van FOK af.
Ik stopte op m'n 41ste. Toen de grensrechter me eruit liep.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kon echt niet voetballen. Ik stopte ook op mijn 13e omdat ik het pesten beu was![]()
![]()
Ik op mijn 13/14e toen ik op de hockey zatquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat wel, ik mocht thuis al op mijn 15e af en toe een biertje..
3 december 2000.quote:
Als het er nog niet is zal ik morgen eens kijken.quote:
Zaten de dames ook op jou??quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik op mijn 13/14e toen ik op de hockey zat
Nee die zijn er niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het er nog niet is zal ik morgen eens kijken.
Nee, ik heb wel respect voor haar. Was op zoek naar een geschikt gifje zelfsquote:
Gevonden? Ik zit mobiel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel respect voor haar. Was op zoek naar een geschikt gifje zelfs
Ik ben volgens mij al rond mijn 25ste gestopt. Blessures en werk maakte het niet echt meer mogelijk om op mijn gewenste niveau te spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stopte op m'n 41ste. Toen de grensrechter me eruit liep.
Hoe vaak ga je dat nog tevergeefs vragen?quote:
Hier ga ik geen uitspraken over doenquote:
Net zo lang totdat het niet meer kanquote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog tevergeefs vragen?
Oke, dat klinkt vrij definitief.quote:
Ik heb 15 jaar in het eerste gespeeld maar blesure moeten stoppen. 5 jaar later bij lager elftal weer begonnen. Wonnen we de derde helft altijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij al rond mijn 25ste gestopt. Blessures en werk maakte het niet echt meer mogelijk om op mijn gewenste niveau te spelen.
Alles heeft een eindequote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt vrij definitief.
Ik kreeg nieuwjaarsnacht 2001 om 5 over twaalf m'n eerste ban.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn eerste account is van 2002; normaal gesproken was 31 december of 1 januari dag van een nieuw account.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg nieuwjaarsnacht 2001 om 5 over twaalf m'n eerste ban.
Jouw worstenbroodjes hebben geen eindjesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles heeft een einde
En een worst wel twee
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar echt hoe ook. Ik kan amper normaal lopen.
Oh en als we zo gaan beginnen: alles is tijdelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alles heeft een einde
En een worst wel twee
Snap ik stiekem wel maar ik vind haar echt geweldig om te zien met turnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ik moet wel toegeven dat ik wel stond te juichen toen ze in Rio (dacht ik) van de balk viel waardoor Wevers goud won...
Achteraf gezien vond ik het wel een heel mooie tijd; had er iets meer mee moeten doen. Misschien iets te gemakkelijk gestopt, maar in de periode ook verhuizingen gehad dus dat werkte ook allemaal niet mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 15 jaar in het eerste gespeeld maar blesure moeten stoppen. 5 jaar later bij lager elftal weer begonnen. Wonnen we de derde helft altijd.
De enige echte Ronaldo, Niet de huilebalk uit Portugalquote:
Die hebben open eindesquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw worstenbroodjes hebben geen eindjes
Ronaldo Nazario, eigenlijk de originele Ronaldo, maar ging er vanuit dat jij Cristiano bedoeldequote:
Precies.quote:
Beste worstenbroodjes dus @Budapestenaarquote:
Ja dat heb je goed.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ronaldo Nazario, eigenlijk de originele Ronaldo, maar ging er vanuit dat jij Cristiano bedoelde
Echt nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste worstenbroodjes dus @:Budapestenaar
Bomenverzameling heeft mij nog op TV in een voetbalkwis zien schitteren. Prime Time.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:09 schreef Ama het volgende:
Sorry @:tong80 mijn voetbalkennis is maar klein maar zo leer ik steeds weer een beetje meer.
Wij allemaalquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Ik moet wel toegeven dat ik wel stond te juichen toen ze in Rio (dacht ik) van de balk viel waardoor Wevers goud won...
Bakker Smitquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste worstenbroodjes dus @:Budapestenaar
@loveislikeakiss is ook Brabantsquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet
@:uitstraling
@:citizen.erased
@:Ettovanbelgie
@:Bomenverzameling
en de rest die ik mogelijk vergeten ben
Met Voila Holt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bomenverzameling heeft mij nog op TV in een voetbalkwis zien schitteren. Prime Time.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Op de videoband die door heel NL heeft gereisdquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bomenverzameling heeft mij nog op TV in een voetbalkwis zien schitteren. Prime Time.
Deze man weetquote:
Kan ik dat eten.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga niet uitleggen wat een videoband is
Hier moet je ze halenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Echt niet
@:uitstraling
@:citizen.erased
@:Ettovanbelgie
@:Bomenverzameling
en de rest die ik mogelijk vergeten ben
Ja, maar die komt meer vanuit het Westen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:loveislikeakiss is ook Brabants
Ik heb vroeger nog een keer een videoband bij een kleurwedstrijd gewonnen, Space Jamquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier moet je ze halen
https://broodwinkeltje.nl
Dat was echt een super leuke film.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nog een keer een videoband bij een kleurwedstrijd gewonnen, Space Jam
Toen leefde FOK! en Hools nog.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op de videoband die door heel NL heeft gereisd
Open eindjes is exxxxxxclusief voor West-Brabantquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die komt meer vanuit het Westen.
Hebben ze daar ook worstenbroodjes met open eindes?
Westside representquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Open eindjes is exxxxxxclusief voor West-Brabant
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Met Voila Holt?Tom van het Hek, de broer van. En geproduceerd door Derk Bolt van Spoorloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Amerikaansquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Als je op de telefoon bij taal moet kiezen tussen Engels uit Engeland of Engels Amerikaans wat kiezen jullie dan?
Oeh, wat voor lekkers heb je meegenomen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij die laatste heb ik vorige week mijn slag geslagen
Ha ha. Ik ga ff in m'n tv-stoel zitten. Laatste half uur op de wedstrijd concentreren.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Karzai, je moet echt hulp inschakelen joh. Er is in werkelijkheid niks aan de hand, maar je hoofd haalt grapjes met je uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
is niet meer mogelijk, ik probeer het doe mijn best maar word elke dag knettergek
Uh, weet ik nietquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Als je op de telefoon bij taal moet kiezen tussen Engels uit Engeland of Engels Amerikaans wat kiezen jullie dan?
Engeland hierquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:14 schreef Ama het volgende:
Hier kan je echt precies helemaal niets meequote:
Oke Kuzuquote:
Welke heb je gekozen?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:17 schreef Ama het volgende:
Ja ging ander toetsenbord instellen en moest aanklikken welke Engels ik wil gebruiken maar nooit bij nagedacht.
Heb maar het eerste gedaan wat werd geroepen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier kan je echt precies helemaal niets mee
Als het niet bevalt, weet je waar je moet zijnquote:
Dat raakt mequote:
Idd!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het niet bevalt, weet je waar je moet zijn
Waarom nou gelijk weer zo zusquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het niet bevalt, weet je waar je moet zijn
entrecôtequote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, wat voor lekkers heb je meegenomen?
Vind die kalfsentrecote echt heel erg de moeite waard
En 39383 andere producten daar
Ik zal je eens raken.quote:
Wanneer zijn we uitgenodigd voor de barbecue?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
entrecôte
rib-eye
brisket
kippenbouten
drumsticks
kippenblokjes
knoflookolie
eieren
en er was een aanbieding dus had ineens ook 2x de arretjescake en bavarois in mijn mandje
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
entrecôte
rib-eye
brisket
kippenbouten
drumsticks
kippenblokjes
knoflookolie
eieren
en er was een aanbieding dus had ineens ook 2x de arretjescake en bavarois in mijn mandje
Eehmquote:
Arretjescake?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
entrecôte
rib-eye
brisket
kippenbouten
drumsticks
kippenblokjes
knoflookolie
eieren
Met we bedoel je zeker WE GRMBLquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer zijn we uitgenodigd voor de barbecue?
Omdat het kan.quote:
Ik heb maar een heel kleine BBQ en die is er dit jaar pas 2x uitgeweest.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer zijn we uitgenodigd voor de barbecue?
Ja wat.quote:
Das lekkerquote:
Iedereen hier is maar een kleine eterquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maar een heel kleine BBQ en die is er dit jaar pas 2x uitgeweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja dat klinkt raarquote:
ik loop bij arkin met een psychiater en hulpverlenerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Karzai, je moet echt hulp inschakelen joh. Er is in werkelijkheid niks aan de hand, maar je hoofd haalt grapjes met je uit.
Nemen we gewoon allemaal onze eigen barbecue meequote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik ehb niet eens een BBQquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nemen we gewoon allemaal onze eigen barbecue mee
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen hier is maar een kleine eterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar jij hebt ook geen tuin dus je zal er ook geen mogen neerzetten op het balkonquote:
Kun je iemand bellen als het je teveel wordt?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik loop bij arkin met een psychiater en hulpverlener
dat is het probleem beetje, het mag niet; maar anders had ik het gewoon gekochtquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen tuin dus je zal er ook geen mogen neerzetten op het balkon
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das lekkerIn principe gewoon een homp koekjes met extra smeuïge chocolade
Ben je anders van mij gewend?quote:
Ik heb nog 1,5 pak Tresorquote:
Ja echt he. 😡quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom krijgen wij het pas als het donker is
Ik heb net 2 After Eightjes opquote:
Okéquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb net 2 After Eightjes opDus ik verwacht van niet
Effectief.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe
https://www.instagram.com/reel/C8nGmhhvmxa/?igsh=MTF4dGgxeTc5bzZ2
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe
Is dit die ene Noorse voetballer?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe
Hier wel redelijk nu hoor. Maar vooral veel regen en wind. Beetje gerommel.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe nog geen code geel waard
Het gaat hier nu de hele tijd door.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja paar gehad, maar ook niet heel erg bijzonder verder
Wie gaat morgen winnen zegt je gevoel?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:54 schreef Karzai het volgende:
op het laatste moment nog al mijn geld op spanje gezet
jammerquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:56 schreef Karzai het volgende:
spanje speelt tot nu toe het beste voetbal en gaat het ek ook winnen
DAT BEN IKquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Daar hebben ze deze editie wel veel last van he.
quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DAT BEN IK
IK CHAT NU VANAF HET VELD
AAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PAK ME DAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |